olet jo korkannut ja paljonko kului kuohuviiniä sen alas ajamiseksi :) Vai onko tuo vasta huomisen kysymys?
Olen uusi täällä että sen mukaan koettakaa ymmärtää.
Montako tippaleipää
7
860
Vastaukset
sitä mietin, tuo korkata tippaleipä teki minut epäluuloiseksi, tierä mitä tuonkin kysymyksen takana on... :)
Vastaan nopiasti etten kerkee miettiä, nolla tippaleipää ja kuohuviiniäkin kulunut samat lukemat, siis ei yhtään.- ryynineuvos
ryynineuvos kuulee jo työnsä puolesta monen moista juttua ja täällä sana on vielä vapaampi
- Simanainen
yksi munkki ja lasillinen simaa...
- kullakin
neuoksella..
- ryynineuvos
itse kokeillut neuvokseksi ryhtyä?
Joissakin merkeissä se on kiinni oppiarvosta, mutta joissakin vain rahasta :)
Uupuuko sinulta jompi kumpi vai molemmat? - mutta sanon että.....
ryynineuvos kirjoitti:
itse kokeillut neuvokseksi ryhtyä?
Joissakin merkeissä se on kiinni oppiarvosta, mutta joissakin vain rahasta :)
Uupuuko sinulta jompi kumpi vai molemmat?mitataan millä asteikolla tahansa laardi on tämän palstan paskimpia !!!!!!!!!!!!!!!!!
- ryynineuvos
mutta sanon että..... kirjoitti:
mitataan millä asteikolla tahansa laardi on tämän palstan paskimpia !!!!!!!!!!!!!!!!!
en ota kantaa
mutta miten se liittyy tippaleipiin?
Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760