aterooma...

Milla 123

Minulla on ollut oikean korvani takana pikkurillin pään kokoinen patti n.kuukauden ajan. Kipeä se ei ole, mutta inhottava. Kävin viime viikolla näyttämässä sitä lääkärille ja hän sanoi että joko se on imusolmuke, jos olen sairastanut flunssaa lähiaikoina, en ole. Sitten hän sanoi sen olevan aterooma. eli joku sisäinen "finni" mikä ei kipuile. Itelläni on sellanen kuva että fiinit ihon sisällä on yleensä kipeitä, siksi ihmettelen miksei tämä ole.

Jokatapauksessa te joilla aterooma on ollut niin lähteekö se itestään pois, onko vaarallinen??? lääkäri ei asiasta juurikaan keronut, taisi olla kiire viikonloppua viettämään !

2

2331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmyom

Joo ite tulin just lääkärist, sano et ei ne mitenkään harmillisia oo, PAITSI kunnes ne tulehtuu! Eli jos sellanen tulehtuu ni niistä tulee hetkessä erittäin iso ongelma, alkaa märkimään loputtomasti, tulee kipeeks ynnä muuta. Eli fiksuinta ois mennä se leikkaamaan pois, multa poistetaan 2 sellasta ja toimenpide on sellannen vajaan tunnin ja toinen on hankalassa paikassa, sul menis varmaan joku 30min. Pieni paikallinen puudutus, odotus, sit se vaan leikataan irti ja tikataan, ei pitäis olla paha. Sit leikkauksen jälkeen se pitää pitää suojassa vedeltä ja auringolt pari päivää ja tikit pois jonku n. 2 viikon pääst ja sit sun ei tarvi enää koskaan huolehtii siitä. Mut jos annat tulehtuu ja märkii ni sitä ei enää saa kirurgisesti pois, tulee kuulemma tyhjentämisen jälkeen loputtomasti uudelleen ja uudelleen.

Voin olla väärässä mutta näin mä asian ymmärsin kirurgilta kuullessani.

• dsavcn

mä leikkautin korvalehdestä parisen kuukautta sitten aterooman, ja oli muuten ikävä leikkaus vaikkei sattunukaan, kiitos onnistuneen puudutuksen. kaikki äänet kuuluu saatanan hyvin ku korvakäytävä ihan vieressä eikä hajuukaa missä mennään/milloin valmista, ja tottumattomasti joutuu makaamaa mahalteen.

enivei mulla ehti turvota (tulehtua?) se useamman kerran ennen kirurgisii toimenpiteitä. särkee sillon ja paljon, ja myöski esteettisesti ongelma. leikkauksen jälkeen ei oo tulehtunu mut on samankaltanen patti ku oli ihan alust alkaen enkä tiedä meinaako se vielä turvota

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      76
      3466
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1782
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      106
      1092
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      99
      1065
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      60
      923
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      164
      840
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      836
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      791
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      59
      769
    10. Kannan sinua mukanani

Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii
      Ikävä
      28
      735
    Aihe