Usko Jeesukseen on enemmän

Mohikaani_27

kuin mielipiteet maan,usko Jeesukseen on enemmän kuin osaamme ajatellakkaan, se on rakkaudella ojennuttu käsi Jumalan, siihen tarttumalla elää uskaltaa.
* Vappu on työn juhlaa ja kunnianosoitus työlle, jota Jeesus ja Isäkin yhä tekee"
* Hyvää vappua jokaiselle!

18

1942

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hell.poliisi

Mohikaanin kaapissa on luurankoja!

• Mohikaanin hellapoliisi ko noinkin tarkkahan tiijjät?

• ...

"Niin hän sanoi minulle: "Ennusta näistä luista ja sano niille: Kuivat luut, kuulkaa Herran sana. Näin sanoo Herra, Herra näille luille: Katso, minä annan tulla teihin hengen, ja te tulette eläviksi." (Hes 37:4-5)

• ...

....

• tomumaja

ovat tämän hyvinvointivaltion taistellen saavuttaneet.
      Hyvää vappua!

• ...

punaisiakin, joille vapulla on vielä meitä muita tärkeämpi merkitys.

• tomumaja
        ... kirjoitti:

punaisiakin, joille vapulla on vielä meitä muita tärkeämpi merkitys.

jotka uupumatta taistelivat meille sosiaalietuuksia, kunnia heille kuuluu ja annamme myöskin kunnian heille...

• lakaiset

siitä olon autuaanko saat?
      eipä haittaa orjuus lihankaan
      eihän siitä vapaaks päästäkkään

ja uudestaan pojat kansan urhokkaan:

Synnit alle maton lakaiset
      siitä olon aut....

Mohikaanin vappumarssi, noinkos se meni..:) ?

• ' Vaan synnit Jeesuksen veren alle jäi, ja jää!

• Mohikaani_27 kirjoitti:

' Vaan synnit Jeesuksen veren alle jäi, ja jää!

JA JEESUKSEN TAIVAAASTUMIS PÄIVÄÄ.

• vappua!

Hyvät ilmat vappuna lähteä vaikka luontoon tai rannalle lenkille ellei vaikka soutelemaan.

• palstalle kirjoittelet jos mielipiteesi ei ole uskosi arvoinen?
      Minä ainakin seison mielipiteineni takana.

Ei vappu pelkästään työn juhla ole ja Raamatun Jeesuksesta ei ole löydetty ainuttakaan pitävää todistetta saatikka töistä.
      Jos se pelkästään työn juhla olisi niin sinulla ei kovin paljon olisi omakohtaista juhlittavaa.

• mielipiteeni ole maailman mielipide, höhlä!
        * Oletko ollut katsomassa kun olen töitä paiskinut aikoinani? Kovin leuhkasti puhut! Minua ei ole milloinkaan laiskuudesta soimattu!
        * Mitä sinä muuten teet, kun yötäpäivää ehdit täällä kiusata uskovaisia?
        * Ja olisin paiskinut vielä enemmänkin, jos ei olisi riistetty mahdollisuutta työhön? laiskuuttani en päivääkään ole työttömänä ollut. Kaippa tein liikaa, ja kateet muilutti työelämästä pois, muuta syytä en tiedä! Mieti sitä!
        * Mutta hyvää vappua sullekkin!

• Elisama

Hyvää ja siunattua Vappua sinulle myös.

• Myös,,, myös sinulle .... : ) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Il-Mari

vappua kaikkille! Me taidammekin olla Mohikaanin kanssa ainoat uskovaiset tällä palstalla?

• ei kovin montaa ole! Mutta jos nyt kutenkin joitakuita muitakin sentään on. "tomumaja" ainakin,"Frihet", "112" ehkä muitakin.
        * Älkää nyt sitten tuomitko, ei tuo luettelo ole mikään ainut oikea määrältään, kunhan nyt vaan muutamia mainitsin, ei sen kummempaa.

* "aurodaporeal" viesti toissapäivänä kummallisen arvion itsestään. Hän sanoi, että on uskossa, vaan ei uudestisyntynyt?
        * Vastasin ssihen totuudenmukaisesti, että ei voi olla uskossa, ellei ole uudestisyntynyt! Siitäkös hän sitten pillastui, ja sanoi mun eileen pasittaneen hänet helvettiin? No eilen en puhunut hänestä mitään missään ketjussa.
        * Mutta kyllä tosi on, Jeesus itse sanoo, "joka ei synny uudesti ylhäältä, ei voi päästä taivasten valtakuntaan". Niin miksiköhän aurora minut tuomitsi ? Tietääkseni hän tunnustaa "adventismia"! Jospa siellä on toisenlainen oppi miten taivaaseen pääsee?

• joka tapauksessa
        Mohikaani_27 kirjoitti:

ei kovin montaa ole! Mutta jos nyt kutenkin joitakuita muitakin sentään on. "tomumaja" ainakin,"Frihet", "112" ehkä muitakin.
        * Älkää nyt sitten tuomitko, ei tuo luettelo ole mikään ainut oikea määrältään, kunhan nyt vaan muutamia mainitsin, ei sen kummempaa.

* "aurodaporeal" viesti toissapäivänä kummallisen arvion itsestään. Hän sanoi, että on uskossa, vaan ei uudestisyntynyt?
        * Vastasin ssihen totuudenmukaisesti, että ei voi olla uskossa, ellei ole uudestisyntynyt! Siitäkös hän sitten pillastui, ja sanoi mun eileen pasittaneen hänet helvettiin? No eilen en puhunut hänestä mitään missään ketjussa.
        * Mutta kyllä tosi on, Jeesus itse sanoo, "joka ei synny uudesti ylhäältä, ei voi päästä taivasten valtakuntaan". Niin miksiköhän aurora minut tuomitsi ? Tietääkseni hän tunnustaa "adventismia"! Jospa siellä on toisenlainen oppi miten taivaaseen pääsee?

Paavalin ollessa Korintissa, ilmestyi Jumala hänelle näyssä ilmoittaen Hänellä (Jumalalla) olevan paljon kansaa siinä kaupungissa. Paavali ei ollut sitä tiennyt.

Turha alkaa nimetä ja nostaa itseään ja muutamia muita ainoiksi oikeiksi uskoviksi. Se on lahkolaisuutta ja Jumalan tahdon vastaista.

Kaikki eivät ole yhtä kovaäänisiä eivätkä pyri kellokkaiksi. Heidän vähäeleisyytensä voi olla merkki sydämen uskosta, joka ei ole riippuvainen ihmisten arvostuksesta. Pieni voi olla suurta. Näiden pienten kirjoituksista löydän itse joskus todellisia helmiä.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      70
      4915
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      285
      4504
    3. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      290
      3468
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      118
      3315
    5. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      38
      3240
    6. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      127
      1888
    7. 105
      1630
    8. Leo Meller on kuollut

Mtä sääntöjen vastaista Mellerin kuolemassa?
      Helluntailaisuus
      172
      1291
    9. Toimari laittoi afrikkalaiset työharjoittelijat laulamaan Banaaninlastaajan laulua!

Käski vielä heidän sanoa aina aamulla tehtävien jaossa "tama ei olla valkoisen miehen homma."
      Maailman menoa
      40
      1205
    10. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      92
      1179
    Aihe