Kertokaa kokemuksianne ko. klinikasta. Itselläni on aika varattuna lääkärin vastaanotolle ja olisi kiva tietää miten teidän leikkauksenne on sujunut ja kuinka tulos on vastanut odotuksianne. Onko lääkärit asiansa osaavia ja miten muu henkilökunta teitä kohteli?
Siluetti
13
3281
Vastaukset
- nipsunen21
jätä vällin ja kokeile ennemimn laatukirurgiaa. Vastaanoton nainen vähän hassu, mutta sairaalan lääkärit ja hoitajat alansa huippuja.
- Stephan Dietz
Jos haluat siis leikkauttaa itsesi Suomessa ja pk-seudulla, niin valitse kirurgiksi Stephan Dietz. Nimestä huolimatta suomalainen huippukirurgi, pidetty ja taitava. Leikkaa mm. Siluetissa, mutta ymmärtääkseni myös muilla suomalaisilla yksityisklinikoilla ja halvemmalla.
Virossa leikkaava Kullamaa on varmasti pätevä kirurgi, mutta jos sulla ei ole parista tonnista kiinni, niin selvitä tarkemmin suomalaisten paikkojen hintoja. Mm. Jyväskylässä on pari todella taitavaa ja myös pidettyä kirurgia (Jussi Rintamäki ja Asko Salmi).
Itse olin Asko Salmen potilaana, Plastiikkakirurginen sairaala KL, leikkauksen hinta 5200 euroa. Hieno lääkäri, uskomattoman ihanan hoitohenkilökunta ja jos tulee jälkikomplikaatioita, niin pätevä hoitohenkilökunta on tavoitettavissa 24/7!! Ja mikä tärkeintä, loihti mulle kahdesti imetetyistä ajokoirankorvista upeat, täyteläiset C-kupit!!!! - Skuti
Stephan Dietz kirjoitti:
Jos haluat siis leikkauttaa itsesi Suomessa ja pk-seudulla, niin valitse kirurgiksi Stephan Dietz. Nimestä huolimatta suomalainen huippukirurgi, pidetty ja taitava. Leikkaa mm. Siluetissa, mutta ymmärtääkseni myös muilla suomalaisilla yksityisklinikoilla ja halvemmalla.
Virossa leikkaava Kullamaa on varmasti pätevä kirurgi, mutta jos sulla ei ole parista tonnista kiinni, niin selvitä tarkemmin suomalaisten paikkojen hintoja. Mm. Jyväskylässä on pari todella taitavaa ja myös pidettyä kirurgia (Jussi Rintamäki ja Asko Salmi).
Itse olin Asko Salmen potilaana, Plastiikkakirurginen sairaala KL, leikkauksen hinta 5200 euroa. Hieno lääkäri, uskomattoman ihanan hoitohenkilökunta ja jos tulee jälkikomplikaatioita, niin pätevä hoitohenkilökunta on tavoitettavissa 24/7!! Ja mikä tärkeintä, loihti mulle kahdesti imetetyistä ajokoirankorvista upeat, täyteläiset C-kupit!!!!Aika on jo varattu ja juuri tuo Stephen Dietz leikkaa minut. Olisi kiva tietää edellisen kirjoittajan perustelut Siluetin huonosta vaihtoehdosta. Vastaanotolla sain ainakin erittäin hienoa palvelua ja myöskin tuo leikkaava lääkäri vaikutti erittäin mukavalta. Hinta kokonaisuudessaan tulee olemaan korkea, mutta toivottavasti on sen arvoinen operaatio. Olisi kiva kuulla enemmänkin mielipiteitä ihmisiltä, jotka ovat kyseisellä klinikalla itsensä leikanneet.
- aluksi kiva mutta...
Skuti kirjoitti:
Aika on jo varattu ja juuri tuo Stephen Dietz leikkaa minut. Olisi kiva tietää edellisen kirjoittajan perustelut Siluetin huonosta vaihtoehdosta. Vastaanotolla sain ainakin erittäin hienoa palvelua ja myöskin tuo leikkaava lääkäri vaikutti erittäin mukavalta. Hinta kokonaisuudessaan tulee olemaan korkea, mutta toivottavasti on sen arvoinen operaatio. Olisi kiva kuulla enemmänkin mielipiteitä ihmisiltä, jotka ovat kyseisellä klinikalla itsensä leikanneet.
... kun halusin korjausta botoxin ottoon, koska hän teki lähinnä kulmakarvojen kohotusta ja itse halusin nimenomaan rypyt pois, hän suoraan sanottuna v-tuili minut ulos ja vihjaisi, ettei muihinkaan toimenpiteisiin esim otsankohotukseen kannata hänelle tulla, tai hänen muotoilemanaan "valitsen kyllä todella tarkkaan kenelle toimenpiteitä suoritan". Eli toivottavasti ei tule teille erimielisyyttä tuloksesta, asiakas on niin kauan kiva asiakas kun hän ei valita. Kumma kyllä muilla klinikoilla en ole koskaan joutunut uusimaan botox-käsittelyä, vaan ihan yhdellä ruiskutuksella on aina hyvä tulos tullut.
- hinta - laatusuhde
Skuti kirjoitti:
Aika on jo varattu ja juuri tuo Stephen Dietz leikkaa minut. Olisi kiva tietää edellisen kirjoittajan perustelut Siluetin huonosta vaihtoehdosta. Vastaanotolla sain ainakin erittäin hienoa palvelua ja myöskin tuo leikkaava lääkäri vaikutti erittäin mukavalta. Hinta kokonaisuudessaan tulee olemaan korkea, mutta toivottavasti on sen arvoinen operaatio. Olisi kiva kuulla enemmänkin mielipiteitä ihmisiltä, jotka ovat kyseisellä klinikalla itsensä leikanneet.
Siluetti on taatusti yksi parhaita paikkoja Suomessa, mutta niin on moni muukin yksittäinen suomalainen plastiikkakirurgi. Yksi ystäväni kävi Siluetissa ja hän on tyytyväinen. Kun kerroin minkälaista palvelua sain konsultaatiosta lähtien J.kylässä Asko Salmella totesi hän, että minä sain lääkäriltäni pitkin matkaa paljon enemmän aikaa, informaatiota ym. kuin mitä hän Siluetissa sai.
Tarkoitan siis lähinnä hinta-laatusuhdetta. Siluetti (niin kuin suuri osa pk-seudun putiikeista) on ylihinnoiteltu putiikki. En maksaisi sellaisia summia rinnoista, kun parilla-kolmella tonnilla saa muualta päin Suomea yhtä hyvät. - Nimetön
aluksi kiva mutta... kirjoitti:
... kun halusin korjausta botoxin ottoon, koska hän teki lähinnä kulmakarvojen kohotusta ja itse halusin nimenomaan rypyt pois, hän suoraan sanottuna v-tuili minut ulos ja vihjaisi, ettei muihinkaan toimenpiteisiin esim otsankohotukseen kannata hänelle tulla, tai hänen muotoilemanaan "valitsen kyllä todella tarkkaan kenelle toimenpiteitä suoritan". Eli toivottavasti ei tule teille erimielisyyttä tuloksesta, asiakas on niin kauan kiva asiakas kun hän ei valita. Kumma kyllä muilla klinikoilla en ole koskaan joutunut uusimaan botox-käsittelyä, vaan ihan yhdellä ruiskutuksella on aina hyvä tulos tullut.
Toivottavasti ei tarvitse mennä uusimaan, että tulisi kerralla hyvä lopputulos. Odotan vielä mielenkiinnolla muiden klinikalla leikattujen tai ko. lääkärin leikkaamien potilaiden mielipiteitä. Aikaa vielä leikkaukseen on, joten jos oikein negatiivista palautetta alkaa tulemaan, niin voinhan aina leikkauksen peruakin.
- Silhuetti
Kertokaahan lisää kokemuksianne. Näyttää siltä, että useimmiten leikkaukset tehdään ulkomailla kun ei monikaan ole ketjuun kommentoinut.
- mnmnmnmnm
Siluetissa taidetaan käydä vain tositarpeesta. Tavanomaiset silikonien laitot ym. tehtäneen halvemmissa paikoissa. Jopa Siluetin lääkäritkin (mm. SD) leikkaavat muuallakin ja silloin hinta voi olla halvempi. Suomessakin on useita halvempia yksityissairaaloita ja klinikoita (kerran viikossa on Helsingin Sanomissa koko aukeaman mainoksia) joten ulkomaille ei tarvitse lähteä jos se pelottaa. Itse olin Laatukirurgian potilaana, eikä ollut mitään ongelmia, palvelu ja tulokset olivat hyviä.
- Siluetista..............
mnmnmnmnm kirjoitti:
Siluetissa taidetaan käydä vain tositarpeesta. Tavanomaiset silikonien laitot ym. tehtäneen halvemmissa paikoissa. Jopa Siluetin lääkäritkin (mm. SD) leikkaavat muuallakin ja silloin hinta voi olla halvempi. Suomessakin on useita halvempia yksityissairaaloita ja klinikoita (kerran viikossa on Helsingin Sanomissa koko aukeaman mainoksia) joten ulkomaille ei tarvitse lähteä jos se pelottaa. Itse olin Laatukirurgian potilaana, eikä ollut mitään ongelmia, palvelu ja tulokset olivat hyviä.
Pakkanen tosi tyly ja mielettömän kallis. Pyysi kasvojenkohotuksesta 14.000 euroa, lisäsi vaikka mitä pikku toimenpiteitä siihen. En mennyt.
Dietz laittoi botoxin hyvin, mutta virolainen (marge tai joku) jota kehuivat Siluetissa, murjoi minua tosi rankasti ja sai sellaiset mustelmat aikaan, että ne kesti poskissa viikkokausia, vaikka vain huuliin laitettiin botoxia.
Eli huonoja kokemuksia, paitsi SD:stä. Sen voin sanoa, että joka paikassa kohtelu on ikävää, jos menee valittamaan. Silti kehotan menemään, ei auta. - koij3dsd
Siluetista.............. kirjoitti:
Pakkanen tosi tyly ja mielettömän kallis. Pyysi kasvojenkohotuksesta 14.000 euroa, lisäsi vaikka mitä pikku toimenpiteitä siihen. En mennyt.
Dietz laittoi botoxin hyvin, mutta virolainen (marge tai joku) jota kehuivat Siluetissa, murjoi minua tosi rankasti ja sai sellaiset mustelmat aikaan, että ne kesti poskissa viikkokausia, vaikka vain huuliin laitettiin botoxia.
Eli huonoja kokemuksia, paitsi SD:stä. Sen voin sanoa, että joka paikassa kohtelu on ikävää, jos menee valittamaan. Silti kehotan menemään, ei auta.Siluetissa taitaa olla hinnat sieltä kalleimmasta päästä. Kysyin yläluomileikkauksen hintaa ja Pakkanen ilmoitti että noin 1600 €. Se juttu loppui siihen paikkaan kun sain leikkauksen toisesta suomalaiselta klinikalta (KL-sairaala) lähes puoleen hintaan ja modernimmalla tekniikalla tehtynä.
- ajlll
koij3dsd kirjoitti:
Siluetissa taitaa olla hinnat sieltä kalleimmasta päästä. Kysyin yläluomileikkauksen hintaa ja Pakkanen ilmoitti että noin 1600 €. Se juttu loppui siihen paikkaan kun sain leikkauksen toisesta suomalaiselta klinikalta (KL-sairaala) lähes puoleen hintaan ja modernimmalla tekniikalla tehtynä.
kokemus silmäluomileikkauksesta Kouvola/Tereveystalo Jussi Rintamäki
tuloksena kauniit silmät joista en olisi osanut edes uneksia - restylane
Siluetista.............. kirjoitti:
Eli huonoja kokemuksia, paitsi SD:stä. Sen voin sanoa, että joka paikassa kohtelu on ikävää, jos menee valittamaan. Silti kehotan menemään, ei auta.Vai pisti huuliin botoxia? Varmaan kivasti toimi huulissa toksiini...
- no name
Saitteko tukiliivit klinikan puolesta, vai jouduitteko itse ostamaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613984- 593980
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552682Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211859Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261