Selänteelle MM-hyytelöpatsas

Jelleyman

Selänne esitti tänään Saksaa vastaan suorastaan pelkurimaista taklausten väistelyä ja keskikentällä hätäisiä syötön siirtoja, useimiten huteja.

Plussana voidaan kyllä sanoa kärkkyminen maalin tienoilla ja nopeahkot laukaukset, mutta edes Mertarannan hehkutus ei totuutta miksikään muuta; mies on hytelöpatsaansa ansainnut.

7

542

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • temezika

Selänne on kyllä hyvä pelaaja, mutta Saksa peli meni huonosti, vaikka kerran maalin tekikin... Esim: saksalais pelaaja oli omalla puolustus alueella ja Selänne vain luisteli vierestä...

PS. Mikko Koivu pelasi todella hyvän pelin, ja ennen läpiajoaan karvasi kiekon hyvin...

• enemmän...

Me jääkiekosta enemmän tietävät ymmärrämme sen, ettei Teemu Selänne tullut näihin kisoihin voittamaan Saksa-peliä. Hänen suoritustaan kannattaa arvioida vasta seitsemännessä pelissä ja sen jälkeen. Niitä pelejä hän on tullut voittamaan...

Selänne pelasi hyvin Saksaa vastaan. Sai maalihanat auki ja sai mukavasti tuntumaan MM-peleihin parin viikon pelitauon jälkeen. Lisäksi tärkeää oli välttää loukkaantumiset; loukkaantumisriski on aina olemassa Saksan tapaisia joukkueita vastaan. Välillä siellä heilui taas kerran saksalaismailat turhankin korkealla.

Teemu Selänne täytti paikkansa erinomaisesti, vaikkei sitä tyhmempi heti huomannut... Pelaajien arvosteluhan saa toki harrastaa, vaikkei jääkiekosta paljoa ymmärräkään!

• Rusettiluistellen

Onhan se kivaa kun yksi pelaaja rusettiluistelee maisemia katsellen.

Huoltoporras on tietenkin mielissään kun Teemun varusteita ei tarvi pestä eikä paikkailla, mailan teippauksetkin pysyy hyvinä.

• tepa13

Taas kerran yhtä paskan jauhantaa...suomen kaikkien aikojen paras kiekkoilija ja edelleen todella kova pelimies...ehkä osaa käyttää järkee pelatessaan...arvostat tietenkin kavereita ketkä luistelee koko ajan täysillä eikä muuta osaa kuin taklata ja sitäkin sääntöjen vastaisesti! Selänne kokonais valtainen pelaaja joka pärjää sekä hyökkäys- että puolustus pelissä! Kyllä voit arvostella selännettä mutta teet samalla ittestäs todellisen idiootin!

• Jelleyman

Näinhän se sitten taas Latviaa vastaan kävi: Teemu Selänne oli jäällä yli 1/3 koko pelistä, maila vastustajan maalinkulmalla, ei liiku.
        Kun syöttö napsahti pari kertaa nappiin, niin eikös se miljonääri heti tuhri ja menetä kiekon.
        Vain Bäckströmin loistopelastukset paikkas Selänteen mokat.
        Että semmonen idiootti se täälläpäässä.

• enemmän
        Jelleyman kirjoitti:

Näinhän se sitten taas Latviaa vastaan kävi: Teemu Selänne oli jäällä yli 1/3 koko pelistä, maila vastustajan maalinkulmalla, ei liiku.
        Kun syöttö napsahti pari kertaa nappiin, niin eikös se miljonääri heti tuhri ja menetä kiekon.
        Vain Bäckströmin loistopelastukset paikkas Selänteen mokat.
        Että semmonen idiootti se täälläpäässä.

Me jääkiekosta enemmän tietävät ymmärrämme, että jääkiekossa on oleellista, että oma joukkue tekee enemmän maaleja kuin vastustaja. Teemu Selänne kuului Latvia-pelissä voittajajoukkueeseen.

Teemu Selänne pelasi Latvia-ottelussa hyvin, vaikkei sitä tyhmempi heti huomannut.

• Jelleyman
        enemmän kirjoitti:

Me jääkiekosta enemmän tietävät ymmärrämme, että jääkiekossa on oleellista, että oma joukkue tekee enemmän maaleja kuin vastustaja. Teemu Selänne kuului Latvia-pelissä voittajajoukkueeseen.

Teemu Selänne pelasi Latvia-ottelussa hyvin, vaikkei sitä tyhmempi heti huomannut.

Nythän se jo on jälkivisautta, mutta mitä minä sanoin. Selänne ei ollut MM-luokkaa.
        Meidän vanhusten pitäisi pysyä eri kehissä kuin nuorten lahjakkuuksien.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      20
      4864
    2. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      240
      3642
    3. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      510
      1953
    4. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      142
      1699
    5. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      152
      1591
    6. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      582
      1507
    7. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      121
      1446
    8. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      217
      1437
    9. Oot nainen kaunis

muista hymyillä jatkossakin.
      Ikävä
      49
      1139
    10. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      75