Feminismin vastustajille

Lissu

Kaikki miehet jotka vihaatte feminismiä tai naisia, teidän tulisi ymmärtää yksi asia.

Mies voi joko rakastaa tai ymmärää naista, tämä on totuus eikä sille voi mitään.

Monelle miehelle käy niin, että ensin rakastutaan naiseen ja mennään naimisiin, sitten nainen alkaa muuttamaan miestä, jotta he ymärtäisivät toisiaan, sillä seurauksella, että rakkaus loppuu,

ja miehestä on muuttunut surkea siloposkisnen naisen perässä taapertava nuoleskelija, jolla ei
ole miehisyyttä eikä itsekunnioitusta tippaakaan jäljellä.

On myös biologinen fakta, että mitä enemmän mies viettää aikaa naisen kanssa,sitä enemmän testosteronitaso laskee sekä siittioiden tuotanto ja laatu huononee.

Mitä enemmän mies ja nainen toisiaan muistuttavat, sitä vähemmän he toisiaan tarvitsevat,tämä on tajuttu vuosituhansia, mutta ei enää, kun jokainen nainen haluaa oman palvelijan, ja miehet siihen nöyränä suostuvat. Jos naiset viettäisivät enemmän aikaa kaltaisiensa kanssa, miehet samoin,sukupuolten erilaiset ominaisuudet korostuisivat ja tajuttaisiin pian,että naisvaltaisuus on huomattavasti miesvaltaa raaempi vahtoehto.

7

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selvästi

Aika omituinen nimimerkki valinta mieheltä. Voikohan siitä jotain päätellä...

• pääasia

Miesten pehmokiltteily on ongelma.

• Kyllä

Lissu-herra tuntee itsensä naiseksi ja pelkää. Hän pelkää, että häntä aletaan kohdella naisena. Ei, niin huonoon jamaan hän ei halua vajota. Hän on kasvattanut parran, napsii testosteronikapseleita, rohkaistuu feminismipalstalle ja haukkuu akat.

• miespaholainen

Tosi hyvä kirjoitus. Asiaa, joka sana. Erilaisuus kunniaan. Antaa miesten olla miehiä ja naisten naisia. Tätä feministit ei aina ymmärrä...Nykyään on surkea katsoa millaisessa jamassa jotkut miehet oikein on. Tahdottomia kotipoikia joita elämään turhautunut ämmä sättii...

"Naisvihamielisestä" kirjoituksesta huolimatta pidän naisia aivan mahtavina olentoina! Ainoastaan elämään turhautuneita ämmiä vihaan...

• Sirpa

..."antaa naisten olla naisia ja miesten miehiä" suunnataan usein ilmeisesti feminismiä vastaan. Jos se todella on vastalause feminsmille, niin sehän tarkoittaa silloin sitä, että "naisten oleminen naisena" tarkoittaa naisen pysymistä (vaikka vain vähän) heikommassa asemassa kuin miehet.

Minä en koskaan ole ymmärtänyt kuinka feminismi, lesbous tai ihmisten tasapäistäminen muka kuuluisivat yhteen. Jokainen oikeustajuinen ihminenhän vastustaa vääryyttä sukupuoliseen suuntaukseen tai muuhun ideologiaan katsomatta. Suurin osa minun ystävättäristäni ovat heteroja ja haluavat olla naisellisia, pukeutuvat juhliessaan hameisiin, huolehtivat ulkonäöstään, flirttailevat miesten kanssa naiselliseen tyyliin -JA ovat feministejä (haluavat hyötyä samoista vapauksista ja mahdollisuuksista jotka miehilläkin on).

• Jack
        Sirpa kirjoitti:

..."antaa naisten olla naisia ja miesten miehiä" suunnataan usein ilmeisesti feminismiä vastaan. Jos se todella on vastalause feminsmille, niin sehän tarkoittaa silloin sitä, että "naisten oleminen naisena" tarkoittaa naisen pysymistä (vaikka vain vähän) heikommassa asemassa kuin miehet.

Minä en koskaan ole ymmärtänyt kuinka feminismi, lesbous tai ihmisten tasapäistäminen muka kuuluisivat yhteen. Jokainen oikeustajuinen ihminenhän vastustaa vääryyttä sukupuoliseen suuntaukseen tai muuhun ideologiaan katsomatta. Suurin osa minun ystävättäristäni ovat heteroja ja haluavat olla naisellisia, pukeutuvat juhliessaan hameisiin, huolehtivat ulkonäöstään, flirttailevat miesten kanssa naiselliseen tyyliin -JA ovat feministejä (haluavat hyötyä samoista vapauksista ja mahdollisuuksista jotka miehilläkin on).

"flirttailevat miesten kanssa naiselliseen tyyliin -JA ovat feministejä (haluavat hyötyä samoista vapauksista ja mahdollisuuksista jotka miehilläkin on). "

Joo, kyllä tältä osin tasa-arvo on toteutunut jo viime vuosituhannella. Aika viaton vaatimus, jos tuo lasketaan tasa-arvoksi, niin ei se ole liikaa vaadittu. Se kun on ollut voimassa ainakin minun elinikäni. MIlloinkans muuten nainen ei viimeksi saanut flirttailla miehen kanssa ja sen lisäksi vielä näyttää naiselliselta? JOpa SF-leffoista voi havaita ajan hengen ;)

• Valerie S.

Siis tämä on miehen oikeia luonto.
      Hänestä tulee peto jos hän saa valtaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      107
      4662
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3433
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1514
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1236
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1142
    8. 159
      1036
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1028
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen