ehdotus tämän palstan kirjoittajille

ehdottaja

Nyt on selvästi käynyt niin, että asialliset keskustelut jehovalaisuudesta ovat kaikonneet ja tilalle on tullut yhden lauseen mitään sanomattomia heittoja. Olisi hyvä jos avauksissa olisi enemmän asiaa ja omia asiallisia mielipiteitä aiheeseen liittyen. Kuka näitä nykyisiä plörinöitä jaksaa lukea.

22

600

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opettaja

Kuka on luopio ?

• Tietoa janoava

Erota Jehovan Todistajista ?

• Kuuma peruna

Uuden uskonnonvapauslain mukaan riittää, että menet ilmoittamaan asiasta väestörekisteriin. Käytännössä Jehovan todistajat eivät tähän tyydy, vaan vaativat sinulta erokirjettä, jossa kerrot haluavasi erota. Sinun ei ole pakko alistua oikeuskomiteaan, vaikka he kuinka halavat sitä. Eikä sinun itse asiassa tarvitse mitään kirjeitäkään kirjoitella.

• ujo

Masturboida, teenkö syntiä ?

• Abigail

Onko sulla jokin lukihäiriö tai vastaavaa? Kysymyksesi on esitetty tälläkin sivulla noin viisikertaa ihan liki.

• Aino
        Abigail kirjoitti:

Onko sulla jokin lukihäiriö tai vastaavaa? Kysymyksesi on esitetty tälläkin sivulla noin viisikertaa ihan liki.

Eihä se ollu mikään vastaus, senkin hölmö !

• Kari

Jos joku uskottelee muuta, niin kysy: voitko Jumalan nimissä vannoa, että et itse ole tehnyt niin? Jokainen masturboi. Se kuuluu inhimilliseen elämään. Jos tuntuu pahalta, niin vaihda nuotiota, älä lopeta masturbaatiota.

• Arto

Jehovan Todistajissa bedofilejä ?

• Abigail

Selitä mulle tyhmälle mikä on BEDOFILE? Jos se on jotain syötävää, epäilen kovasti.

• Riitta
        Abigail kirjoitti:

Selitä mulle tyhmälle mikä on BEDOFILE? Jos se on jotain syötävää, epäilen kovasti.

Myönnän ettei taitoni "riitta", pitäisi olla kaksi todistajaa.
        Tuskin ymmärsit, vaikutat hieman tyhmältä ja ylimielisen nuijalta.
        Ehkä olet JT jolta netin käyttö kielletty.

• Agibaili
        Abigail kirjoitti:

Itselläsi on lukihäiriö, et ymmärä edes kirjaimia. Olet perseen läpi.

• Syö ja nauti!
        Abigail kirjoitti:

homehtunutta PASKAA.

• Suorasuu

Kerro totuus älä jauha paskaa.
      Voiko yksilö mitään, pitääkö aina olla kaksi todistajaa.
      Jehovan Todistajat valehtelevat, heihin ei voi luottaa, puheet ei pidä, Tekeekö tälläinen henkilö syntiä, hyväksyttekö valehtelun ?

• utelias

Montako juttu tällähetkellä on Jehovan Todistajille vireillä kuka tietää ?

• Abigail

ja kerro meillekin. Ota vertailu arvot muihinkin uskontoihin kuuluvista mm. evlut ja ortod ym.

• HEMAN
        Abigail kirjoitti:

ja kerro meillekin. Ota vertailu arvot muihinkin uskontoihin kuuluvista mm. evlut ja ortod ym.

Niinpä Abigail- kuinkahan monta juttua on meneillä raastuvissa ja jopa korkeimmassa oikeudessa esim luterilaisista jos nyt puhutaan vaan raiskauksista, pedofiliasta, eläimiin sekaantumisista, murhista, tapoista, avioeronkäynneistä, murroista ja kaikista muista joihin uskonnon opetus on tehonnu. Ottakee hyvät ihmiset ensin hirsi ensin omasta silmästä ennen kuin korsi lähimmäisen silmästä!

• Virus

Seura tekee kaltaseksi. Nöyrät vanhat mummut ja lampaat on talutettu tähän aikaan illasta salille manipuloitavaksi. Jos tunnet asioita tarkemmin niin kerro totuus. Kuka itsensä korottaa niin se .... silleen.
      Mene lukemaan vartiotornia, niin osaat vastata jos joku vaikka kysyisi siitä.

• ehdottaja

Olen luopio, mutta en jaksa lukea yhden lauseen paskajuttuja olkoon ne sitten vaikka luopioiden kirjoittamia. Lisäisin, että noita yhden lauseen avauksianne on käsitelty täällä jo aikaisemmin ja varsinkin muissa keskustelufoorumeissa joiden osoitteet ovat täällä ilmoitettu tuon tuostakin.

• Kade

Onnea sinulle. Olet tehnyt hienon päätöksen, toivon ettet kadu sitä.
        Kaikki ei kuitenkaan ole täällä jatkuvasti,ja voihan JT toiminta jotain v...taa nin raskaasti että menee vellit ja jauhot sekaisin ja silloin kysymykset saattavat singota tilanteen mukaan.
        Tämähän on kaikille avoin foorumi, jota on vain koitettava kestää. Mikä ei tapa niin vahvistaa.
        Koita kestää.

• ehdottaja
        Kade kirjoitti:

Onnea sinulle. Olet tehnyt hienon päätöksen, toivon ettet kadu sitä.
        Kaikki ei kuitenkaan ole täällä jatkuvasti,ja voihan JT toiminta jotain v...taa nin raskaasti että menee vellit ja jauhot sekaisin ja silloin kysymykset saattavat singota tilanteen mukaan.
        Tämähän on kaikille avoin foorumi, jota on vain koitettava kestää. Mikä ei tapa niin vahvistaa.
        Koita kestää.

hyvin rauhoittavasta kommentista. Ja tulee niitä uusiakin palstalle, heidän olisi hyvä mikäli aikaa on selata aikaisempia keskusteluja-)

• Tiedonjano

opettaa niin rankasti ohi Raamatun?

• Kuuma peruna

Lahkon on erotuttava valtauskonnoista. Jos uskonto olisi "mainstream", ei se voisi enää elvistellä olevansa "ainoa oikea uskonto".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4446
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3303
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1113
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1036
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      12
      1033
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe