miksi pitää todistella jatkuvasti jotakin ja jonkin olemassa oloa? miksi pitää puolustella ja perustella ateismiaan? miksi ei vain voi olla ateisti,koska ei omasta mielestään ole nähnyt/kokenut riittävästi todisteita minkään jumalan/jumaluuden olemassa olosta? Lakkaan olemasta ateisti,jos näen tai kuulen jumalan henkilökohtaisesti, en minä usko ufoihinkaan,koska en ole niitä nähnyt. Ehkä olen jääräpää,mutta minä uskon vasta kun itse näen tai joku totaalisen aukottoman teorian kykenee jostakin esittämään. Siihen saakka minä vain olen ja elän koska olen ja elän. ei sen kummempaa.
miksi ei vain voi olla?
nakki
1
131
Vastaukset
- Mikaela
ajattelen minäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944