Joka kerran kun tulin ulkonta, muija vahtas; onko se käyny olutta särpimässä.
Mut ei, nyt ei vaan käy. Kas pistetili on vielä niin laiha edellisestä ottoputkesta.
Toinen juttu on siinä, että lämpimällä ilmalla pienikin pöhnä on tukalampa pidellä.
Näillä mennään ainakin Jussin päiviin. Kesäpäivän seisausta pitää napanderilla juhlistaa.
Viinaton Vappu
6
471
Vastaukset
hieno homma että maltoit pitää viinattoman Vapun. Minä juhlin sitä vaan kahdella oluttölkillä.
Kesäpäivän seisaukseen on vielä matkaa. Tsemppiä sinne asti.nin ei ihme,vaikka vahtaiskin.Se muija.
Kevätaurinko pyörittää pään ja hajut eivät ole tuulten vietävissä,joten varro valaas..
Juhannusta odotellessa:)- Vapun miäs
Kun oikein viinaa tekee mieli - v-matoa voi huijata.
Vaikkei janottaiskaa voi kivennäisvettä tai mehua ottaa klasillisen.
Mut siinä se onkelma onkin ettei viikko riitä kun alkuun pääsee. Vapun miäs kirjoitti:
Kun oikein viinaa tekee mieli - v-matoa voi huijata.
Vaikkei janottaiskaa voi kivennäisvettä tai mehua ottaa klasillisen.
Mut siinä se onkelma onkin ettei viikko riitä kun alkuun pääsee.kirjoista kopsattu selitys, ja muuten en ole ehtinyt tässä elämässä vielä lukemaan fantasiaa ainoana varteen otettavana näkemyksenä:D
Nooh..
Huispaus vain ja viikko on jo mennyt.- Vapun miäs
tintti.kotivintti kirjoitti:
kirjoista kopsattu selitys, ja muuten en ole ehtinyt tässä elämässä vielä lukemaan fantasiaa ainoana varteen otettavana näkemyksenä:D
Nooh..
Huispaus vain ja viikko on jo mennyt.Mut näin se vaan on että jokaiselle padalle löytyy kantensa.
Mun Vappuinkaa ol mikää ruudinkeksijä. Meitä on niin helppo naruttaa.
Herkkiä meitin herramme pikkupaskiaisia ollaan. Vissiin kai sellain addiktiopersoonallisuus; miäkii! Vapun miäs kirjoitti:
Mut näin se vaan on että jokaiselle padalle löytyy kantensa.
Mun Vappuinkaa ol mikää ruudinkeksijä. Meitä on niin helppo naruttaa.
Herkkiä meitin herramme pikkupaskiaisia ollaan. Vissiin kai sellain addiktiopersoonallisuus; miäkii!Kansi saattaa olla hiukan käytössä vääntynyt ja painekattilassa menot eikun vääristyy:)
Miäkii jos niinku siäkii.
Avot!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75723
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15543ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;182401- 26399