Raamatussa Jeesus ei mainitse Jumaluuttaan ja vanhan testamentin Jumalakin kiistää moiset luulot.
Jes.45:5-6 Minä olen Herra, eikä toista ole, paitsi minua ei ole yhtään jumalaa. Minä vyötän sinut, vaikka sinä et minua tunne,
jotta tiedettäisiin auringon noususta sen laskemille asti, että paitsi minua ei ole yhtäkään: minä olen Herra, eikä toista ole,
Jeesus on siis vaan joku poika joka Raamatun mukaan elää synnissä.
Jeesus ei ole Jumala
8
278
Vastaukset
- ÄLLIKKÄ
vaihteeksi.Nyt sitten tulee se raamatun paikka, jossa Paavali kehoittaa välttämään turhaa inttämistä samasta aiheesta,Se kun ei rakenna.
- piilokas
sen voi kaikki lukea raamatusta.
- alex-kasi
"Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta. "
- hirvas
alex-kasi kirjoitti:
"Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta. "
koska Jeesus itse sanoi:
Joh. 5:37
Ja Isä, joka on minut lähettänyt, hän on todistanut minusta. Te ette ole koskaan kuulleet hänen ääntänsä ETTEKÄ NÄHNEET HÄNEN MUOTOANSA,
Mitenkäs se on, ketä te uskotte oikeasti?
- Jumalan ihminen
Kyllä ne argumentit menevät sen puolelle,että Jeesus oli Jumalan,erityiseen tehtävään valitsema ihminen,EI Jumala!
Tämä oli selvästi myös Paavalin käsitys asiasta.
1.Timoteuksen kirje:
2:5 "Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, IHMINEN Kristus Jeesus..."
Kyllä se Paavali selvästi sanoo,että Jeesuksella ON Isä ja Jumala.Eikä Jeesus itse ole tämä Jumala ja Isä!
Ef.1:3. "Ylistetty olkoon meidän Herramme JEESUKSEN Kristuksen JUMALA ja ISÄ, joka on siunannut meitä taivaallisissa kaikella hengellisellä siunauksella Kristuksessa..."
Ps.Paavalihan tässä selvästi ylistää Jeesuksen Jumalaa ja Isää,joka siis ON todellinen Jumala,eikä jätä mitään sijaa sille,että Jeesus olisi Jumala. poisoppimaan väärästä, lihan mukaisesta Kristuksen tuntemisesta, johon kolminaisuusoppi on helluntailaiset ja suuren osan kristikuntaa juurruttanut. He ovat omaksuneet itseensä Jeesuksen ja apostoli Paavalin edeltä näkemän "väkevän eksytyksen":
2. Tess. 2:11
"Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen",
2. Kor. 5:16
"Sentähden me emme tästä lähtien tunne ketään lihan mukaan; jos olemmekin tunteneet Kristuksen lihan mukaan, emme kuitenkaan nyt enää tunne."- todé
Tuo oli nimittäin pahasti sanottu Jeesuksesta, että "elää synnissä".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841369- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370818- 146789
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76622
- 56604