tuli monivetovoitto 5 28.4 2008 jonka kerroin oli 264 511.01€ viidellä eurolla sai vain 33.56 eli 6.7 kertaa panos. ei oikein kannata pelata tätä
voitto
5
850
Vastaukset
- totuudentorviii
264 511.01€, ensinnäkin kertoimet eivät ole yksikössä € eli euro. Kerroin ilmaistaan koko komeudessaan 264 511,01. Pelkin numeroin. Toiseksi; Miksi olet pieni pässi pelannut rahasi kusetusfirman piikkiin? Luuletko voittavasi tuhansia vai kymmeniä tuhansia pitkässä juoksussa? Vitun tuulipukujuntti.
- en kuule
ole pelannut ja miksi haukut mua mikä itse oot kusipää saatanan kusiaivi me hirteen.mulle ei vittulla
- saatanan perillinen
en kuule kirjoitti:
ole pelannut ja miksi haukut mua mikä itse oot kusipää saatanan kusiaivi me hirteen.mulle ei vittulla
no jos et ole pelannut niin mitä vittua sitten kitiset siinä. voittoporukka on kusetusta mutta jos et sitten pelannut niin mikä tässä on se ongelma?
pitäisi joku k-18 raja saada johonkin niin ..tun penikat ei pelaisi vitosiaan ihan turhuuksiin vaan ostaisivat nallekarkkeja tai viinaa silläkin rahalla. - se ongelma
saatanan perillinen kirjoitti:
no jos et ole pelannut niin mitä vittua sitten kitiset siinä. voittoporukka on kusetusta mutta jos et sitten pelannut niin mikä tässä on se ongelma?
pitäisi joku k-18 raja saada johonkin niin ..tun penikat ei pelaisi vitosiaan ihan turhuuksiin vaan ostaisivat nallekarkkeja tai viinaa silläkin rahalla.vasta onkin paskaaivo heheheheheheheeeeeeeeeee
- tuli
Minä nettosin 2000eru. Ja tänään osui veikkaus 400eur panoksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713528
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851558Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251279- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192988- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57842Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92794- 62755