Autorahoitus ja työpaikka

vakituinen

Hei,

Olen uudempaa autoa katsellut tuon vanhan koslan tilalle. Pankista kyllä saa lainaa auto varten, mutta ainakin Nordea kauppaa sitä kallista Joustoluottoa vaikka olisi takaaja.

Autorahoituksessa on korko pienempi, mutta ongelmana on työsuhde. Työsuhteeni ei ole vakituinen, vaan määräaikaista määräikaisen perään ollut jo pari vuotta, ja tälläisena se jatkuukin.

Noissa rahoituksissa vaaditaan yleensä vakipaikkaa, vai saako jostain ilman? Tietysti voi hakemukseen laittaa työsuhteen laaduksi toistaiseksi, mutta sitten jos se tarkastetaan, niin ei hyvä. Soitteleekohan nuo rahoitusyhtiöt työpaikoille?

9

8304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Roope Ankan pankki

Tuollaisia jatkuvasti jatkuvia määräaikaisia työsuhteita on todella paljona ja varsinkin hoitoalalla. Rahoitustyhtiöt kyllä ymmärtävät tilanteen ja saat sen rahoituksen autoliikkeen kautta. Kyllähän työnantajan puhelinnumeroa siellä kysytään ja rahoittaja saattaa tiedustella työn jatkuvuutta mutta eipä nuo ongelmia ole.

Siis, määräaikainen työsuhde ei ole este jos se jatkuu jatkumistaan alalla joka on sille tyypillistä.
      Mene sinne liikkeeseen ja tehkää rahoituskysely niin asia varmistuu muutamassa minuutissa.

Noita rahoituksia olen aika monet nimittäin tehnyt...

• vakituinen

Kiitos vastauksesta. Jep, olen hoitoalalla.

• R-A Pankki
        vakituinen kirjoitti:

Kiitos vastauksesta. Jep, olen hoitoalalla.

Ole hyvä. Ei pitäisi olla mitään ongelmaa rahoituksen suhteen.

Tai jos muka on niin sitten on rahoitusyhtiössä vika, siis kokeilemaan toista rahoitusyhtiötä. Yleensä autoliikkeillä on kyllä käytössä useampikin rahoitusyhtiö.

• sanoa....

....autoliikkeessä rahoitushakemusta laadittaessa että duunisi on vakinainen! Itse tein aikoinaan siten, kun olin määräaikaisessa duunissa. Hyvin meni rutiinina läpi, ja maksut tuli hoidettua säntillisesti.

• ----------

petos mikä petos.
        ajatteleppa toisinpäin,liikettä sopimusrikkojana
        siis valehtelijana sopimuksen sisällöstä..
        mitä sinä siihen sanoisit.????????????

• vakituinen

Tuo on yksi mahdollisuus, mutta jos ne sattuu soittamaan työpaikalle, niin ei ole kiva pomolle selitellä asiaa. Ilmeisesti ne ei yleensä soittele, mutta mahdollista se on, koska sitä työpaikan puhelinnumero kuitenkin kysytään.

• vakituinen

Ostin uuden auton ja ei ollut määräaikaisuus este. Kiitos kaikille neuvoista!

• buutarhuri

Onko joku jatkuvasti määräaikainen puutarhuri, eli kausityöntekijä saanut tuollaisen rahoituksen autoon? Itse olisin ostamassa 10 000 autoa ja pankista onnistuin saamaan vain 3500 luottoa, kun eivät kuulemma tunne käsitystä "kausiluonteinen työ". Kyllä on kummallista tämä nykytouhu...

• r un65 nu

Miksi et osta autoa käteisellä? Säästät vähän paalua ja marssit kauppaan. Saat auton heti nimiisi, eikä tarvitse askarrella rahoitusyhtiön paperien kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      3025
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1580
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1432
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      88
      1332
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      41
      1260
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      148
      1186
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1148
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      119
      979
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      902
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      783
    Aihe