Tullut uusi systeemi jossa voit kommentoida autoista kysyttyjä asioita arvostelemalla ne seuraavasti;
Mitätön tai merkittävä kommentti!
Yleensä kysytään vaihtoa omaan ja välirahaa.
Siitäpä arvostele kommentti.
On siellä viisasta porukkaa töissä...
Nettiauton uusi palvelu!
13
1138
Vastaukset
- wmax
Aina kun kysyt niin nimesi jää näkyviin.
Mä en tajuu sitä.
Miks kysyjän nimi pitää näkyä?
Joku saatanan kyttä-valtio unelmoija...- KELLOG
JOLLAIN MENNYT PUUROT JA VELLIT SEKAISIN.
PASKA HOMMA.
EMINEM BIISI, MY NAME IS, MY NAME IS... - muttaku
Kun nimi jää näkyviin, niin karsii suunsoittokyselijät pois, hyvä.
Ja vastata voi privaatisti suoraan kysyjän sähköpostiin.
Siellä käy muuten lukutaidotonta porukka, jos lukee ettei vaihtoa, niin niitä vaihdon tarjoajia silti kyselee pilvin pimein sitä vaihtoa. - heksat
muttaku kirjoitti:
Siellä käy muuten lukutaidotonta porukka, jos lukee ettei vaihtoa, niin niitä vaihdon tarjoajia silti kyselee pilvin pimein sitä vaihtoa.on se hyvä..joutava suunsoitto vähenee noin.
Vaihdonkyselijät ilmeisesti pyrkivät saamaan näkyvyyttä omalle kohteellen,muuten tuota ei voi selittää.Jos suostuisikin vaihtoon he eivät yleensä vastaa mitään. - päästä..
nimettömänä lässyttämään.. ?
- hauska kaveri
muttaku kirjoitti:
Siellä käy muuten lukutaidotonta porukka, jos lukee ettei vaihtoa, niin niitä vaihdon tarjoajia silti kyselee pilvin pimein sitä vaihtoa.En vaihda enkä tingi----->
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1889674
- Kaikkea pitää kysyä.
Itse kysyn mielelläni onko auto ruuvattu tuontikottero vai kolaripaska.
Varsinkin, jos autosta ei kerrota/näytetä kaikkea oleellista.
Esim. Rek. nro:n piilottelu tai itse myyjä on vähän epäilyttävän tuntuinen, vaikka sellainen jota ei lue Esim. autoliikkeen ilmoituksessa tai ei ole itse auton rekisteriin merkitty omistaja.
Myyjän osalta kirjoituksiin kannattaa vastata ettei myytävästä kohteesta tai sen omistajasta aleta keskustelemaan Esim. tällä palstalla.
Vähän aikaa sitten, ruuvatuksi väitettyä vihreää mersua myynyttä myyjää kohtasi aikamoinen kyykytys.
Tällaiselta voi välttyä vastaamalla rehellisesti potentiaalisten ostajien kysymykseen eikä kommentoida itse kysymystä vähättelevään tyyliin.- x-car
Pitääkö se näkyä?
En mä ainakaan halua että se näkyy jos jostain autosta kyselen.
Nimi pois sano nimismies. - x-car
x-car kirjoitti:
Pitääkö se näkyä?
En mä ainakaan halua että se näkyy jos jostain autosta kyselen.
Nimi pois sano nimismies.Merkittävä vai ei?
Onko tuo äänestys systeemi jotenkin hassu? - x-car
Eli kysyt vaikka mitä ja jos se osuu kipeeän paikkaan niin sen voi poistaa.
Myyjä päättää mitkä näkyy ja mitkä ei.
Edelleen, miksi kysyjän nimen pitää näkyä?
- x-car
Nettiauton systeemi on kysy myyjältä osin täysin paska.
Kysyjän nimi näkyy?
- Miksi kysyjän nimi pitää näkyä?
= Tyhmät kysymykset myyjä voi poistaa.
Kysymysten arvostelu on täysin hölmö systeemi.
- Miksi mahdollista arvostella kysyjän kysymystä?
= 90% kysymyksistä on vaihtoehdotuksia.
= Myyjä voi kuitenkin poistaa haluamansa kysymykset.
Haloo! Taustalla jotain muuta...
TIEDÄN VASTAUKSEN MUTTEN VOI SITÄ KERTOA...- sfrhsertheswrthshxdhrtdhjsf...
Eli ihmettelen sitä, miksi "potentiaalisten ostajien" nimien pitää näkyä, mutta autoliikkeiden ei tarvitse näyttää nimiään eikä tarvittavia tietoja autoista Esim. kunnon kuvia ja rekisterinumeroita.
Ja kun kysyt jotain "tyhmää" he sitten saavat mollata sinua ja laitta kysymyksesi esille.
Ei puuttunut nettiauto milläänlailla tähän ruuvatun mersun myymiseen . Juuri siihen vihreän Coupe CLK 320:n myyntiin. - Usko13301
sfrhsertheswrthshxdhrtdhjsf... kirjoitti:
Eli ihmettelen sitä, miksi "potentiaalisten ostajien" nimien pitää näkyä, mutta autoliikkeiden ei tarvitse näyttää nimiään eikä tarvittavia tietoja autoista Esim. kunnon kuvia ja rekisterinumeroita.
Ja kun kysyt jotain "tyhmää" he sitten saavat mollata sinua ja laitta kysymyksesi esille.
Ei puuttunut nettiauto milläänlailla tähän ruuvatun mersun myymiseen . Juuri siihen vihreän Coupe CLK 320:n myyntiin.yleensäkään näkyä ostajakandidaattien ja myyjien väliset keskustelut?? Tuoko näkyvät kysymykset lisää hörhöjä paikalle? Nopeuttaako näkyvät kysymykset myyntiä?
Itse poistan kaikki kysymykset siitä syystä että ne on minun ja ostajan välisiä asioita? Ei vittu kuulu kellekkään, eikä niistä tarvitse kenenkään kommentoida. Oletteko muuten nähneet, että jossain muissa maissa olis samanlaista hörhömagneetti systeemiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704926
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234365Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484036- 513810
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363697- 413388
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo863086Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv652948Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu232688