Luoja Jeesus Kristus suokoon sulle aurinkoaan!
Matt. 5:45
että olisitte Isänne lapsia, joka on taivaissa; sillä hän antaa aurinkonsa koittaa niin pahoille kuin hyvillekin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin.
Luuk. 6:35
Vaan rakastakaa vihollisianne ja tehkää hyvää ja lainatkaa, toivomatta saavanne mitään takaisin; niin teidän palkkanne on oleva suuri, ja te tulette Korkeimman lapsiksi, sillä hän on hyvä kiittämättömille ja pahoille.
Matt. 9:11
Ja kun fariseukset sen näkivät, sanoivat he hänen opetuslapsilleen: "Miksi teidän opettajanne syö publikaanien ja syntisten kanssa?"
Matt 11:
18 Sillä Johannes tuli, hän ei syö eikä juo, ja he sanovat: 'Hänessä on riivaaja'.
19 Ihmisen Poika tuli, hän syö ja juo, ja he sanovat: 'Katso syömäriä ja viininjuojaa, publikaanien ja syntisten ystävää!' Ja viisaus on oikeaksi näytetty teoissansa."
20 Sitten hän rupesi nuhtelemaan niitä kaupunkeja, joissa useimmat hänen voimalliset tekonsa olivat tapahtuneet, siitä, etteivät ne olleet tehneet parannusta:
Luuk. 15:7
Minä sanon teille: samoin on ilo taivaassa suurempi yhdestä syntisestä, joka tekee parannuksen, kuin yhdeksästäkymmenestä yhdeksästä vanhurskaasta, jotka eivät parannusta tarvitse.
Auringon Jumala - Jeesus Kristus - sinua
siunatkoon ihan seitsenkertaisella paisteellaan
tänä vappuna ja kautta kesän !!!!!!!
Jes. 30:26
Ja kuun valo on oleva kuin auringon valo, ja auringon valo on oleva seitsenkertainen, oleva niinkuin seitsemän päivän valo, sinä päivänä, jona Herra sitoo kansansa vammat ja parantaa siihen isketyt haavat.
Auringon Jumala jokaista siunatkoon!
4
151
Vastaukset
niin kuumana, että he pureskelevat kielensä rikki siinä helteessä, mutta Herra suojelee meitä paahtavalta helteeltä, eikä sokaiseva valo meitä vahingoita.
Ja Kantolakin voi raamatun lause kotelolla suojata silmänsä, niin eipä tässä hätää.
Vanhana fariseuksena Kantolan kyllä pitäisi tietää mitä suuhunsa panee, ja sama se on sanojenkin kassa, karttaa riitaa ja rakentaa sopua.1. Moos. 1:3
Ja Jumala sanoi: "Tulkoon valkeus". Ja valkeus tuli.
1. Moos. 1:4
Ja Jumala näki, että valkeus oli hyvä; ja Jumala erotti valkeuden pimeydestä.
VALO VOITTAA - PIMEYS KATOAA
- sillä pimeys ei ymmärrä mitään valkeudesta
Jumala erottaa yhäti pimeyden valkeudesta.
Ja pimeys katoaa, mutta valkeus voittaa.
Matt. 6:23
Mutta jos silmäsi on viallinen, niin koko ruumiisi on pimeä. Jos siis se valo, joka sinussa on, on pimeyttä, kuinka suuri onkaan pimeys!
Joh. 1:5
Ja valkeus loistaa pimeydessä, ja pimeys ei sitä käsittänyt.
Joh. 12:35
Niin Jeesus sanoi heille: "Vielä vähän aikaa valkeus on teidän keskuudessanne.
Vaeltakaa, niin kauan kuin teillä valkeus on, ettei pimeys saisi teitä valtaansa. Joka pimeässä vaeltaa, se ei tiedä, mihin hän menee.
RAKASTAMINEN ON VALKEUTTA
Ef. 5:8
Ennen te olitte pimeys, mutta nyt te olette valkeus Herrassa. Vaeltakaa valkeuden lapsina
1. Joh. 2:8
Ja kuitenkin minä kirjoitan teille uuden käskyn, sen, mikä on totta hänessä ja teissä; sillä pimeys katoaa, ja totinen valkeus jo loistaa.
1. Joh. 2:11
Mutta joka vihaa veljeänsä, se on pimeydessä ja vaeltaa pimeydessä, eikä hän tiedä, mihin menee; sillä pimeys on sokaissut hänen silmänsä.
Auriko sammuu aikanaan, tarpeettomana, mutta vielä
tänään riemuitsemme siitä.
Ilm. 21:23
Eikä kaupunki tarvitse valoksensa aurinkoa eikä kuuta; sillä Jumalan kirkkaus valaisee sen, ja sen lamppu on Karitsa
Hauskaa vappua ja aurinkoisia kevätpäiviä ihan
jokaiselle !
- Eikä pimeys, saatana tai fa...
Jumala on valkeus, eikä Hänessä ole mitään pimeyttä.
Matt. 4:16
kansa, joka pimeydessä istui, näki suuren valkeuden, ja jotka istuivat kuoleman maassa ja varjossa, niille koitti valkeus".
Matt. 5:14
Te olette maailman valkeus. Ei voi ylhäällä vuorella oleva kaupunki olla kätkössä;
Joh. 1:4
Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valkeus.
Joh. 1:5
Ja valkeus loistaa pimeydessä, ja pimeys ei sitä käsittänyt.
Joh. 1:8
Ei hän ollut se valkeus, mutta hän tuli valkeudesta todistamaan.
Joh. 1:9
Totinen valkeus, joka valistaa jokaisen ihmisen, oli tulossa maailmaan.
Joh. 3:19
Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.
Joh. 8:12
Niin Jeesus taas puhui heille sanoen: "Minä olen maailman valkeus; joka minua seuraa, se ei pimeydessä vaella, vaan hänellä on oleva elämän valkeus".
Joh. 9:5
Niin kauan kuin minä maailmassa olen, olen minä maailman valkeus."
Joh. 12:35
Niin Jeesus sanoi heille: "Vielä vähän aikaa valkeus on teidän keskuudessanne. Vaeltakaa, niin kauan kuin teillä valkeus on, ettei pimeys saisi teitä valtaansa. Joka pimeässä vaeltaa, se ei tiedä, mihin hän menee.
Joh. 12:36
Näyttää siltä, että Valkeus on yhä kätkeytyneenä
ylifariseuksilta.
Niin kauan kuin teillä valkeus on, uskokaa valkeuteen, että te valkeuden lapsiksi tulisitte." Tämän Jeesus puhui ja meni pois ja kätkeytyi heiltä.- Sapatin Herra
Joos. 10:13
Niin aurinko seisoi alallansa,
ja kuu pysyi paikallansa,
kunnes kansa oli kostanut vihollisilleen.
Niinhän on kirjoitettuna "Oikeamielisen kirjassa".
Niin aurinko pysyi paikallansa keskitaivaalla päiväkauden, kiirehtimättä laskemaan.
Jes. 38:8
katso, minä annan aurinkokellon varjon siirtyä takaisin kymmenen astetta, jotka se jo on auringon mukana laskeutunut Aahaan aurinkokellossa.'" Ja aurinko siirtyi aurinkokellossa takaisin kymmenen astetta, jotka se jo oli laskeutunut.
Hab. 3:4
Hänen hohteensa on kuin aurinko, hänestä käyvät säteet joka taholle; se on hänen voimansa verho.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749