Jos haluaisimme kohdella jt:ia niinkuin he kohtelevat "luopioitaan", meidän tulisi kysyä jokaiselta ovelle tulevalta jt:ltä, onko tämä joskus kuulunut luterilaiseen kirkkoon.
Jos on, ja oven avaaja kuuluu kirkkoon, niin oven avanneen henkilön kuuluisi sanoa jt:lle näin:
"Koska olet mitä ilmeisemmin yksi kirkkoni luopioista, en voi pyytää sinua sisälle enkä olla missään tekemisissä kanssasi - en edes keskustella. Hyvästi."
Näin noudattaisimme sitä samaa politiikkaa, jolla he kohtelevat oman seurakuntansa erotettuja ja eronneita.
Tasapuolista - eikö totta?
Kohtelisitko jt:ia näin?
3
260
Vastaukset
- Ykä
Todelliset LUOPIOT ovat valtakunnan salilla.
- kohtelisi
koska heidän kanssaan on niin hauska keskustella mm. valaiden lantioluista.Olen saanut heiltä myös hauskaa huumorikirjallisuutta lahjaksi, joten pohjimmiltaan he lienevät hyväntahtoisia ihmisiä. Totta puhuakseni minun käy heitä sääliksi, kun he soittavat ovikelloani. En voi olla ajattelematta sitä, minkälaista ivaa ja töykeyttä he joutuvat kiertokouluaan pitäessään kokemaan, joten itse koetan kohdella heitä asiallisesti.
- haba
Jehovan todistajat ovat hyvätahtoisia eikä ketään potkita ulos seurakunnasta syyttä. Vain KATUMATON VÄÄRINTEKIJÄ erotetaan seurakunnasta. Sitäpaitsi erotettavalle selitetään mitä erottaminen tai eroaminen merkitsee hänelle ja miten häntä tullaan kohtelemaan sen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862