Näkyykös MM kisat muuten webin kautta samaan tyyliin kuin esim F1 simulcastin avulla.
Onko jollain heittää linkkiä tänne sivustolle ?
Kiittää & kumartaa :)
MM LIVE lähetys WEBISSÄ
5
729
Vastaukset
- löytyy
tälläsen saitin löysin kun itse en matseja pääse katsomaan kun olen ulkomailla.
www.myp2p.eu
ja eikös yle näytä nuo matsit netin välityksellä? (tosin ei ulkosuomalaisille)- ------jjj--------
kyselin sopcastista ja tästä samaisesta aiheesta toisessa viestiketjussa, oletko saanut ihan katsottua noita pelejä ja kuinka ihmeessä? ite vaan kuulen ääntä muttei kuvaa näy.
- kun teet näin
------jjj-------- kirjoitti:
kyselin sopcastista ja tästä samaisesta aiheesta toisessa viestiketjussa, oletko saanut ihan katsottua noita pelejä ja kuinka ihmeessä? ite vaan kuulen ääntä muttei kuvaa näy.
eli tuv playeri ja kanava 67813 :)
tiedätkös saakos jostain suomalaisen radiokanavan vielä kuulumaan, mertarantaa vois kuunnella ton sijaan :) - suomalainen radio
kun teet näin kirjoitti:
tiedätkös saakos jostain suomalaisen radiokanavan vielä kuulumaan, mertarantaa vois kuunnella ton sijaan :)josta tiedän että kuuluu, on radio suomi ja siellä ei valitettavasti mertarantaa kuule. että radio suomen sivuille vaan kuuntelemmaan.
- nyt näkyy
kun teet näin kirjoitti:
tiedätkös saakos jostain suomalaisen radiokanavan vielä kuulumaan, mertarantaa vois kuunnella ton sijaan :)ruotsin peli ruotsinkielisellä selostuksella tvu:n kautta ja ne johtaa tanskaa vastaan 7-0.., mutta näkyypähän /,,/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433117- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1082356- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851425- 391300
- 821159