tuli monivetovoitto 5 28.4 2008 jonka kerroin oli 264 511.01€ viidellä eurolla sai vain 33.56 eli 6.7 kertaa panos. ei oikein kannata pelata tätä
voitto
5
869
Vastaukset
- totuudentorviii
264 511.01€, ensinnäkin kertoimet eivät ole yksikössä € eli euro. Kerroin ilmaistaan koko komeudessaan 264 511,01. Pelkin numeroin. Toiseksi; Miksi olet pieni pässi pelannut rahasi kusetusfirman piikkiin? Luuletko voittavasi tuhansia vai kymmeniä tuhansia pitkässä juoksussa? Vitun tuulipukujuntti.
- en kuule
ole pelannut ja miksi haukut mua mikä itse oot kusipää saatanan kusiaivi me hirteen.mulle ei vittulla
 - saatanan perillinen
en kuule kirjoitti:
ole pelannut ja miksi haukut mua mikä itse oot kusipää saatanan kusiaivi me hirteen.mulle ei vittulla
no jos et ole pelannut niin mitä vittua sitten kitiset siinä. voittoporukka on kusetusta mutta jos et sitten pelannut niin mikä tässä on se ongelma?
pitäisi joku k-18 raja saada johonkin niin ..tun penikat ei pelaisi vitosiaan ihan turhuuksiin vaan ostaisivat nallekarkkeja tai viinaa silläkin rahalla. - se ongelma
saatanan perillinen kirjoitti:
no jos et ole pelannut niin mitä vittua sitten kitiset siinä. voittoporukka on kusetusta mutta jos et sitten pelannut niin mikä tässä on se ongelma?
pitäisi joku k-18 raja saada johonkin niin ..tun penikat ei pelaisi vitosiaan ihan turhuuksiin vaan ostaisivat nallekarkkeja tai viinaa silläkin rahalla.vasta onkin paskaaivo heheheheheheheeeeeeeeeee

- tuli
Minä nettosin 2000eru. Ja tänään osui veikkaus 400eur panoksella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja4713962Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1545491Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu2005089SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei864298Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va104156"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste873571Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1093068Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan123041HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.152975Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan532561