koska oli täysin asiattomat ja koskaan ennekään asialliseti vastanneet palstan "tiedemiehet"!
Poistin edellisen viestini,
23
623
Vastaukset
- 1.Piet.1:3
KIRJOITIT AIKAISEMMIN:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&posting=22000000034767664
Heb. 1:8.
Kirjoittanut: Mohikaani_27 29.4.2008 klo 01.22
* "- 112
alkaa mielestäni jo ihan kyseisen luvun alusta.
Miksi jätit sen pois?
Lisäksi kysyn, että miksi et lue koko Raamatun
asiayhteyttä Jeesuksen jumaluudesta? * Jeesus on Jumala, oli se jae nyt siten siinä, ja siinähn sen tulee olakkin.
*Sillon kun Jeesus ei ollut , eikä halunnut olla Jumalankaltainen, vaan otti orjan mudon, oli ihminen niikuin yksi meistä, kuitenkin imlman syntiä.
* Ja tää ihmisenä olleessa persoonassa ollessaan, Jumala siunasi Jeesuta iloöljyllä enemmän kuin ketään muuta usovaa. Mitä sinä sinä nyt sitten vielä haluat?
* Jeesus on Jumala, en minä siitä totuudesta peräänny , selitä mitä selität.
* Toivottavasti sinäkin uskot totuuteen, etkä ihmisten viisasteluun! Jeesus on Jumala, ja kolmiyhteinen, Isä Poika ja Pyhä Henki. Näin se vaan on, Raamatun mukaan!Mohikaani_27 kirjoitti:
* Jeesus on Jumala, oli se jae nyt siten siinä, ja siinähn sen tulee olakkin.
*Sillon kun Jeesus ei ollut , eikä halunnut olla Jumalankaltainen, vaan otti orjan mudon, oli ihminen niikuin yksi meistä, kuitenkin imlman syntiä.
* Ja tää ihmisenä olleessa persoonassa ollessaan, Jumala siunasi Jeesuta iloöljyllä enemmän kuin ketään muuta usovaa. Mitä sinä sinä nyt sitten vielä haluat?
* Jeesus on Jumala, en minä siitä totuudesta peräänny , selitä mitä selität.
* Toivottavasti sinäkin uskot totuuteen, etkä ihmisten viisasteluun! Jeesus on Jumala, ja kolmiyhteinen, Isä Poika ja Pyhä Henki. Näin se vaan on, Raamatun mukaan!milloin sitten Jeesuksesta tulee Jumalan kaltainen, sillä ilmeisesti hän ei vieläkään sitä ole, koska "joka aika rukoilee Isää" ...?
Room. 8:34
"Kuka voi tuomita kadotukseen? Kristus Jeesus on se, joka on kuollut, onpa vielä herätettykin, ja hän on Jumalan oikealla puolella, ja HÄN MYÖS RUKOILEE MEIDÄN EDESTÄMME."
Hepr. 7:25
"jonka tähden hän myös voi täydellisesti pelastaa ne, jotka hänen kauttaan Jumalan tykö tulevat, koska HÄN AINA ELÄÄ RUKOILLAKSEEN heidän puolestansa."
Jes. 40:25
"Keneenkä siis te vertaatte minut, jonka kaltainen minä olisin", sanoo Pyhä."
Jes. 46:5
"Keneenkä te vertaatte minut, kenenkä rinnalle minut asetatte, kenenkä kaltaiseksi te minut katsotte, että olisimme toistemme vertaiset?"
Kolminaisuusoppihan opettaa, että "Isä ja Poika ovat toistensa vertaiset"
Onko siis kolminaisuusoppi ratkaisu tähän ongelmaan, johon Jumalakaan ei tiennyt ratkaisua olevan?ekivaari kirjoitti:
milloin sitten Jeesuksesta tulee Jumalan kaltainen, sillä ilmeisesti hän ei vieläkään sitä ole, koska "joka aika rukoilee Isää" ...?
Room. 8:34
"Kuka voi tuomita kadotukseen? Kristus Jeesus on se, joka on kuollut, onpa vielä herätettykin, ja hän on Jumalan oikealla puolella, ja HÄN MYÖS RUKOILEE MEIDÄN EDESTÄMME."
Hepr. 7:25
"jonka tähden hän myös voi täydellisesti pelastaa ne, jotka hänen kauttaan Jumalan tykö tulevat, koska HÄN AINA ELÄÄ RUKOILLAKSEEN heidän puolestansa."
Jes. 40:25
"Keneenkä siis te vertaatte minut, jonka kaltainen minä olisin", sanoo Pyhä."
Jes. 46:5
"Keneenkä te vertaatte minut, kenenkä rinnalle minut asetatte, kenenkä kaltaiseksi te minut katsotte, että olisimme toistemme vertaiset?"
Kolminaisuusoppihan opettaa, että "Isä ja Poika ovat toistensa vertaiset"
Onko siis kolminaisuusoppi ratkaisu tähän ongelmaan, johon Jumalakaan ei tiennyt ratkaisua olevan?* Varmaan on, jos Pyhä Henki ei avaa, niin se suljettuna pysyy!
* "Mohikaani_27 kirjoitti:
* Varmaan on, jos Pyhä Henki ei avaa, niin se suljettuna pysyy!
* "kumpi meistä menee edemmäksi siitä, mitä Kristus opetti, että
Joh. 10:29
"Minun ISÄNI, joka on heidät minulle antanut, ON SUUREMPI KAIKKIA, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä."
Joh. 14:28
"Te kuulitte minun sanovan teille: 'Minä menen pois ja palajan jälleen teidän tykönne'. Jos te minua rakastaisitte, niin te iloitsisitte siitä, että minä menen Isän tykö, SILLÄ ISÄ ON MINUA SUUREMPI."
Älä lisää tähän kenoosia, sillä poika vieläkin rukoilee Isää meidän puolestamme!
2. Joh. 1:9
"Kuka ikinä menee edemmäksi eikä pysy Kristuksen opissa, hänellä ei ole Jumalaa; joka siinä opissa pysyy, hänellä on sekä Isä että Poika."
1. Timoteus 6
3 "Jos joku muuta oppia opettaa eikä pitäydy meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen terveisiin sanoihin eikä siihen oppiin, joka on jumalisuuden mukainen,
4 niin hän on paisunut eikä ymmärrä mitään, vaan on riitakysymyksien ja sanakiistojen kipeä, joista syntyy kateutta, riitaa, herjauksia, pahoja epäluuloja",
Lukijat päätelkööt, kumpiko meistä "muuta oppia" opettaa!
- J.Edgar
Lienee kirjoitettu PH:n vaikutuksen alla, kun se ei tavalliselle jumalattomalle aukene.
kirjoittelit edellisketjuusi mielipiteitäsi siitä että olin outo tai jotain kun kerroin että olen uskossa vaan en uudestisyntynyt.
Mä oisin halunnut saada tietää millä perusteella sä toimitit mut helvettiin eli mitä se on se uudestisyntymä, mitä se tarkoittaa eli kerroppas nyt minulle se suoraan.
En halua joutua helvettiin...- taitaa olla
samaa lahkoa. Lähimmäisiänsä helvettiin tuomitsevia sunilaisia. Onkohan Mohikaanikin vaihtanut Raamattunsa Teuvon pokkariin.
tuolla muualla missä sinulle olen vastannut, yrittänyt saada sinut käsittämmän uudestisyntymisen tarpellisuus, jos mielii taivaaseen.
* En ole sua sanout "oudoksi", vaan sitä, että kun ja jos on uskovainen, ei olekkaan uudestisyntynyt, vaikka ne ovat yksi ja sama asia. Ei voi olla uskossa, ellei ole uudestisyntynyt, eikä uudestisyntynyt voi olla uskomaton!
* Minä en oikein käsitä, minkälaisia opettajia sulla on ollut, jotka on sinut taivastielle saattaneet, rukillessaan puolestasi?
* harkitse nyt vielä, olenkohan sittenkään sinua helvettiin missään kirjoituksissani tuominnut?
* Ja jos niin ajattelt, niin kopsaa sekirjoitukseni, vaikka tämän vietin vastaukseesi!
* Et ole muuten vastannut tuolla ylempänäkään oleviin sinulle vastaamiini kommentteihin!?
* Kummallinen ajatus vaan on tästä sun nekatiivisetä palautteesta tullut, että mesoat tosi äänekkäästi, kun oletit, että pääset lyömään tuolla "helvetin tuomiolla", jota en kuitenkaan koskaan ole sinulle lausunut. Olet vaan tehnyt pahasti vääriä päätelmiä, sanoisinko, käsittämättömässä "vihasi" sumentavin aivoin, mua kohtaan?!- poikalapsi
Mohikaani_27 kirjoitti:
tuolla muualla missä sinulle olen vastannut, yrittänyt saada sinut käsittämmän uudestisyntymisen tarpellisuus, jos mielii taivaaseen.
* En ole sua sanout "oudoksi", vaan sitä, että kun ja jos on uskovainen, ei olekkaan uudestisyntynyt, vaikka ne ovat yksi ja sama asia. Ei voi olla uskossa, ellei ole uudestisyntynyt, eikä uudestisyntynyt voi olla uskomaton!
* Minä en oikein käsitä, minkälaisia opettajia sulla on ollut, jotka on sinut taivastielle saattaneet, rukillessaan puolestasi?
* harkitse nyt vielä, olenkohan sittenkään sinua helvettiin missään kirjoituksissani tuominnut?
* Ja jos niin ajattelt, niin kopsaa sekirjoitukseni, vaikka tämän vietin vastaukseesi!
* Et ole muuten vastannut tuolla ylempänäkään oleviin sinulle vastaamiini kommentteihin!?
* Kummallinen ajatus vaan on tästä sun nekatiivisetä palautteesta tullut, että mesoat tosi äänekkäästi, kun oletit, että pääset lyömään tuolla "helvetin tuomiolla", jota en kuitenkaan koskaan ole sinulle lausunut. Olet vaan tehnyt pahasti vääriä päätelmiä, sanoisinko, käsittämättömässä "vihasi" sumentavin aivoin, mua kohtaan?!Koetat jälleen luikerrella ulos sanomisistasi. O9let helluntailainen ja äärimmäisen tuomiohaluinen sekä kaksinaamainen. Jos he´lvetti muka on, sinä menet onneksi sinne ja käristyt. Saatpa ainakin ansiosi mukaan.
Minusta koko helvetti on vain pappien keksinä satu ihmisten pelotteluksi. Samaa lajia kuin Mohikaanin eheytyssatu.
- M@k3
Puuttuuko tuosta lauseesta muutama sana välistä vai mitä?
- poikalapsi
Olet sinä veijari: ensin kuvailet itse omaa toimintaasi poikkeuksellisen selkeästi ja rehellisesti - vainoaja ja pahanpalkkalainen kun olet. Sitten et kestä, kun muutama asiallinen kommentti toteaa tuon. Niinpä TAAS KERRAN poistat oman avauksesi.
Poista tämäkin. Kirjoitusvirheitä on taas niin paljon, että näkee lääkkeenoton unohtuneen...- uskovien joukko
Poista itsesi kokonaan näiltä sivuilta,siten palvelet parhaiten herraasi.
- tosi..
kait sullakin jossain ystäviä voi olla mutta sinä tarvitset apua!!!!!
- kaaleppi..
uskovien joukko kirjoitti:
Poista itsesi kokonaan näiltä sivuilta,siten palvelet parhaiten herraasi.
feikkihän se siinä valikoi kirjoittajia palstalle!!!! Olen nyt kerrankin ihmisittäin kesä tulossa ja kaikki ja sinä vään täällä!!!
- poikalapsi
tosi.. kirjoitti:
kait sullakin jossain ystäviä voi olla mutta sinä tarvitset apua!!!!!
Ei ole minkään valtakunnan hätää. Toisin kuin sinä uskallan kirjoittaa omalla nimimerkillä suoraan kaikista asioista. Apua en tarvitse mihinkään. Ystäviä on toki, taatusti enemmän kuin puskajusseilla keskimäärin. Minä kun olen tottunut olemaan rehellinen, ja rehellisyyttä arvostetaan ystävän ominaisuutena.
- kaaleppi..
poikalapsi kirjoitti:
Ei ole minkään valtakunnan hätää. Toisin kuin sinä uskallan kirjoittaa omalla nimimerkillä suoraan kaikista asioista. Apua en tarvitse mihinkään. Ystäviä on toki, taatusti enemmän kuin puskajusseilla keskimäärin. Minä kun olen tottunut olemaan rehellinen, ja rehellisyyttä arvostetaan ystävän ominaisuutena.
on sillä kompostimiehellä oikein ystäviäkin. Miksi sinä sinne hellarikokoukseen muuten kerran menit. Eikait sinne ny ihan huvikseenkaan mennä. Tiesikö tää sun miehesi että kävit siellä? Vai olisko niin että menit hänen perässään? Joo niin se muuten taitaa ollakkin ja yritit pitää "miehestäsi" kiinni josta ei siellä tykätty ja siksi nakkasivat kartanolle. Menikö sulla "mies" vaihtoon sen jälkeen? Mielenkiintoisia asioita jotka selittäisi paljon jos ne olisivat totta? Eikö vantaan homppelit ole sun ystäviä? Tää on tosin arvelua mutta olen aika hyvä lukeen rivien välistä...heheh
- puskasta tämäkin
poikalapsi kirjoitti:
noita Mohikaani/-kaaleppisepustuksia.
- poikalapsi
kaaleppi.. kirjoitti:
on sillä kompostimiehellä oikein ystäviäkin. Miksi sinä sinne hellarikokoukseen muuten kerran menit. Eikait sinne ny ihan huvikseenkaan mennä. Tiesikö tää sun miehesi että kävit siellä? Vai olisko niin että menit hänen perässään? Joo niin se muuten taitaa ollakkin ja yritit pitää "miehestäsi" kiinni josta ei siellä tykätty ja siksi nakkasivat kartanolle. Menikö sulla "mies" vaihtoon sen jälkeen? Mielenkiintoisia asioita jotka selittäisi paljon jos ne olisivat totta? Eikö vantaan homppelit ole sun ystäviä? Tää on tosin arvelua mutta olen aika hyvä lukeen rivien välistä...heheh
Kompostikaaleppi:
Luet HUONOSTI sekä riveiltä että varsinkin rivien väleistä. Koska olet helluntailainen, se on kai jaksettava antaa sinun rivologioselle mielellesi anteeksi.
Olet sairaalloisen kiinnostunut yksityisasioistani. Miksi?
Minua ei ole KOSKAAN eikä MISTÄÄN nakattu kartanolle - ja tuon olen sinulle jo kertonut. Et osanne lukea.
Vantaan homot ovat sinun ystäviäsi, sen olen huomannut. Se teillä raastupakelmin kanssa on yhteistä: pahantahtoisuus, vittumaisuus ja Vantaan homot. * "Jeesuksen Kristuksen veri puhdistaa sinut kaikesta vääryydestä"!
* Jos tahdot nauttia tämän verrattoman superteho lääkkeen, eikä ole mikään lumelääke.
* Se karkoitta pelon, se poistaa katkeruuden, vihan, itsesäälin, itsavuttomuuden, eheyttää kokonaisvaltaisesti, jopa homoudesta voi päästä normaaliin seksielämään, joka on tarkoitettu lähinnä suvunjatkumista ajatellen!
* On todistettavasti monia eheytynyt tällä "lääkkeellä", ja vaputunut homouden tuomasta ahdistuksesta, jota sinäkin rakas poikalapsi koet, sen huomaa tällä palstalla, kirjoituksistasi, koska et suvaitse juuri ketään muita kuin seksuaalisuuntauksesi lajitoverit tai san hyväksyjät uskovaisellekkin spovaksi suhteeksi ihan seurakunta tasolle asti?!- poikalapsi
Mohikaani_27 kirjoitti:
* "Jeesuksen Kristuksen veri puhdistaa sinut kaikesta vääryydestä"!
* Jos tahdot nauttia tämän verrattoman superteho lääkkeen, eikä ole mikään lumelääke.
* Se karkoitta pelon, se poistaa katkeruuden, vihan, itsesäälin, itsavuttomuuden, eheyttää kokonaisvaltaisesti, jopa homoudesta voi päästä normaaliin seksielämään, joka on tarkoitettu lähinnä suvunjatkumista ajatellen!
* On todistettavasti monia eheytynyt tällä "lääkkeellä", ja vaputunut homouden tuomasta ahdistuksesta, jota sinäkin rakas poikalapsi koet, sen huomaa tällä palstalla, kirjoituksistasi, koska et suvaitse juuri ketään muita kuin seksuaalisuuntauksesi lajitoverit tai san hyväksyjät uskovaisellekkin spovaksi suhteeksi ihan seurakunta tasolle asti?!Taas valehtelet. Todistettavasti KUKAAN ei ole heteroksi homosta muuttunut. Jos todisteita olisi moisesta olemassa, joku teistä olisi ne jo esittänyt. Valehtelet siis. Vihaat homoja, koska et hyväksy homoutta itsessäsi.
Että semmoinen foobikko se on Mohikaani.
Normaalia seksielämää - MIKÄ senkin määrittelijä se sinä olet? HÄH? Mitä sinä minun seksielämästäni tiedät tai tukit tietämään? Miksi? Huolehdi kuule omista asioistasi vain. Normaaliudesta et tiedä kovin paljoa, huomaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924667
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?843942Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1473661Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152635Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1322582- 432151
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282067Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261840Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91717- 881709