Hhmmm... istuttiin vastaanotolla vastakkain tiistai aamuna. Katselit ihmeissään minua, minä vilkuilin sinua ujosti. Mitähän mietit...?
Olet komea ja arvoituksellinen...
Vastaa jos tunsit tästä itsesi... :)
Istuttiin vastakkain
11
1864
Vastaukset
- ...sitä....
..., että kirveleepä niin helvetisti ja mitä sinä oikein mulkoilet toisia sukupuolitautien klinikalla ollessasi!
- kaksinpare
mikä vastaanotto,missäpäin,istuin vastaanotolla tiistaina aamulla
- tämmönen.
Typerää kirjotella tänne aina näitä tämmösiä, kun ei sano edes paikkakuntaa tai paikkaa minkä vastaanotolla on ollut. Tai edes sitä etsintäkuuluttaako miestä vai naista. Et sä sitä ikinä löydä. Onnea.
- Vastaanotolla
Kellokosken kallonkutistajalle menossa,mie nainen,tai ainakin luulen ja hän mies,tai ainakin luulen,katseet kuiteskii kohtasivat.
- est
ootko mies vai nainen?
- minuako
minä mies siis istuin vastaanotolla tiistaina,tarkoititko ehkä minua?eli missä sinä mikä kaupunki,tarkenna.
- est
minuako kirjoitti:
minä mies siis istuin vastaanotolla tiistaina,tarkoititko ehkä minua?eli missä sinä mikä kaupunki,tarkenna.
Ei ollu vastaanottoa bussissa. ottivat kuitenkin vastaan, vaikka olin puolivallaton.
- istuin linjuriautossa
olimme samassa linjurissa,matkalla utsjoelta kevoon,muistatko,katsoit minua pitkään kärpäslätkiesi takaa,mallia -02,anteeksi,mutta nuo rillisi kiinnitti huomioni,ei mikään mua,että turhaa sitä on tänne kirjoitella,en muuten sinua olisi huomioinut,miksi?
Unto
- näitä taas
Nää toljottavat ämmät,kyllä niistä on kuultu,ei saa vastaanotollakaan rauhassa enää odotella.
- rannalla?
?????
- lääkäriin
Kun oli kumma kutina alapäässä,laitoin äijän lääkärille,sopisi miettiä tarkemmin,mikä vaiva kullakin on kun vastaanotolla istuu.
Iljettävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760