Auttaja enkelten apua, tyttäreni lapselle joka joutuu näkemään kotonaan väkivaltaa ja kärsii siitä.
Tytär on jatkuvasti pahoinpidelty ja ei osaa / uskalla irrottautua tuosta parisuhteesta.
Lapsenlapseni elämä on turvatonta.
Pyydän
2
217
Vastaukset
- _Mervi_
Ohjaa tyttäresi nopeasti jonkun ammattiauttajan luo saamaan apua ja tukea! Sitä hän todella tarvitsee - on todennäköisesti väsynyt ja uupunut, eikä silloin ole voimavaroja muuttaa tilannetta. Perheväkivalta yleensä vain raaistuu ja kerrat tihentyvät ajan myötä! Siksi ei kannata jäädä "tuleen makaamaan" - kuten sodassa sanotaan.
Ohjaa tyttäresi pikimmiten varaamaan aika itselleen esim. perheneuvolasta tai mielenterveystoimiston sosiaalityöntekijältä. Se ei tarkoita sitä, että tyttäresi olisi jotenkin sairas, vaan sitä, että hän elää sairaassa tilanteessa ja tarvitsee tukea! Siellä osaavat auttaa ja tukea tuollaisissa tilanteissa. Sydämeni itkee kanssasi. Kylläpä heitä nyt koetellaan. Rukoillaan vaan edelleenkin yhdessä heidän puolestaan eikä menetetä uskoamme.
Tyttäresi on vahva, vahvempi kuin uskotkaan, ja vielä hän saa voimansa käyttöönsä. Toivon jokaisen tätä lukevan äidin liittyvän kanssamme rukoilemaan kuin kyseessä olisi heidän oma lapsensa ja lapsenlapsensa. Emmehän hylkää surevaa äitiä ja hänen jälkeläisiään.
Parempaa kevään jatkoa toivon Sinulle ja perheellesi. Lämpimin ajatuksin cherry.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195234- 492913
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312601Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231979En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111777- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231455Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101428- 971407