tuli monivetovoitto 5 28.4 2008 jonka kerroin oli 264 511.01€ viidellä eurolla sai vain 33.56 eli 6.7 kertaa panos. ei oikein kannata pelata tätä
voitto
5
858
Vastaukset
- totuudentorviii
264 511.01€, ensinnäkin kertoimet eivät ole yksikössä € eli euro. Kerroin ilmaistaan koko komeudessaan 264 511,01. Pelkin numeroin. Toiseksi; Miksi olet pieni pässi pelannut rahasi kusetusfirman piikkiin? Luuletko voittavasi tuhansia vai kymmeniä tuhansia pitkässä juoksussa? Vitun tuulipukujuntti.
- en kuule
ole pelannut ja miksi haukut mua mikä itse oot kusipää saatanan kusiaivi me hirteen.mulle ei vittulla
- saatanan perillinen
en kuule kirjoitti:
ole pelannut ja miksi haukut mua mikä itse oot kusipää saatanan kusiaivi me hirteen.mulle ei vittulla
no jos et ole pelannut niin mitä vittua sitten kitiset siinä. voittoporukka on kusetusta mutta jos et sitten pelannut niin mikä tässä on se ongelma?
pitäisi joku k-18 raja saada johonkin niin ..tun penikat ei pelaisi vitosiaan ihan turhuuksiin vaan ostaisivat nallekarkkeja tai viinaa silläkin rahalla. - se ongelma
saatanan perillinen kirjoitti:
no jos et ole pelannut niin mitä vittua sitten kitiset siinä. voittoporukka on kusetusta mutta jos et sitten pelannut niin mikä tässä on se ongelma?
pitäisi joku k-18 raja saada johonkin niin ..tun penikat ei pelaisi vitosiaan ihan turhuuksiin vaan ostaisivat nallekarkkeja tai viinaa silläkin rahalla.vasta onkin paskaaivo heheheheheheheeeeeeeeeee
- tuli
Minä nettosin 2000eru. Ja tänään osui veikkaus 400eur panoksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️861819Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1451278YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621100- 62966
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan78902Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli84840Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029826Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.126819Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47817- 57810