hei,olemme seurustelleet reilun vuoden poikaystäväni kanssa..en ymmärrä mikä hänelle on yht äkkiä tullut kun seksi ei välillä kiinnosta ja läheisyys puuttuu kokonaan..kun kysyn häneltä asiasta hän vaan sanoo tyyliin"älä selitä" tms..ja pahalla päällä hän on usein..joudun itse pyytämään halausta välillä kun olen niin yksinäinen..illalla ei kuulu hyvää yötä,eikä moikkausta kun mies lähtee töihin.siis mikä on?aikaa hänellä ei ole pettämiselle.
läheisyys puutttuu..
180
75291
Vastaukset
- ....ilmeisesti
..eron aika.
Ala totutella siihen ajatukseen.- ei puhu ei pussaa
tuntuupa tutulta.suomalainen mies,haluaa parisuhteen,muttei tee sen säilyttämiseen eteen mitään.kaikkea ei voi saada.
ellei opi pyytämättä halamaan, kannnattaako tuota enää opettaa.kysy suoraan ,ja vaadi vastaus heti. - 7kansanedustajaa
ei puhu ei pussaa kirjoitti:
tuntuupa tutulta.suomalainen mies,haluaa parisuhteen,muttei tee sen säilyttämiseen eteen mitään.kaikkea ei voi saada.
ellei opi pyytämättä halamaan, kannnattaako tuota enää opettaa.kysy suoraan ,ja vaadi vastaus heti.Suomalainen mies on maailman alistetuinen tohvelisankari... sen tietää jokainen ketä hiukankin maailman tilannetta seuraa rehellisesti.
Eihän meillä ole edes ilotyttöjä kaduilla kuten aivan kaikkialla muualla länsimaissa. Maata johtaakin jo toista kautta telaketju feministi.
7 kansanedustaja miestäkin lynkattiin perheineen julkisesti Suomen luetuimmassa lehdessä tosta vaan ilman pienintäkään virallista näyttöä tai puolustusmahdollisuutta. - oppivelvollisuus
7kansanedustajaa kirjoitti:
Suomalainen mies on maailman alistetuinen tohvelisankari... sen tietää jokainen ketä hiukankin maailman tilannetta seuraa rehellisesti.
Eihän meillä ole edes ilotyttöjä kaduilla kuten aivan kaikkialla muualla länsimaissa. Maata johtaakin jo toista kautta telaketju feministi.
7 kansanedustaja miestäkin lynkattiin perheineen julkisesti Suomen luetuimmassa lehdessä tosta vaan ilman pienintäkään virallista näyttöä tai puolustusmahdollisuutta.suoritettu: ketä seuraa, ketä seurataan, mutta kuka seuraa kuulostaa oikeaoppisemmalta...
Taidat olla Turun seudulta syntyisin ja onhan siellä iloisia tytteleitä pantavaksi ja lisäksi teleketjufeministejä. (yhdyssana) - tohvelisankari
Suomalainen mies on maailman alistetuinen tohvelisankari... sen tietää jokainen ketä hiukankin maailman tilannetta seuraa rehellisesti.
7 kansanedustaja miestäkin lynkattiin perheineen julkisesti Suomen luetuimmassa lehdessä tosta vaan ilman pienintäkään virallista näyttöä tai puolustusmahdollisuutta...olen päästänyt tilanteen sellaiseksi jo ajat sitten. ehkä vaimo tarvitsis räväkämmän miehen, joka vetelis ympärikorvia...
- kunnon kumihaalari
tohvelisankari kirjoitti:
..olen päästänyt tilanteen sellaiseksi jo ajat sitten. ehkä vaimo tarvitsis räväkämmän miehen, joka vetelis ympärikorvia...
ruoskineen päivineen, saisit ympärikorvia...
- Grotesko
oppivelvollisuus kirjoitti:
suoritettu: ketä seuraa, ketä seurataan, mutta kuka seuraa kuulostaa oikeaoppisemmalta...
Taidat olla Turun seudulta syntyisin ja onhan siellä iloisia tytteleitä pantavaksi ja lisäksi teleketjufeministejä. (yhdyssana)Lukihäiriö vai nakkisormet "teleketjufeministejä"
- ulkomainen nainen
7 kansanedustaja miestäkin lynkattiin perheineen julkisesti Suomen luetuimmassa lehdessä tosta vaan ilman pienintäkään virallista näyttöä tai puolustusmahdollisuutta.mies on kaikein parhain!!!Seksissa ja joka päivä elämässä.10 vuotta asun sen kanssa.Pussaa, halaa,puhuu ja tekee kaikkia..
- on minunkin mielestä hubaa
oppivelvollisuus kirjoitti:
suoritettu: ketä seuraa, ketä seurataan, mutta kuka seuraa kuulostaa oikeaoppisemmalta...
Taidat olla Turun seudulta syntyisin ja onhan siellä iloisia tytteleitä pantavaksi ja lisäksi teleketjufeministejä. (yhdyssana)Telaketjufemakkolesbosiili on vielä parempi nimitys itsenäiselle naiselle juu ;))))
- ulkomailla eläjä
7 kansanedustaja miestäkin lynkattiin perheineen julkisesti Suomen luetuimmassa lehdessä tosta vaan ilman pienintäkään virallista näyttöä tai puolustusmahdollisuutta.tuskin niitä kansanedustaja lähentelijoitä turhaa julkaistiin, AINA takana on osa totuuttakin.
Miehet jopa itse tunnustaa häirikoineen naisia, esim. pukeutumisen takia, on muka nainen antanut syyn mm. inhottaviin tuijotuksiin tai läpsytyksiin.
Suomalaiset naiset vain ovat tasa arvoisempia kun muualla maissa. Suomessa naiset käyvät toissä ja osallistuvat kaikkeen tasavertaisesti. Muualla maissa mies tekee kaiken ja nainen on vain siinä kun tarvitaan.
- mitenkään
liity ongelmaasi, mutta mitä ihmettä tarkoittaa, että joudut pyytämään halausta? Itse kyllä menen halipulan vaivatessa ihan omatoimisesti halaamaan miestä mitään "pyytelemättä", siinähän sitä saa sitten molemmat. Onko tosiaan niin, että kaikki pitäisi saada antamatta itse mitään?
- dfsdfjdsfsdf
siis sanon kullalle "voisinko saada edes halauksen ?" yritän näyttää että meillä on ongelma.olemme jutelleet asiasta mutta hän sanoo rakastavansa minua.mutta silti en saa tarpeeksi hellyyttä ja huomiota.
- pienälyisempi
dfsdfjdsfsdf kirjoitti:
siis sanon kullalle "voisinko saada edes halauksen ?" yritän näyttää että meillä on ongelma.olemme jutelleet asiasta mutta hän sanoo rakastavansa minua.mutta silti en saa tarpeeksi hellyyttä ja huomiota.
anteeksi nyt vaan älykkyyden puutteeni mutta en siltikään ymmärrä. Sen verran pitäisi sinun kai miehistä tietää että jos kysyt mieheltä että voisinko saada edes halauksen niin ei se mies siitä ymmärrä että on joku ongelma. Kuinka paljon itse annat hellyyttä ja huomiota?
- jos ymmärtää
pienälyisempi kirjoitti:
anteeksi nyt vaan älykkyyden puutteeni mutta en siltikään ymmärrä. Sen verran pitäisi sinun kai miehistä tietää että jos kysyt mieheltä että voisinko saada edes halauksen niin ei se mies siitä ymmärrä että on joku ongelma. Kuinka paljon itse annat hellyyttä ja huomiota?
Oletko mies 17 kun et sitä ymmärrä, että kyllä mies ymmärtää tuosta ja pienemmästäkin, sanomattakin ymmärtää. Olen mies 39 ja kyllä ymmärrän, selekä sigaali "voisinko saada edes halauksen" Siinä on monta sanaa jo jotka paljastavat hiemankin tunneälyn omaavalle miehelle asioita. Esim. edes on vahvin sanoista. Voisinko saada = en halua vaivata mutta...
etc. Täytyy sanoa että melko törkeä äijä sulla, tai lukossa, tunnevammainen... kun otata asian puheeksi sanoo "älä selitä" Sano sille kundille että selitänpäs ja jos et halua kuunella niin voit sitten tästä lähtien kuunnella vain itseäsi, minä menen. Pitäähän asiata saada puhua.
Ehkäpä miehesi on mököttäjä, eikä uskalla ottaa saiaa puheeksi/sano suoraan mikä mieltä painaa. On kuullut, asitinut tai saanut tietoon jotakin sinusta, pettämistä etc. tai sitten kyseessä on vain väärinkäsitys. Kyseessä voi olla moni muukin seikka, mutta teidän on puhuttava, muuten tuosta ei tulle lasta eikä paskaa. - ...........
jos ymmärtää kirjoitti:
Oletko mies 17 kun et sitä ymmärrä, että kyllä mies ymmärtää tuosta ja pienemmästäkin, sanomattakin ymmärtää. Olen mies 39 ja kyllä ymmärrän, selekä sigaali "voisinko saada edes halauksen" Siinä on monta sanaa jo jotka paljastavat hiemankin tunneälyn omaavalle miehelle asioita. Esim. edes on vahvin sanoista. Voisinko saada = en halua vaivata mutta...
etc. Täytyy sanoa että melko törkeä äijä sulla, tai lukossa, tunnevammainen... kun otata asian puheeksi sanoo "älä selitä" Sano sille kundille että selitänpäs ja jos et halua kuunella niin voit sitten tästä lähtien kuunnella vain itseäsi, minä menen. Pitäähän asiata saada puhua.
Ehkäpä miehesi on mököttäjä, eikä uskalla ottaa saiaa puheeksi/sano suoraan mikä mieltä painaa. On kuullut, asitinut tai saanut tietoon jotakin sinusta, pettämistä etc. tai sitten kyseessä on vain väärinkäsitys. Kyseessä voi olla moni muukin seikka, mutta teidän on puhuttava, muuten tuosta ei tulle lasta eikä paskaa.ööh...asutteko saman katon alla? meillä oli raha-asiat joka sai ukon etäiseksi.minä olin työttömänä työmarkkinatuella ja tilistä jäi aina jtn 100e jos sitäkään ja ukko paiski päivät töitä.nyt on ääni muuttunut kellossa kun olen töihin päässyt ja muuhunkin jää rahaa kuin pelkkään elämiseen.tressasi niin paljon.onneksi asiat ovat nyt kunnossa=)
- motoristi-Esp
dfsdfjdsfsdf kirjoitti:
Ei hätä ei mitiä. Hankisit itsellesi sauvan. Oikein kunnolisen muhkean mootoroidun. Tai sitten ihka elävän suurikokoisenkin.
- pienempää eli
motoristi-Esp kirjoitti:
Ei hätä ei mitiä. Hankisit itsellesi sauvan. Oikein kunnolisen muhkean mootoroidun. Tai sitten ihka elävän suurikokoisenkin.
hintelämpää kumppania perseeseen, muista huolellinen rasvaus, Lypsikki utarevoide on mainio, tuoksuton vaihtoehto!
- sunny
dfsdfjdsfsdf kirjoitti:
meillä lähes sama tilanne. itse tykkään hellyydestä kuten monet naiset. mutta mies haluaa antaa hellyyttä harvemmin. Itse usein myös pyydän halia/pusua, koska se tekee mut iloseks ku on usein ikävä toista, kun nähdään tosi harvoin työn vuoksi.
Jos menen itse ilman kysymättä kimppuun ni tiedän jo valmiiks vastauksen... meillä ei kyse pettämisestä tai rakkauden haihtumisest vaan väsymys ja stressi painaa, voiskohan se olla syy?? uskon että meillä paranee ajan kanssa kunhan saa muut huolet pois..
- sadfsaasdffd
"aikaa hänellä ei ole pettämiselle."
No ehkä hänellä ei sitten ole aikaa/voimia romantiikalle ja seksille.
"siis mikä on?"
Hyvin todennäköistä on että häntä ärsyttää sinussa, parisuhteessanne tai elämässä jokin asia. Ei me tiedetä mikä se on. Kannattaa jutella. Jos juttelu ei onnistu, ei onnistu parisuhdekkaan. Kannattaa yrittää tosissaan sitä juttelua ja miten saisi toisen myös kertomaan omista ajatuksistaan ja tunteistaan.- pohdintaa ja pähkäilyä
Arki tulee vastaan jollain tavalla joka suhteessa.Vuosi on kuitenkin suhteelle ja tunteille pitkähkö aika,niin että kumppanin tuntee ja aavistaa mistä asiat vois puristaa.Välttämättä sinussa ei vikaa ole,vaikka useimmat kirjoituksissaan näin miettivätkin.Puhuminen on ehdottoman tärkeää tilanteen purkamiseen,itse kyllä sain aikoinaan jutella yksikseni koska mies pakeni mykkäkoulun ja poissaolon kuoreen.Eihän ongelmia niin saa ratkottua ja siksipä neuvoisi kärsivällisesti keskustelemaan mikä murhe on.Masennus voi olla yksi asia josta kumppanin ei niin helppo ole jutella,seksi ei maistu eikä mikään ole kivaa.Mutta kannusta ja rakasta,asioilla on tapana järjestyä aina jotenkin.
- Maijanlainen
...teet sie itse.
Me naiset ollaan usein ennemmin naputtamassa asioista kuin kuitenkaan korjaamassa niitä..
Ja elämässä aikoja kun menee vain puoliteholla eteenpäin,en mie ainakaan tunne ketään joka olis aina pirteä ja jaksaisi touhuta tehokkaasti.
Eli kokeileppa antaa itse vaatimatta mitään vastineeksi josko siitä asiat korjaantuis..
Alkuhuuman mentyä suhteesta vaan täytyy yrittää etsiä muita yhdistäviä juttuja,tosin ei niitä joka suhteesta löydy..
Josta tuleekin mieleen ajatus että olisko ihmisillä kiire edetä ja toimia tietyn kaavan mukaan..?
-kihloihin puolessa vuodessa,naimisiin kesällä,lasten suunittelut jne...-
Jäiskö siinä toisen ajatuksiin tutustuminen sitten kuitenkin vähemmälle...? - kuulostaa vahvasti
siltä että alkuhuuma on mennyt ohi ja arki on koittanut, nyt se veri punnitaan. Omasta kokemuksesta voin sanoa että parisuhteen ylläpitäminen vaatii hitosti töitä eikä se välttämättä sittenkään ole pelkkää halimista ja pumpulia.
Joku on joskus sanonut että vain järkiliitot kestävät, toivottavasti ei ollut oikeassa. - Voi:)
Kyllä miehellä aikaa riittää pettämiseen:=D älä ole sinisilmä..
Töissäkin kerkeeä vaikka mitä :=D- mikäli
hän töissä viettää niin paljon aikaa, voihan sitä työksi sanoa sitä liikettä, ei vaimo saa yhtä suurta hepulia kuin kuin sanoo, on töitä niin saatanasti, ylitöitä joka päivä.
- keskustelun aloittaja......
se nyt kuitenkaan ei ole mahdollista koska hänen työparinsa on paras ystäväni joka kertoo kaikki asiat minulle. ja työpaikka on kerrostalomme alakerrassa ja minä käyn aina ruokkiksella ja pitemmillä tauoilla siellä,opiskelen ihan vieressä.muuten hän on aina kotona kanssani...se voikin olla ongelma,kun asumme yhdessä,ehkä hän tarvitsisi omaa tilaa välillä..
keskustelun aloittaja...... kirjoitti:
se nyt kuitenkaan ei ole mahdollista koska hänen työparinsa on paras ystäväni joka kertoo kaikki asiat minulle. ja työpaikka on kerrostalomme alakerrassa ja minä käyn aina ruokkiksella ja pitemmillä tauoilla siellä,opiskelen ihan vieressä.muuten hän on aina kotona kanssani...se voikin olla ongelma,kun asumme yhdessä,ehkä hän tarvitsisi omaa tilaa välillä..
Eipä ole paras ystävä enää kauan...
- niin minäkin
kerkiän, kun nopia olen, hässiä monia kotona väärinymmärrettyjä lyylejä eikä siinä nokka kauan tuhise. Pikaisia pystypanoja kaikki.
- chickksk
Mies, nainen. Vitun sama. Riittää sitä aikaa naisilla ihan yhtälailla.
- ystävää
eskimo68 kirjoitti:
Eipä ole paras ystävä enää kauan...
selvä juttu
- afdasfd
niin minäkin kirjoitti:
kerkiän, kun nopia olen, hässiä monia kotona väärinymmärrettyjä lyylejä eikä siinä nokka kauan tuhise. Pikaisia pystypanoja kaikki.
sinä varmasti panet montakin jätkää,mieheni kun vaan ei ole homo
- vai rakkaus ?
-vanha pylly ei enää kiinosta.
Aika nopeaan pitää vaihtaa parittelukumppania, ettei kiinostus katoa.
-Jos joku luulee panemista rakkaudeksi, niin tiedoksi; ei se sitä ole.
- jos on rakkautta, niin sitten paneminen ei ole se tärkein asia
- mutta, jos on vain panemista, niin meno on kuin koirilla, aina uusi ja ehompi pano-kumppani, vanha saa jäädä.- totuus on se
että vuodessa ehtii kyllästyä jo parempaankin tussuun ja uusi on maukkaampaa. Rakkautta ei siis välttämättä ole ede ollut vain pelkää seksin iloa, jota usein jopa rakkaudeksi hetki luullaan kunne tuttu tavara kyllästyttää ja arki paljastaa totuuden.
- kun tuon
totuus on se kirjoitti:
että vuodessa ehtii kyllästyä jo parempaankin tussuun ja uusi on maukkaampaa. Rakkautta ei siis välttämättä ole ede ollut vain pelkää seksin iloa, jota usein jopa rakkaudeksi hetki luullaan kunne tuttu tavara kyllästyttää ja arki paljastaa totuuden.
tussun kuorruttaa suklaalla, on vieläkin makoisampaa.
- on vain
totuus on se kirjoitti:
äidin ja lapsen välillä joka ei kuole,miehen ja naisen välinen rakkaus kuolee pois useinmiten,siitä kertoo erotilastot...
- evalisa
ei kannata luovuttaa,tässä vinkkejä joita olen käyttänyt 7 vuotta.
-puhuminen-ei jankuttaminen
-kerro miltä sinusta tuntuu,siis minä muodossa-ei esim."kun sinä koskaan ja et "jne-
-vältä syyllistämistä
-mies ei ehkä ekalla puhumisella "avaudu" ole kärsivällinen
-näytä oma tykkäämisesi rohkeasti
-miehellä voi olla ikäkriisi,työ stressi,masennus
mikä tahansa se onkin,siitä pääsee yli,yhdessä
-anna aikaa,tehkää yhdessä jotain,mutta anna myös omaa tilaa
-puhumattomuus ei ole hyvästä
-tartu rohkeasti ongelmaan,sinä ja hän teette yhdessä toimivan parisuhteen
-parisuhde on kuin puutarha,hoitamattomana se ei kukoista
-onnea jatkoon!- voi ärsyttää
jatkuva hellyyden kipeys ja lässytys ihanuudesta. Anna hänelle etäisyyttä älä kahlitse liikaa, ainkin niin minut saa hemmettin. Mutta puhu kuitenkin ensin jotta tiedät mistä on kyse.
PS: jos hän on oineas niin älä vin kahlitse liikaa, anna vapautta muuten tulee sota ja tunteiden tukehtumien. erveisin - tuplaOinas - toisaalta
voi ärsyttää kirjoitti:
jatkuva hellyyden kipeys ja lässytys ihanuudesta. Anna hänelle etäisyyttä älä kahlitse liikaa, ainkin niin minut saa hemmettin. Mutta puhu kuitenkin ensin jotta tiedät mistä on kyse.
PS: jos hän on oineas niin älä vin kahlitse liikaa, anna vapautta muuten tulee sota ja tunteiden tukehtumien. erveisin - tuplaOinasJos hän on Oinas niin hän olisi sanonut vaivaamansa asiat jo suoraan aikoja sitten, näin ainakin minulla.
- sanonut vaivaavansa
toisaalta kirjoitti:
Jos hän on Oinas niin hän olisi sanonut vaivaamansa asiat jo suoraan aikoja sitten, näin ainakin minulla.
asiat ja kauan sitten: minä puolestani hässähtelen naapurin Vesimies-ukon kanssa kiivaaseen tahtiin ja molemmista homma on lystiä.
Oma ukko kai katselee sinä aikana formuloita tai muuta mukavaa televisio-ohjelmaa.
- Tyhmät ihmiset
Surullista, mutta suurin osa suomalaisista on täysin kyvyttömiä hoitamaan parisuhteitaan. Siis ei mitään hajuakaan siitä, miten asioita pitäisi käsitellä ja että asioista pitää puhua. Voi mennä pari vuotta hienosti, mutta kun ensimmäiset ihastumisen ja rakastumisen tunteet karisee silmiltä, on edessä kuiva autiomaa, ja ihmetellään kun rakkaus ei ollutkaan pilvilinnoja.
Lukekaa parisuhdekirjoja, varmistakaa, että ennen kuin alatte parisuhteeseen, niin kumppaninnekin hallitsee perusasiat ja olisi mielellään lukenut edes yhden tai edes puolikkaan parisuhdekirjan.
Tuntuu ehkä tyhmältä, mutta kokeikaapas! Olitpa sitten vanha konkari tai vasta-alkaja, tulet varmasti oppimaan oppaista jotakin, mikä auttaa sinua tulevaisuudessa tai jo tänään.
Tälle kirjoittajalle en voi sanoa muuta kuin että tuollainen ongelma on loputon vyyhti jota ei auki saa jos mies on täysin kyvytön ja haluton aukomaan ongelmaa. Ongelma ei välttämättä ole se, että hän ei haluaisi! Voi olla, että hänellä ei yksinkertaisesti ole työkaluja henkisesti käsitellä noita ongelmia.
Jos ette pian pääse keskustelemaan asiasta, olette umpikujassa. Erolla uhkaaminen voisi olla yksi vaihtoehto, mikä saa miehen puhumaan. Aktuaalinen ero voi olla jossain vaiheessa se viimeinen ja välttämätön herätys. - Jepjepjep
Jos olette seurustelleet vasta reilun vuoden, niin kyseessä saattaa hyvinkin olla alkuhuuman laantuminen. Kauanko tätä edes on kestänyt tätä haluttomuutta ja huomioimattomuutta? Tilanteeseen saattavat vaikuttaa työstressi, kiire, kateellisuus ja toisten kadehdinta. Miehelläsi saattaa olla pelkästään oman tilanteen pohdinta päällä, jonka aikana hän punnitsee sitä, mitä itse haluaa elämältään. Uskon, että ei kestä kauan ennen kuin hän saa pohdintansa päätökseen ja tilanne helpottuu. Lopputulosta ei tiedä vielä ketään, ei ilmeisesti miehesikään. En kuitenkaan sinuna olisi koko aikaa vaatimassa sitä huomiota, kerta jos pohdintavaihe on päällä, niin mies tarvitsee hieman ilmakehää ympärilleen.
- just toist päin
eli mun mies o liian läheinen ja mä kaipaisin vähä etäisyyttä. Vittu ku se roikkuu toss koko aja, antas mun olla vähä aikaa rauhas.
- vain
Tule luokseni armain niin ei läheisyyttä puutu istutaan niin liki että tulee hiki, sulle sanat puristan aamuin illoin toivotan, hyvät yöt ja huomenet sylissä sua pitäisin hellästi sua suuteloin ..oi armain ;)
- on etsiä parempi
Olen lähes viisikymppinen mies, jolla uusin suhde on kestänyt pari vuotta ja kestänee edelleenkin pitkään.
Itsellä ollut suhteita, avioliitto takana ja satoja seikkailuja, joten kokemusta niin hyvästä, kuin pahastakin.
Minä hellin naistani joka päivä ja ilman suukkoja ei mennä nukkumaan eikä herätä.
Luulisin, että miesystäväsi on kyllästynyt tai sitten hänellä on uusi suhde alkanut. - toisinpäin...
.. eli minun (miehen) puoliso selittelee kaikenlaisia syitä halipulaani, läheisyyden kaipuuseeni. Se EI toimi, jos sanoo: "Kuules, meidän PITÄÄ keskustella!"
Onko teidän Rakauden Kieli puutteellinen?
Hankihan kirja: Rakkauden kieli ja lue se. 99% tapauksista syy löytyy - yllättäen siitä, että tuo viestintämme on ruosteessa. Käsitteiden erilaisuus jne. Et voi muutta kuin VAIN itseäsi. Pian huomaat (jos pohdit ja luet) että niin metsä vastaa, kuin sinne kaahataan.
Mitä on 'pettäminen'?
Jo eppäilyskin muuttaa omaa kieltäsi, rakkauden kieltä. Ole siis tarkka JOS haluat onnellisuutta..- mitään
Sontias kirjoja, kyllä saatana jokaisella ihmisellä on oltava sen verran omaa psykolokista silmää ja tunneälyä että kykenee tulkitsemaan toista kunhan vain halua löytyy. Pitäisi nyt jokaisen osata keskustella ihan ilman opuksiakin, ja kuka toista ymmärtää paremmin kuin kumppani, joku homokirjojen rustaajako?
- vielä....
mitään kirjoitti:
Sontias kirjoja, kyllä saatana jokaisella ihmisellä on oltava sen verran omaa psykolokista silmää ja tunneälyä että kykenee tulkitsemaan toista kunhan vain halua löytyy. Pitäisi nyt jokaisen osata keskustella ihan ilman opuksiakin, ja kuka toista ymmärtää paremmin kuin kumppani, joku homokirjojen rustaajako?
Nykyään ihminen ei kykene mihinkään ilman apua, surkeaa touhua. Pitäisi jonkilainen kosketus pitää sisimpäänsä ja tunteisiinsa jotta jokainen pienikin vastoinkäyminen ei vaadi välittömästi psykologin saarnaa. Ihmiset panikoivat ja ahdistuvat pelkästä ajatuksesta. Minä on niin koskemattoman tärkeä, yksin minä. "Minä olisin voinut olla siinä bussissa" Joten nyt ollaan ahdistuneita ja poissa tolaltaan. Voi paska miten surkean säälittävää ininää kuulee nykyään. Ostakaa vaan niitä lässyn lässyn kirjoja ja toteuttakaa kaikki kaavamaisesti aloha! Siitä se ilo syntyy, kun niitä merkkejä aletaan tulkitsemaan kijan avulla. Niin kaikihan me olemme täsmälleen samanlaisia, meihin jokaiseen soveltuu samat jäykät ohjeet.
TEHKÄÄ SE ITSE MIELUMMIN! En väittä etteikö kitjoista voisi saada myös hyviä vinkkejä ajattelemattomille yksilöille ja jopa hieman ajatteleville näkökulmaa. Mutta ei nyt jokaiseen jaksoon ja tai päivään tarvita omaa opusta. - Miespuolisko
Meillä on niin paljon muuta tekemistä, että yksinkertainen kaunis hyvä läheisyys unohtuu.
Kun tuota alkaa hetkiseksi miettimään, niin huomaa, ettei toinenkaan tule läheisyyttään tarjoamaan, jos ei sitä itsekään tee. Odotetaan aloitetta toiselta, ja kun molemmat odottaa, niin siinä sitä sitten odotellaan.
Olemme olleet naimisissa kohta 30 vuotta, ja kyllä nyt täytyy sanoa, että kaiketi se on arki tullut. Mutta siitä olen onnellinen, että itse tunnen edelleenkin kuuluvani hänelle, ja hän minulle (think so), mutta kun ollaan niin puhumattomia, nämä ovat vaan tuntemuksia.
Niin, ja onneksi ei ole epäilyksiä pettämisistä.
Mutta viestintä varmaankin on päässyt ruostumaan.
Ja kohta muutkin taidot ja kyvyt.
Puhukaamme, pussatkaamme :) vielä.... kirjoitti:
Nykyään ihminen ei kykene mihinkään ilman apua, surkeaa touhua. Pitäisi jonkilainen kosketus pitää sisimpäänsä ja tunteisiinsa jotta jokainen pienikin vastoinkäyminen ei vaadi välittömästi psykologin saarnaa. Ihmiset panikoivat ja ahdistuvat pelkästä ajatuksesta. Minä on niin koskemattoman tärkeä, yksin minä. "Minä olisin voinut olla siinä bussissa" Joten nyt ollaan ahdistuneita ja poissa tolaltaan. Voi paska miten surkean säälittävää ininää kuulee nykyään. Ostakaa vaan niitä lässyn lässyn kirjoja ja toteuttakaa kaikki kaavamaisesti aloha! Siitä se ilo syntyy, kun niitä merkkejä aletaan tulkitsemaan kijan avulla. Niin kaikihan me olemme täsmälleen samanlaisia, meihin jokaiseen soveltuu samat jäykät ohjeet.
TEHKÄÄ SE ITSE MIELUMMIN! En väittä etteikö kitjoista voisi saada myös hyviä vinkkejä ajattelemattomille yksilöille ja jopa hieman ajatteleville näkökulmaa. Mutta ei nyt jokaiseen jaksoon ja tai päivään tarvita omaa opusta... po kirjan/kirjat, koska noin hirvittävän viisaita julistat?
JOS sinun kantasi olisi otettava yleiseksi, kaikki kirjat ja koulutukset olisivat turhia.. Mieluummin uskon Donnerin Jörkkaa: - Lukeminen kannattaa. Aina!
- Ekkä tajua sitä
Siitä äijä vetää herneet nenään ja lakkaa läheisyyskin kiinnostamasta. Näin meillä ainakin :)
- pettäminen
aivan selvät merkit..etäisyys, omissa ,oloissa olo ei anna huomioo.kylmä, viilee,...sillä on toinen..
tiedän kokemuksella! - sar71
sama tilanne mulla on kun minä kaipaan läheisyyttä ei tule mun viereen istumaan ja koko ajan hokee kyllä mä tulen odota.
mä olen päätöksen tehnyt kyllä tulee sit itse pyytämään läheisyyttä jos sitä haluaa. - Hatkamatkaan
tarvitsen ehdottomasti etäisyyttä. Niinpä tilasin ITSELLENI 3 kuukauden ulkomaan matkan ja lähden sinne hyyyyyyvin odottavin mielin? Ehkä en palaa, ainakaan naisen luo, joka on riippuvainen ärsyttävästä kyhnäilystä ja hipelöinnistä. Panot panoina ja muu on turhaa parisuhdeshow:ta jota miehet ei kaipaa.
- Tosimies
Tosimies ei lähde karkuun. Hellyyttä saa ja pitää osoittaa, ja olla sen verran MIES että jos nainen on väärä, pistää suhteen poikki kunnolla. Eikä änkyile, ja petä.
- MAKUUHUONEESSA, HUH!
Juuri näin. Suomen naiset ovat muuttuneet tasa-arvon ja feminismin vimmassaan joksikin unisex puolilesbon ja pomottavan äidin sekoitukseksi miehilleen.
Eivät he enää mitään terveitä naisellisia naisia ainakaan ole. Harvoin törmää Suomessa vastaaviin naisellisiin mukaviin naisiin mitä lähes kaikki ulkomaat on täynnä.
Hehän ovat kuin jotain Tarja Halosia hiljalleen kaikki. Pikku Halosia, pikku valtion päämiehiä ja ylipäälliköitä.
Ei se muuten ihme ole tarkemmin kun miettii että Halosta kannatti ja ihaili naisistamme melkein 90% tutkimuksissa ja eräässä toisessa tutkimuksessa hän oli suosituin ja ihailtavin nainen Suomen naisten keskuudessa. Tämän kyllä huomaa jo kodeissa ja työpaikoilla kun pysähtyy miettimään.
Miehisiä pikku ylipäälliköitä painaa kasvavassa määrin siellä sun täällä.
Ja samalla kasvaa silti heidän ällinsä makuuhuoneessa kun naisten lehdet ynm jauhaa kasvavissa määrin kaikista kamasutrista, hellyttelyistä ja naisten orgasmeista.
Kyllä me Suomen miehet ollaan järkyttävän kasvavan yhtälön edessä.
Miehistyvät, pomottavat naiset vaativat koko ajan lisää makuuhuoneessa heidän naisten lehdistä ja "siskoiltaan" oppimia luonnottomia juttuja mieheltään.
Pian me vedetään kaikki Viagraa tai pelkästään säälittävästi käteen, ollaan masiksessa ja juoppoja tai paetaan ulkomaille.
On tää feminismi muuttamassa Suomen niin kieroutuneeksi maaksi.
90% kansasta on pian "hyviä jätkiä" ja pikku ylipäälliköitä.
Sääli suomen tulevia poikalapsia meidän säälittävien tohvelimiesten takia. - suomalainen mies
MAKUUHUONEESSA, HUH! kirjoitti:
Juuri näin. Suomen naiset ovat muuttuneet tasa-arvon ja feminismin vimmassaan joksikin unisex puolilesbon ja pomottavan äidin sekoitukseksi miehilleen.
Eivät he enää mitään terveitä naisellisia naisia ainakaan ole. Harvoin törmää Suomessa vastaaviin naisellisiin mukaviin naisiin mitä lähes kaikki ulkomaat on täynnä.
Hehän ovat kuin jotain Tarja Halosia hiljalleen kaikki. Pikku Halosia, pikku valtion päämiehiä ja ylipäälliköitä.
Ei se muuten ihme ole tarkemmin kun miettii että Halosta kannatti ja ihaili naisistamme melkein 90% tutkimuksissa ja eräässä toisessa tutkimuksessa hän oli suosituin ja ihailtavin nainen Suomen naisten keskuudessa. Tämän kyllä huomaa jo kodeissa ja työpaikoilla kun pysähtyy miettimään.
Miehisiä pikku ylipäälliköitä painaa kasvavassa määrin siellä sun täällä.
Ja samalla kasvaa silti heidän ällinsä makuuhuoneessa kun naisten lehdet ynm jauhaa kasvavissa määrin kaikista kamasutrista, hellyttelyistä ja naisten orgasmeista.
Kyllä me Suomen miehet ollaan järkyttävän kasvavan yhtälön edessä.
Miehistyvät, pomottavat naiset vaativat koko ajan lisää makuuhuoneessa heidän naisten lehdistä ja "siskoiltaan" oppimia luonnottomia juttuja mieheltään.
Pian me vedetään kaikki Viagraa tai pelkästään säälittävästi käteen, ollaan masiksessa ja juoppoja tai paetaan ulkomaille.
On tää feminismi muuttamassa Suomen niin kieroutuneeksi maaksi.
90% kansasta on pian "hyviä jätkiä" ja pikku ylipäälliköitä.
Sääli suomen tulevia poikalapsia meidän säälittävien tohvelimiesten takia.on kohta aivan pulassa. siis rehelliset hyvät miehet. auervaarat ja hakkaajat ja ulkolaiset kyllä
näitten femakkojen kaa pärjää. viikon-kaksi.
- on saapunut
eikä seksi enää kiinnosta, rakastaa muttei ole enää ihntohimoa toista kohtaan, siinä koko totuus yksinkertaisuudessan. Ei tarvitse pettää, voi asua vuosia samassa asunnossa ikään kuin vain ysätävinä, ei niinkään rakastavaisina. Rakastaa vaan ei halua, eikä jaksa kuunnella jaktuvaa jauhantaa samasta asiasta, et mikä nyt on?. Mikään ei ole seksi ei vain sun kanssasi enää kiinnosta, alkuhuuma on ohi. Kyseessä voi siis olla tämä seikka.
- Miespuolisko
jos "reilun vuoden" kuluttua on tullut.
Ennen ei oltu ihan noin nopeita. - on nopeampaa
Miespuolisko kirjoitti:
jos "reilun vuoden" kuluttua on tullut.
Ennen ei oltu ihan noin nopeita.ei mene kuin hetki kun vanha ja kätetty kyllästyttää. Vaihtelua, vaihtelua. Toisille se arki tulle jo yhdenyön jälkeen.
- weskuu
Kuulostaa kai aika kylmältä ,mutta jos suhde toimii normaalisti,niin miksi joudut haleja pyytelemään? Tiedän kokemuksesta ,että liika tunkeilu ja tyrkyttäminen käy hermoille,ihan kuin kaiken aikaa pitäisi sohvan pohjalla kuherrella ja kun päivän hiljaista,niin kysytään jo " Etkö enää rakastakkaan mua" sellasta itsesäälin ja huomionhaun sekoitusta.
Kun kaikki toimii omalla painolla,niin homma ok.Älä kyräile miestäs ja kannattais jutella joskus hienokseltas,oisko joku muu vialla tms.
Nykynaisen pää ei kans kestä yhtään mitään ja haetaan kavereilta malleja.Miehiä syytetään ihan kaikesta ja ihmekkös välillä sieppaakin. - ...vaan...
...että kandeis vissiin koittaa vaan jutella tai lähtee menee jos ei juttelu äijältä luonnistu :/
- werrew
Nämä parisuhde ongelmat juontuu näistä tasaarvo vouhotuksista Naisilta ja Miehiltä on kadonnut luontainen hellyys, kaikki on niin helvetin laskelmoivaa.Painukaa luontoon erotiikan pariin se parantaa.
- homojen hommaa
juu
- parempi kun
elää vaan ittelles ja seukkaa eri osoitteissa,niin sillo sitä läheisyyttä saa ja antaa,kun ei oo kokoajan liki....
- Kollimus
Erolta kuulostaa. Elänyt saman tilanteen kolmen naisen kanssa. Seksi ja läheisyys loppui heidän puoleltaan ja jokaisella oli siinävaiheessa jo
uusi mies kehissä. Oli "ylityötä" tyttöjen saunaa ym.. Totuus tuli myöhemmin selville... mies tekee ammatikseen?
Kuvauksen oireista päätellen mies haluaa erota.- huihaihaamu
Veikkaisin, että on saanu päähänsä erilaisesta, kiinnostavammasta naisesta, joka odottaa tuolla jossain..
Miehet ei kyllä kaipaa ensisijaisesti haleja vaan suikkaria tms. virkistävää.
- narsissi75
Me olemme mieheni kans olleet yhdessä 14 vuotta,
hän ei tule minua halaileen,
jos pyydän että halataan,
niin kyllä sitä sitten halataan.
Suukotellaan jos pyydän.
Mutta kyllä hän taputtelee ja pörröttää hiuksia omasta aloitteesta.
Kyllä olen aivan tyytyväinen tuohon vähäänkin. :D - Liian innokas
Jos sanot "voisinko edes saada halauksen" niin siihen sisältyy kritiikkiä miestä kohtaan. Ja jos se lause antaa aiheen epäillä että sinä juokset liikaa miehesi perään, että syyllistätä häntä koska sinulla on huono olo, että teillä kommunikaatio ei toimii koska etä voi sanoa suoraan tarvitsen haluaksen tai etä voi vaan suoraan antaa hänelle halauksen. Luulen että käyttäymisesi tuntuu ahdistavalta. Unohda hänet hetkeksi, mieti vähän minkälainen itse olet. Halautko olla toi nalkuttava nainen joka nöyränä pyytää halausta, vai haluatko jotain muuta? Jos haluat jotain muuta niin keski itsellesi ohjelma, anna miehesi olla rauhassa. Voi olla että hän miettii asioita uudelleen sen jälkeen. Voi tietysti myöskin olla että hän on jo tehnyt päätöksen lähteä, MUTTA pääasia on ettei sinusta tulee tuollainen ylikiltti nainen joka odottaa että mies antaa sinulle halauksen. Tsemppiä!
- Voi olla
Omakohtaista: Olen 20 v. mies, ja oli hieman sama tilanne. Läheisyys puuttui about kokonaan, ja olin äksy jatkuvasti. Selvitettiin asiat, ja olin vain niin stressaantunut ja vanhojen ystävien kanssa ongelmia, mutta eniten stressi vaikutti tuohon. En myöntänyt mitään ongelmaa, enkä uskonut ongelmaa olevan, ennenkuin muutama ystäväni mainitsi yhtäkkiä että käytökseni on muuttunut.
Kun muutkin olivat asian huomanneet, niin tajusin kyllä että jotain vialla, joten otin piiiitkän loman töistä, ja nyt taas paljon paremmalla mielellä mennään ja todella läheisiä ollaan:) - kokemusksen sanoittaja
kirjoitit ;aika ei riitä pettämiselle ,eli on kiirettä ,ei ehdi parisuhdetta hoitamaan ,paineet on kovat töissä? yrittäkää ehtiä tekemään yhdessä muutakin kuin vain seksiä.
- huihaihaamu
Puhteen perusta on, että sexi sujuu luontevasti ilman aikatauluja/suunnitelua. Eli, ihan puhtaasta halusta toista kohtaan.
Suhde ei tietty silti ole välttämättä hyvä mutta ainakin kannattaa yrittää. Tylsä seksi tappaa torakatkin talosta..
- terttu
Juu sitä se on ehkä sillä on työpaikalla toinen silmään iskettävä ,,ja on se niin ,että aikansa kun seurustelaan ja ollaan yhdessä ,niin kyllä se rakkaus katoaa ja hipuu pois pikkukerralla kokemusta entisiltä ajoilta ,mutta koitappas olla sinäkin jotenkin omissa oloissa ja katso tuleekos toiselta mitään kommettia pyyntämiseen ,vaikka halausta tai hei sanaa tai hei kulta
- HETI!!!
Vaan ero kun ei naiminen kiinnosta tai onnistu, uutta kehiin. Jättäkää lässytykset psykologeille.
- aimami
Minäkin joskus alkuun olin hädissäni ja kyselin ja koitin ja ihmettelin.
Sitten vain aloin puuhaa omiani, keskityin omiin kivoihin asioihin, luin, kävin salilla, siivosin, yms. Kyllä alkoi pian mies ottaa kontaktia.
Ja jos ei sinun miehesi ota, niin jatka elämääsi.
Kyllä oma elämä kannattaa pitää käynnissä!! Liian moni siirtää onnensa toisen vastuulle. Ei sellainen toimi.
Voimia!! - ON!!!???
etäinen ja kaipaan todella läheisyyttä!
- MIKSI MÖHLÄSIT................
aloit seurustelun seksillä.
Tässä se taas nähdään, kun mies kyllästyy ja ei anna arvoa.
Teidän suhde on kuin eilinen kaurapuuro ja miestä ei kiehdo nainen, joka antaa ja antaa etc
Ainoa järkevä tapa on SIIS SEURUSTELLA PARI VUOTTA VÄHINTÄÄN JA ILMAN SEKSIÄ VAIN HELLYYTTÄ JA HALAILUA JA SITTEN AVIOLIITTOON, JOS MOLEMMAT SITÄ HALUAA JA JO SE, ETTÄ EI OLE SEKSIÄ PARIN VUODEN AIKANA, TODISTAA, ETTÄ MIES RAKASTAA.
MIKSI NAISET OVAT KANOJA, EI AIVOJA EI MINKÄÄNLAISTA MIESTEN TUNTEMUSTA.
ALA VAIN VARAUTUMAAN TULEVAAN EROON, ITSE OLET SYYLLINEN, VAIKKA EIHÄN SITÄ NYKYNAISET YMMÄRRÄ.
MIKSI AINA PITÄÄ ALKAA TUTUSTUMINEN ALAPÄÄSTÄ.
MIES KUN SAA SITÄ YHTÄ IHAN KULMAN TAKAA.....- huihaihaamu
kuhan homma ei hyydy tekopyhyteen sitte muutaman kuukauden päästä.. ja ruvetaan vaan läheisyydestä lässyttää.
- ALAT ALAPÄÄSTÄ
JA H U U T A M A L L A !!!!!!
Yritäs tutustua netikettiin. - tekopyhä
Miksi miehen pitää ottaa kulman takaa ja samalla seurustella jonkun toisen kanssa? Miesten pitää mennä kukasta kukkaan ja löytää sitten joku neitsyt puolisoksi. Minä ainakin testaan miehen jo melko varhaisessa vaiheessa, etten vaan vahingossa kiinni mihinkään eunukkiin.
- MIKSI MÖHLÄSIT................
aloit seurustelun seksillä.
Tässä se taas nähdään, kun mies kyllästyy ja ei anna arvoa.
Teidän suhde on kuin eilinen kaurapuuro ja miestä ei kiehdo nainen, joka antaa ja antaa etc
Ainoa järkevä tapa on SIIS SEURUSTELLA PARI VUOTTA VÄHINTÄÄN JA ILMAN SEKSIÄ VAIN HELLYYTTÄ JA HALAILUA JA SITTEN AVIOLIITTOON, JOS MOLEMMAT SITÄ HALUAA JA JO SE, ETTÄ EI OLE SEKSIÄ PARIN VUODEN AIKANA, TODISTAA, ETTÄ MIES RAKASTAA.
MIKSI NAISET OVAT KANOJA, EI AIVOJA EI MINKÄÄNLAISTA MIESTEN TUNTEMUSTA.
ALA VAIN VARAUTUMAAN TULEVAAN EROON, ITSE OLET SYYLLINEN, VAIKKA EIHÄN SITÄ NYKYNAISET YMMÄRRÄ.
MIKSI AINA PITÄÄ ALKAA TUTUSTUMINEN ALAPÄÄSTÄ.
MIES KUN SAA SITÄ YHTÄ IHAN KULMAN TAKAA.....- missä elät
50 luvullako... Sanoisin että todellista rakkautta tarvitsee olla jos 2 vuotta odottaa se on jo liian pitkä aika ja useampi etsii jo uuden, nykymailmassa tuola menolla jää yksin, tai sitten on löydettä juuri oikeanlainen ihminen. Mielestäni ensimmäisen yönä ei seksiä pitäisi antaa, eikä ottaa, eikä ehkä viikoon pariin, silloin se palkitaan lisääntyneellä kiihkolla kun sitä on odotettu. Helppo nakki ei minua ainakaan innosta, kun löydän oiken, josta oikeasti pitää niin en seksi edes halua heti ekoilla treffeilla sillä se pilaa koko homman ja kaikki jännitys ja odotu kuolee etc.
- Tanyab25
Hei,Epäilen että "aikaa" on pettämiselle,tilaisuus tekee varkaan.Itselle kävi ihan samalla tavalla.Lopulta sain tietää että mies petti ja ei osannut/voinut antaa mitään läheisyyttä koska omatunto painoi niin pahasti.Olemme monet kerrat asiasta keskustelleet eromme jälkeen ja hän vasta erottua pystyi kertomaan syyn ns. "kylmyydelle".Voi olla tietysti toinenkin vaihtoehto,hän ei enää välitä.
- vastaan
välillä unohdan toivottaa hyvää yötä vaimolle ja halata. rakastan vaimoa edelleen mutta joskus on joku asia mikä mietityttää ja sen takia unohdan ja monesti menee koneella illalla aikaa työn merkeissä että en pääse vaimon vieren kun menee nukkumaan. puhu miehesi kanssa ja kysy niin saat tietää mikä on. niin munkin vaimo teki ja nyt ollaan onnellisia kun puhuttiin asiasta
- morjesstaaa
reppuselkään.net
- kalatyttö
Onkohan kyseessä kaurismies....?????????
- itse kaurisnainen
Kysyisin miksi kaurismies ei muka halaa tai rakasta??Minusta kysymyksen mies on joko masentunut tai pettää??Itsellä Vesimies miehenä ja ihan samanlaista
on ollut jo monta vuotta!!Mielestäni halauksen kohde ei vaan OLE OIKEA ja siksi sitä ei saa.
- syitä...
Raha ongelmia? Stressiä...Vaikkapa töistä? Väsymys? Sinun jatkuva lahipula? Huono/ tylsä seksi elämä? Hoitaako kenties yksin talous rahat teille? Käske ottaa töistä lomaa, niin johan stressit/masennukset lähtee ja Jo SYKKII... ;)
- naisen...???
Joka haluaa läheisyyttä?? Nettideiteissä ei näköjään onnistu kun jo toisen kerran tapaan näitä juuri eronneita jotka ei tiedä mitä haluavat, voi vittu! Miksi teidän naisten pitää tehdä profiili jos ette tiedä mitä haluatte??
Itse olen mies joka haluaisi nimenomaan olla ja sitoutua... mutta ei, kusipäät nussii, hakkaa ja menee menojaan... Tämäkö on naisten elämän tehtävä??- Tyttönen vain
Näköjään ongelma taitaa olla se, että sitoutumista kaipaavat eivät löydä toisiaan... :) Tässä nimittäin jälleen yksi nuori nainen, joka on tavannut viimeaikoina vain noita kuvailemiasi "ei tiedä mitä haluaa" tai sitten tuntuu haluavan vaan "panokaverin" eikä mitään vakavampaa...
Pitäisi perustaa joku oma treffipalsta ihmisille jotka oikeasti kaipaa jo vakiintumista, yhteistä kotia, häitä jne "tylsää" ja "arkista" :D - olleet
Tyttönen vain kirjoitti:
Näköjään ongelma taitaa olla se, että sitoutumista kaipaavat eivät löydä toisiaan... :) Tässä nimittäin jälleen yksi nuori nainen, joka on tavannut viimeaikoina vain noita kuvailemiasi "ei tiedä mitä haluaa" tai sitten tuntuu haluavan vaan "panokaverin" eikä mitään vakavampaa...
Pitäisi perustaa joku oma treffipalsta ihmisille jotka oikeasti kaipaa jo vakiintumista, yhteistä kotia, häitä jne "tylsää" ja "arkista" :DVain se oikea jokna kasnaa haluaa viettä pidemmänkin aikaa. Lisäksi miksi te nasiet annatte sitä tavaraa heti? minulta miehenä menee mielenkiinto halppoihin, vitkutelkaa edes muutama päivä niin kiima on tuplaten helppoon nähden ja ehkä kundi viihtyy teidän kanssanne edes sen muutaman päivän kunne son halumansa valloituksen tehnyt, silloin kun annatte voi hänen kiinnostuksensa olla jo syventynyt niin että haluaa jäädä luoksenne. Sitäpaitsi saatte häneltä hieman kunnioitusta. Ei kukaan sitoutumista haluava anna heti ekoilla treffeillä, eikä sitä myöskään mielellään ota. En minä ainakaan miehenä.
- nettideitti
Niin varmaan siellä jossain profiilin kohdasa lukee millä mielellä ollaan liikenteessä. Jos me vasta erotut halutaan siekkailua niin pysykkä te tositarkoituksella liikenteessä olevat sellaisissa profiileissa jossa näin mainitaan. Eiköhän jokaiselle ole joku jossain. Puhukaa, halatkaa, pussatkaa, välittäkää. Tai olkaa sitten vaikka yksin. Kerran eletään, ei heitetä sitä hukkaan.
- Oman ikäistesi...
nettideitti kirjoitti:
Niin varmaan siellä jossain profiilin kohdasa lukee millä mielellä ollaan liikenteessä. Jos me vasta erotut halutaan siekkailua niin pysykkä te tositarkoituksella liikenteessä olevat sellaisissa profiileissa jossa näin mainitaan. Eiköhän jokaiselle ole joku jossain. Puhukaa, halatkaa, pussatkaa, välittäkää. Tai olkaa sitten vaikka yksin. Kerran eletään, ei heitetä sitä hukkaan.
Profiilia ja sano sitten lukeeko selvästi mitä kukin haluaa/hakee?!
Juuri te justiin eronneet saisitte palaa helvetin tulessa että te ette sekaantuisi sinkujen tapaamisiin... - Tyttönen vain
olleet kirjoitti:
Vain se oikea jokna kasnaa haluaa viettä pidemmänkin aikaa. Lisäksi miksi te nasiet annatte sitä tavaraa heti? minulta miehenä menee mielenkiinto halppoihin, vitkutelkaa edes muutama päivä niin kiima on tuplaten helppoon nähden ja ehkä kundi viihtyy teidän kanssanne edes sen muutaman päivän kunne son halumansa valloituksen tehnyt, silloin kun annatte voi hänen kiinnostuksensa olla jo syventynyt niin että haluaa jäädä luoksenne. Sitäpaitsi saatte häneltä hieman kunnioitusta. Ei kukaan sitoutumista haluava anna heti ekoilla treffeillä, eikä sitä myöskään mielellään ota. En minä ainakaan miehenä.
No, itse en ainakaan heti anna, se on yks mikä on varma!!! Sen sijaa eräskin poikaystäväkokelas parin viikon tapailun jälkeen kiihkeänä hetkenä lähes suuttui, kun sanoin etten halua enää pidemmälle mennä vielä tässä vaiheessa! :D Ei ollut vaikeaa arvata miten vakavaa suhdetta kyseinen herra etsi...
- tekopyhiä
olleet kirjoitti:
Vain se oikea jokna kasnaa haluaa viettä pidemmänkin aikaa. Lisäksi miksi te nasiet annatte sitä tavaraa heti? minulta miehenä menee mielenkiinto halppoihin, vitkutelkaa edes muutama päivä niin kiima on tuplaten helppoon nähden ja ehkä kundi viihtyy teidän kanssanne edes sen muutaman päivän kunne son halumansa valloituksen tehnyt, silloin kun annatte voi hänen kiinnostuksensa olla jo syventynyt niin että haluaa jäädä luoksenne. Sitäpaitsi saatte häneltä hieman kunnioitusta. Ei kukaan sitoutumista haluava anna heti ekoilla treffeillä, eikä sitä myöskään mielellään ota. En minä ainakaan miehenä.
Haluavat seksiä, mutta eivät ole tyytyväisiä, jos saavat. Minä en ainakaan ala viikkokaupalla leikkimään. Kyllä aikuinen ihminen tietää, mitä haluaa.
- ja huuma
on ohi, teijän suhteeseen on astunut arki,nyt joko jatkatte tai erootte.
- tuttu tunne..
Mun parisuhteessa on käynyt useita kertoja noin..Seksiin kiinnostomuuteen olen saanut kuulla syitä et jos olen tyrkyttänyt itseäni liikaa tai sit jos päivästä on ollu pieni erimielisyys ni sillä verukkeella on jättäny puuhat väliin.Mun äijä on kans useasti vihainen..mut mulle äijä on selittäny et ku on kauan ollu yhdes ni ei tartte koko aikaa kiehnätä vierekkäin.Tiedän et toi tuntuu kurjalta ja ainaki mun kohalla erehdyin sit hakemaan läheisyyttä muualta mut se vain teki oloni paljon paskemmaks.Otin sit eräänä päivänä asian puheeks ja ilmoitin et jos en kelpaa muualle kuin kotitöitä tekemään ni otan eron.siinä vaiheessa äijä käsitti välinpitämättömäm kohtelunsa ja nykyään meillä menee tosi suloisesti.eli ilmota äijälles jos ei se haluu sua et on niitä miehiä muuallaki ni eiköhä se viim.sit tajua mitä on menettämässä.Voimia sulle:)
- ...
Tee itse aloite. Sano miehellesi miltä sinusta tuntuu. Jos ei muu auta keksi jotain jännää tekemistä kaksistaan ja ottakaa puhelimet pois ja antaa toisillenne aikaa. Muistelkaa mihin rakastuitte toisissanne. miettikää elämää ilman toista. Niin...
- suuhoito
Annat blow jobin miehelles.
- No problem
suuhoito kirjoitti:
Annat blow jobin miehelles.
Täysin samaa mieltä.
Paljon meikkiä ynm ja seksivaatteita saa nykyään monesta paikkaa... sitten pistät kunnon filmit valmiiksi pyörimään esim Max Hardcorea ynm ja yllätät miehesi kotiin tullessa kunnon narttumaisella suuseksillä loppuun asti ja annat hänen katsoa soffalla tai vastaavalla samalla filmiä... toimii varmaan...voit vielä kysyä muista hänen mieltymyksistään esim anaali, roolileikeista ja S/M:stä ... ja tätä vähintään pari kertaa viikossa niin miehesi ei lähde mihinkään... - kiinnostaisko
No problem kirjoitti:
Täysin samaa mieltä.
Paljon meikkiä ynm ja seksivaatteita saa nykyään monesta paikkaa... sitten pistät kunnon filmit valmiiksi pyörimään esim Max Hardcorea ynm ja yllätät miehesi kotiin tullessa kunnon narttumaisella suuseksillä loppuun asti ja annat hänen katsoa soffalla tai vastaavalla samalla filmiä... toimii varmaan...voit vielä kysyä muista hänen mieltymyksistään esim anaali, roolileikeista ja S/M:stä ... ja tätä vähintään pari kertaa viikossa niin miehesi ei lähde mihinkään...sun pakarat. Sitten otatte suihin molemmat, 69-asento kehiin ja homma pelittää! Ja voittehan te laittaa rutosti meikkiä ja vaikka sukelluspuvut, joissa on reikii sopivis paikois.
Sit vaan nettiin hakusana hot boy porn anal ja tätä pari kertaa päivässä niin jo on perse ruvella eikä kumpikaan jaksa pätkähtää makuualkovista kauaskaan.
- vika täälläkin
Työ vie molemmilla niin paljon aikaa, ettei jää kahdenkeskistä aikaa:(
- Tuollainenmies:
Miehellä voipi olla vain alhaset testosteronitasot.
Sillon ei naiset kiinnosta. Kantsis käydä mittauttamassa. - asd_asd
jonkun joskus sanoneen että vain "järkiliitot" kestävät..
Ennen vanhaan eri perheiden vanhemmat halusivat yhdistää viljelysmaat ja karjan ja solmivat sitten nämä järkiliitot lapsiensa puolesta..
Nykyään mennään tunteiden perässä niin paljon että huhhuh... ja mitä siitä on seurauksena.?? avioeroja, yksinhuoltajia, oikeuden käyntejä, avioero lapsia..ei kuulosta hyvältä...
kun 1960-luvulla tehdyistä avioliitoista päättyi eroon noin kolmasosa ja 1970-luvulla solmituista jo noin 40 prosenttia, niin mitä tämä luku on v. 2010.??
Sitten mennään hyvinkin jo tähän "yli puolet avioliitoista päättyy avioeroon.." - nainane
Anna kenkää..sulla vain yksi elämä..elä käytä sitä siihen et voit huonosti!!
- tasa-arvo
Oletko muistanut lämmitellä miestäsi.
Viikonlopun ohjelma:
Pe ilta:
- vuokraat uusimman toimintaelokuvan
- ostat bissee
- esittelet ne miehellesi että tässä olisi mukava perjantai-illan paketti samlla kun tarjoat hänelle kylmän avatun oluen
La ilta:
- hommaat pornoelokuvan
- ostat bissee
- esittelet ne miehellesi minihame päällä ja sopivasti meikattuna - muista alusasut ja se oluen tarjoilu
-> tämä johtaa rajuun seksiin ja muista pitää filmi päällä ja auttaa suullisesti jos haluat useamman kerran.
Su iltapäivä:
- huolehdit että ruoka on ennen formulan alkua
- yllätät bissellä sanomalla "kuka sitä nyt formulaa ilman katselee"
-> jos olet hoitanu pe ja la rittävästi bissee, niin tässä pääset kainaloon heti formuloiden jälkeen.
Eli lyhesti, nykynaiset ottaakaapa miehet huomioon arjessa niin kyllä sitä suhinaa tulee vällyihin ja kainaloonkin pääsee.
Yleensä täällä on "prinsessojen" kirjoituksia siitä kuinka miehen pitäisi liehitellä heitä - ei me alistuta enään - miesasialiike on polttanut kalsarinsa ja todennut että jos kaikki työt pannaan kotona puoliksi niin viettelykin menee samaan jakoon.- dfgsdfg
ajatuksia.....
Mulla on mies joka hellii ja halaa, pussaa ja paijaa, sekä seksiäkin saa niin paljon kun haluaa.
Käy raskaassa vuorotöissä, hoitelee omakotitalomme useimmat huoltohommat ja laittaa vielä ruokaa....omasta tahdostaan...
Toki hellin ja halaan itsekkin, ja voinpa sen bissenkin hälle tietokoneen ääreen viedä ja muutenkin jossain asioissa passailla.
Mut kyllä parisuhteen pitää toimia ilman mitään hiton viikonlopunbisseteeveeporno-pakettejakin.
Toki joskus voipi kullan jollain yllättää, mut olen sitä mieltä että on se miehet teilläkin korvien välissä aivot, käyttäkää niitäkin älkääkä toimiko kuin robotit.
Mikä hiton automaatti mies toimii bissellä ja formuloilla???????????????
Eikä sitten kun siinä huutaa pari muksua vieressä ole kuule edes aikaa sellaseen. Sillon pitää miehestä löytyä se ihan itse toimiva ja ajatteleva mies, oikea MIES.
Tuppisuut ja "älä selitä" -miehet sais heivata heti romukoppaan, niil ei tee loppupeleissä mitään. - +AINA SEKSIÄ
Niin ja jos vain toiselle sukupuolelle on palkaton pakkotyövaatimus oloissa joihin vrt pahimpien varkaidenkin nykyvankila omine huoneineen, tv:neen ja suihkuineen on kuin hotelli - niin heidän pitää saada myös silloin kunnoitusta kotona ja varsinkin kunnon seksiä naisellisilta naisilta ilman pätkänkään nöyristelyä ja alistumista - tämä on vähin VELVOLLISUUS mitä silloin naisten pitää tehdä!
Mutta toista on valitettavasti todellisuus.. samalla olemmekin muuttuneet erojen huippumaaksi, samoin yhden ihmisten talouksien ykkösiksi ja syntyvyyskin on on romahtanut - puhumattakaan siitä miten miehiseksi ja pomottavaksi naiset ovat muuttuneet...
Suomen miehet ovat muuttuneet yhtäkkiä pelkästään työobjekteiksi, elatus ja asevelvollisiksi jotka lopun aikaa joutuvat olemaan varpaillaan kotona ja työpaikoilla näiden "pikku halosten" kanssa... - akkaa noin yleensä lainkaan:
soita nettikauppaan ja käske tuoda bissee niin monta korillista kuin viikon aikana tarvitset.
Muista sit pitsataksin numero kun rupee huikomaan.
Pumpattavat barbarat voit sit huomiota herättämättä huudella vaikka huutonetistä. Eikä oo pelkoo veneerisistä taudeista.
- kenties.
vuoden aikana lihonnut? Jos peilistä näkyy turpea mätisäkki,ei silloin ketään kiinnosta läheisyys.
- ukon kiintymys
on kaikonnut niin mitä tuommoisessa yhteiselämässä itseäsi vanhennat ja katkeroitat. Ei siinä auta korkkarit eikä minihameet saati pelkässä pillusillaan esiintyminen. Jos tuolla ukollasi on toinen ukko tähtäimessään...
Annat ajan kulua; kyllä vielä oikea ukko sinullekin löytyy.
Tsemppiä!!! - Munakashuilaa
Hän haluaa päästä sinusta eroon hiljaisesti.
TEe jotain järkevää jos rakastat hänätä ja haluat
olla kanssa hänen nii kippaa toi.Tommonen lyyli.Mä oisin kii koko ajan
- mutta toisin päin!
Näitä vastauksia ku katsoo, ni näiden mukaan naisen pitäis vaan väkisin vetää meisseli suuhun, ni kyllä se siitä, en ihan nusko, ei tollanen korjaa mitään oikeita ongelmia. Rakastan naistani, nyt on ollut hiljasempaa läheisyyden kanssa, ja makuuhuoneessa keskitytty pelkästään nukkumiseen. Silti jaksan joka päivä yrittää antaa hellyyttäm, ja osottaa että rakastan, vaikka päivät on muutenki helvetin raskaita, tyttöystävä sit taas käy koulussa, ja sillä on ns. "säännölliset työ ajat" On tässä tullu oikeesti mietittyä vaikka mitä, en ole pettänyt, enkä varmaan petäkkään. Mut ei pettäminen aina tarkoita rakkauden loppumista, jos toisella on joku yhjden illan juttu, ni voi olla et halus vaan kokeilla jotain uutta. Ei sillä et kenellekkään suosittelisin, koska aina loukkaa toista ku tulee petetyks, eikä itselläkään mikään hyvä olo sen jälkeen ole...
mitä pitää lyhentää nii potenssi kyl katoo.
Pitäs varmaan istuun alas vähän bamlaa ja tsiigaa
missä feelaa ja mitä vois duunaa.Muten toi teijän juttu delaa- muutama vinkki
30 vuoden kokemuksen pohjalta tässä muutama vinkki. Tuommosia jaksoja on meilläkin ollut välillä, mutta menneet ohi ja sitten taas ollaan kuin vastarakastuneet...
- yritä tehdä tavallisesta arjesta mukavaa ja hauskaa. Mieti miten voisi vähentää työkiireitä, rahahuolia, väsymystä yms.
- älä ole kumppanillesi vaativa ja rasittava, vaan elä omaa elämääsi, ja anna huomiota osoittaaksesi että SINÄ tykkäät HÄNESTÄ - ei siksi että saisit itse huomiota.
- älä vaadi pakolla keskustelua ja hellyyttä, huomaa rakkaus pienistä teoista ja osoita sitä itse ystävällisyydellä ja huolenpidolla, ei vain seksillä.
- tehkää kivoja asioita yhdessä, matkoja, elämyksiä, ja huumoria mukaan
- pidä sopivassa määrin huoli itsestäsi ja ulkonäöstäsi, ole hyväntuulinen.
- anna hänelle aihetta ihailla sinua omien tekojesi ja käytöksesi kautta, osoita itse ihailevasi hänen saavutuksiaan.
- kun on mukavaa yhdessä, yhä uudelleen rakastuminen ja seksi tulee ihan itsestään - Nimetön
Kandee ottaa jokin vetävä tatuointi siihen piparin ympärille, niin johan rupeaa kiinnostamaan miestäkin.
Itse otin kopiopiirroksen väärennöksestä Karl Barksin klassikoista...mutta ei siitä sen enempää, hih.- mutta ehkä
karvat vois vetää veks nii ei sit ainaskaan tukehdu karvoihin ja sit kannattaa pitää sänki loitolla.
Eli hommia riittää.
- mammassu
Se ei luultavasti enää vain halua olla sun kans. Ei kannata tuhulata aikaa tommoseen ko parempiaki voi saaja
- jah-76
Varmaan on tullut se arki tosiaankin teillä vastaan,kumppanisi pitää sinua silleen itsestään selvänä asiana,ei osaa hahmottaa että miten ihana juttu on kun edes joku ihminen jota voisi rakastaa täysillä joka päivä..ihan kuin hän olisi masentunut,väsynyt,tai jokin asia ehkä mieltä painaa? koittaisit avata keskustelun vaikka nukkumaan menon aikaan sängyssä että missä mennään suhteen tiimoilla,ja haluatko jatkaa,yms,,Siis eihän kaikki voi olla kohdillaan jos toinen vetäytyy ihteensä eikä huomioi sitä toista osapuoltaan....
Ikävältä siis minusta kuulostaa tilanteesi,erittäin ikävältä ja vähän huolestuttavaltakin siltä osin että mennään siinä rajalla että toinen lähtee toisen elämästä pois,,,
Yritäppäs tosiaan herätellä sitä alku huuman hetkijä jollain tempaavalla idealla,vaikkapas illalliset ravintolassa,tai leffaan,yms sellaista mielenkiinnon herättävää siis kehiin..
Suosittelen sulle pitkää pinnaa sekä sinnikkyyttä,en usko ettetkö olisi haluttava tai muuta,mutta nyt varmaan on jotain mielialassa ongelmia kumppanillasi,,Hyvää kevään jatkoa sulle kummiskin sekä jaksamista.ps: et ole yksin tälläisen asian kanssa,et todellakaan.. - Pikku Myy
Aivan samanlaista, kuin meillä. Minä olen se pyytävä osapuoli. Hän kuitenkin haluaa olla mun kanssani ja ei halua erota. Tuntuu siltä, kuin olisimme kavereita, eikä muuta. Kohta kai lähden "vieraisiin", että saan mitä haluan. Tätä on jatkunut jo kauan.
- painuisin omille teille
eikä mikään estä sitten olemasta kaveri, kaveria ei jätetä, mutta kaverin kanssa ei kuiteskaan paneskella.
- Älykäs
bordercollieta kiinnostaa aina (se onskin älykäs) ja aineskin latkii himokkaasti.
sitten toisinaan taasen ei. Hitsi että ärsyttää.- liittyi
eläimiinsekaantuja!
- -sari-
Tää ensinnäkin niitä miesten ja naisten välisiä eroja, miehet ei vaan yksinkertaisesti aina ajattele toisen tarpeita, vaan olettavat ja pitävät itsestäänselvyytenä.. myös sitä toista siinä.. ja se on ihan argh!!
Ja toiseksi teillä kulunut jo vuosi yhdessäoloa, tuo kait niitä aikoja että suhde hakee paikkaansa, ei enää eletä sitä ensihuumaa..
Onko lie miehellä jotain murheita joista ei voi puhua, töissä tms? mutta sen sanon, että sitä puheyhteyttä toivoisin joka parisuhteessa vaalittavan, tässä monella miehellä opittavaa - hyvät asiat kelpaa, huonot ei eikä niistä osata tai edes haluta puhua vaan ne lakaistaan mielummin maton alle..
Tuossa nyt mahd syitä käytökselle, mutta mikä neuvoksi? yritä puhua tai saada mies puhumaan, tai sitten otat etäisyyttä sinäkin, siis vaikka ihan konkreettisesti lähdet reissuun tai ystävän luo pidemmäksi aikaa, jos asutte yhdessä, jos sitä kautta tajuaisi, ettet sinäkään jaksa jos suhteesta et saa haluamiasi asioita.
minusta huomion osoittaminen toista kohtaa ON tärkeää, ne pienet asiat sekä puhuminen eikä toista saa IKINÄ pitää itsestäänselvyytenä, toinen turhautuu ja lopulta lähtee - kokonaan..
Tsemppiä ja jaksuja
ps.minkä ikäisiä te olette, se piti vielä kysyä? - se olla niinkin..
Hei!
Mun mies ainakin petti töissä oman työkaverin kanssa. niin ajattelin minäkin että ei sillä mitään aikaa pettämisille ole, mutta toisinpa kävi. Koitappa vähä kuullustella kundia.. - james
ootko miettiny, alusta lähtien mille pohjalle
perustit/perustitte teiä suhteen, monesti se lähtee jo sieltä väärin, sit ihastus vaihee jälkee tuleekin karu todellisuus kun pinta ei enää viehätä samal taval ja ite ihmistä ei edes tunnekaa vielä? jos mies on noin kylmä laita kovat peliin älä alistu, kysyt nii suoraa kaiken,
vaadit kuulla kaiken minkä tarviit tietää, ja jos rehellisyys ei tuo läheisyyttä ja sitä mitä sä kaipaat sun suhteesee nii sit sul on väärä kumppani. tror jag - aarrearkku
Meillä oli poikaystäväni kanssa vähän samanlainen tilanne. Pussailimme ja halailimme paljon suhteemme alkuaikoina, mutta yhteenmuuton jälkeen [kaksi ja puoli vuotta seurustelua takana] se jäi poikaystäväni puolelta hiljaisemmaksi. Minä "jouduin" usein tehdä aloitteen näihin asioihin. Hän ei ollut mitenkään pahalla päällä, tiuskinut tai muuta sellaista, halaamiset vain jäi vähemmälle. Myös seksi vähentyi.
Otin sitten pitkän ajan päästä asian puheeksi koska se todella vaivasi minua. Hän vain yksinkertaisesti sanoi ettei ole yhtä läheisyydenkaipuinen ihminen kuin minä. Keskustelimmlte asiasta ja poikaystäväni oli aidosti pahoillaan kun ei ollut tajunnut miä minusta tuntui. Hän myös sanoi yrittävänsä korjata asiaa.
Siitä edespäin olen huomannut hänen kiinnittävän minuun enemmän huomiota, halaavan ja pussaavan paljon usueammin. Seksiä emme edelleenkään harrasta kovin usein [eikä muuten ole minusta kiinni, itse olisin valmis vaikka joka päivä] mutta se ei minua haittaa. Minä taas yritän antaa hänelle enemmän tilaa, koska tiedän ettei hän aina halua minua syliinsä kiehnäämään.
Sinun tapauksessasi poikaystäväsi käytös kuulostaa todella tylyltä - ja lapselliselta. Mikä siitä tekee niin vaikean sanoa hyvät yöt tai tervehdyksen kun lähtee talosta? Jos keskustelu asiasta ei onnistu niin itse tuskin jatkaisin tuommosen äijän kanssa. Ja mielestäni on myös huolestuttavaa että sanot "aikaa hänellä ei ole pettämiselle". Uskot siis että hän voisi hyvin pettää sinua. Ja tässä välissä turha kenenkään heittää tähän mitään MIEHET JA NAISET ON ERI PLANEETOILTA paskaa ja kaikki miehet pettää. Naiset pettää ihan siinä missä miehetki, yleistys anukseen. Jos joku sanoo että penis ohjaa miesten elämää niin pillu ohjaa ihan yhtälailla naisten elämää. Nyt eletään 2000-lukua, naisen paikka ei enää ole hellan ääressä. Omassa tapauksessani uskallan sanoa, että jos meidän suhteessa jompi kumpi erehtyisi syrjähyppyyn niin se olisin minä itse.
Mutta sinun kannattaa myös miettiä teetkö itse jotain väärin. Yritä hellästi puhua miehellesi ja kysyä onko hänellä joku hätänä. Älä arvostele häntä äläkä syyttele mistään. Heitä hetkeksi oma läheisyyden kaipuusi nurkkaan ja yritä vain kuunnella. Jos tuntuu ettei mistään tule mitään, niin isket nyrkin pöytään ja sanot miehellesi ettet jaksa tällaista enää. Selitä miltä sinusta tuntuu ja kysy haluaako hän seurustella kanssasi. Jos miehesi ei edelleenkään suostu puhumaan ja jäätävä käytös senkun jatkuu, kerää kimpsut ja kampsut ja lähde kalastelemaan paremmille vesille!
Hyvää jatkoa! - welmuu
Sekö parisuhteen perusta ja ainoo asia? Ei todellakaan.Jos seksiä hinkuut,niin käy vaikka Turkusivuilla,se on oikein lihakauppa,mut tuplasuojat mukaan treffeil.
- muuan mies
Aika välinpitämätöntä käytöstä kaveriltasi. Joko stressi(onko työperäistä)? painaa tosi pahasti tai ajatukset on ihan muualla(ehkä toisessa tai sitten ei). Puhu suoraan miehelle mitä ajattelet.Työ ei ole perhettä tärkeämpi asia koskaan. Naisen vihje tai puhe meneen mieheen heti ja sitten se unohdetaan. Mies ei ymmärrä naisen mökötystä kaksi viikkoa sitten tapahtuneista asioista joita hän ei edes muista:)) Sen verran apinoita vielä ollaan.. Miustuta joka aamu missä mennään ja kysy mikä mättää, silleen ei ainakaan aika mene hukkaan. Asiat silloin selviävät jos ovat selvitäkseen. Kaikkea hyvää teille
- ||angel||
mulla mélkein sama ongelma.. mut oon oppinut jotenkin ymmärtää kultaani..
- saman kokenut
Aloita itsesi keskittymiseen ja ala tekemään kaikkea muuta että unohtaisit miehen olemassa olon.
Käy kavereilla ja suunnittele iltasi jo valmiiksi niin et pety turhaan odottamiseen miehen huomiota.
Itse aloin olemaan "etäinen" ja muutaman kerran torjuinkin hänet.
Huolehdin ulkonäöstäni ja yöksi ripaus hajuvettä mistä mies tykkää.
Olin iloinen tai ainakin näyttelin vaikka en niin ollutkaan.Ja lopetin tunteista puhumisen ja näyttämisen,..ja kas kummaa niin alkoi kyselyt ja pusuttelut yms,..tsemppiä sulle!!! - Nimetön
saman kokenut kirjoitti:
Aloita itsesi keskittymiseen ja ala tekemään kaikkea muuta että unohtaisit miehen olemassa olon.
Käy kavereilla ja suunnittele iltasi jo valmiiksi niin et pety turhaan odottamiseen miehen huomiota.
Itse aloin olemaan "etäinen" ja muutaman kerran torjuinkin hänet.
Huolehdin ulkonäöstäni ja yöksi ripaus hajuvettä mistä mies tykkää.
Olin iloinen tai ainakin näyttelin vaikka en niin ollutkaan.Ja lopetin tunteista puhumisen ja näyttämisen,..ja kas kummaa niin alkoi kyselyt ja pusuttelut yms,..tsemppiä sulle!!!Aloin kokeilemaan samaa keinoa kun sinä. eiköhän ala purra tai sitten ei, flirttailen jopa muitten miesten kanssa ja hän ei pidä siitä.. hän kyllä flirttailee muiden naisten kanssa.. niin miksi en silloin minäkin saisi?
- ONNELLINEN!!!!
Eläkää yksin ei ole murheita nauttikaa elämästänne
- just nyt
runkulla!!!!!!!!
- huppelissa
taitaa tuo miehesi alkaa pitä sinua jo itsestään selvyytenä. ehkä teidän kannattaisi puhua asiat halki ja ottaa selvää missä mennään
- Nimetön
miehetkään ei o mitään koneita..en usko että on mitää suurta hätää, välillä vaan kaipaa omaa aikaa ja jos on stressaantunu ni ei välttämättä mikään kiinnosta ku ajatukset pyörii kokoaika esim. töissä.anna ukkelilles hiukan aikaa hengähtää ain välillä, jos vaan utelet kokoaika ni todennäkösesti työnnät miekkoses vaan kauemmas. Kattele vähän aikaa ja jos jatkuu pitkään ni koita tehä jotai arjesta poikkeevaa mut ei mitään liian radikaalia..ei kukaan jaksa aina olla hellä ja huomaavainen..kokemusta kyseisestä asiasta, toi sun teksti oli kuin oisin sen ite kirjottanu.. nyt on taas asiat hyvin, olin hieman aikaan etäisempi enkä udellu kokoaika kaikkea, mut huomioin kuiteski, kun sillä oli asiaa..ja vuoden jälkeen yleensä iskee sellanen taantumus et alkaa ensihuuma jäähtyä mut jos täs vaihees annat aikaa ni se huomaa et ei o kuitenkaan täysin kahlittu ja saaki mennä kavereitten kans ni todennäkösyys siihen et jatkaa sun kans ni kasvaa..hyvä suhde vaatii kärsivällisyyttä..ja miehet ei o ku naiset et ne haluis keskustella kaikesta. :) onnea teille.
- Mies 1968
Sori mutta silla on toinen nainen mielessaan. Todennakoisesti tyokaveri. Minulle kavi aivan samalla lailla oman vaimoni kanssa. Muuttui kurttuisaksi ja etaiseksi minua kohtaan. Yritti loytaa ja tekemalla tehda vikoja minussa. Tietenkin tehdakseen oman valintansa helpommaksi ja hyvaksyttavaksi. Kiita onneasi etta olet investoinut vain vuoden haneen, minulla upposi 18 vuotta omaan huoraani.
- tuli huono olo
Ei tunteilleen mitään voi. Jos rakastui toiseen niin mitäs sille voi. Et itsekään vaimostasi kovin välittänyt kun häntä huoraksi haukut.
- Kary
Keskustele vakavasti miehesi kanssa jos tilanne ei muutu lopeta suhde. Itse olen kokenut/koen samaa alkoi 1,5 vuoden kohdalla tilanne on vaan pahentunut.Aina on välillä hetkiä jolloin menee hyvin mutta äkkiä todellisuus yllättää.oltu jo 3 vuotta yhdessä mietin joka päivä miksi jaksan tätä.
- mies...........
Joko sitä ei kiinnosta ollenkaan. TAi teille on tullut arki ja se ei sinulle riitä. Minun kokemukseni mukaan tuossa ajassa alkaa tulla jo arki vastaan ja se tulee aina. naisille ei mikään riitä. Mutta miehelle vähempi. miehet ei lässyttele turhia. Eikä ole romanttisia.
- -nainen
Jotain romantiikan tajua pitäisi miehilläkin olla. Tylsä jos ei mitään ole, jotenkin junttimaiseksi menee. Se ei tarkoita lässyttelyä.
- d.e.f.g.
Minun parisuhteessani sama tilanne mutta vuosia yhdessä on karttunut 7 ja tämä tilanne on jatkunut lähes muuttumattomana vajaa kolme vuotta. En ole tehnyt mielestäni mitään radikaalia mikä muuttaisi mieheni kiinostuksen.
- kyljessä viihdyt?
Olisit onnellinen, kun ei takinliepeissä roiku.
Keksi omaa tekemistä, älä leiki kotia!
Voisi paljonkin avittaa tilannetta!- omaa elämääsi
anna kumppanillesi rauha.Tietty yksin on helpoin olla.Hanimoon kestää noin vuoden sitten ollaan kun sisko ja veli alkavat kaverit ja työt kiinnostamaan enempi.
- tumma mies..D
omaa elämääsi kirjoitti:
anna kumppanillesi rauha.Tietty yksin on helpoin olla.Hanimoon kestää noin vuoden sitten ollaan kun sisko ja veli alkavat kaverit ja työt kiinnostamaan enempi.
mieskin kaipaa hellyyttä ja rakkautta,etkä vain sinä joka odotat toiselta kaikkea kivaa..
menehän peilin eteen alastomana ja katso löytyykös vikaa,ehkä lihavuuus ja huono itsehoito. - minnuzka
tumma mies..D kirjoitti:
mieskin kaipaa hellyyttä ja rakkautta,etkä vain sinä joka odotat toiselta kaikkea kivaa..
menehän peilin eteen alastomana ja katso löytyykös vikaa,ehkä lihavuuus ja huono itsehoito.ja naisen ulkonäössä. Mies on aina komee, mutta eukot rupsahtaa!
Salli minun nauraa.
- elämänkokemustatatatata
Jos liekki sammuu jo reilussa vuodessa, niin homma (=sinä) ei tunnu oikeesti äijääsi kiinnostavan. Ei siinä mitään. Uutta matoa koukkuun vaan. Kyllä löydät vielä sellaisenkin jonka kanssa elämä on oikeasti ihanaa. Usko pois!
Mutta etsintä kannattaa aloittaa heti eikä tuhlata aikaa menneitten murehtimiseen tai tuon kuolinkamppailuaan käyvän suhteen tekohengittämiseen. Äijäsi on haistanut aidan takana ruohon jonka hän uskoo olevan nykyistä vihreämpää. Asialle ei juuri mitään voi tehdä. Ja jos tuo tapahtui vuoden seukkaamisen jälkeen, niin mahdotonta olisi kuvitella teillä olevan matkaevästä ja yhteistä tahtoa taivaltaa koko elämänne ajan toisianne kädestä pitäen. Vai mitä itse arvelet?- turha yrittää
Sama tilanne toisinpäin 5vuoden jälkeen, pelkkiä selityksiä, siis pettämistä?
- KOSKA?
sitähä sais hankittuu vaik kosk ku huvittais. Ei duunist välii jos p*lluu löytyy...hmmm... mitäköhän muut mä voisin miehen heittää sulle... heitätkö numeros? T:Indiana Jones
- maxi61
kysyä suoraan onko hänellä uusi nainen. Vaikuttaa tekemisien- ja tekemättä jättämisien perusteella että on. Miehet usein kylmene ajan myötä mutta ei oikein vuoden seurustelun pitäisi olla liian pitkä aika siihen. Jos ei ala lämpenemistä tapahtumaan, unohda koko mies. Älä tuhlaa aikaasi häneen.
normaali arki eteen? Ei se seksittely nii tähteellistä ole.. Yleensä se ongelma on aiva toisippäi.. Kiva kuulla että joskus näinkipäin
- voi kakka
Kyllä siitä selviää. ja jos seksi on pääasia niin, ei muutakun turkkiin lomalle...niinhän ne muutkin ja
- jah00
On se toisinkin päin, olisi syytä puhua asiasta ystävälliseen sävyyn. Olen sitä yrittänyt ja joskus vaikutustakin on. Sille ei mitään voi jos toinen ei halua. Molempien pitää suhteeseen panostaa. Toivotan onnea! t: mies
- årtaw
Sama täällä,paitsi että täällä etäisyyttä:ei-läheisyyttä ja ei-seksiä on jatkunut jo 2-3 vuotta.
Kuka naisen sielua ymmärtäis?- .........
Kyllähä NAISEN sielua voi ymmärtää, mutta kun suomessa ei hiljalleen ole enää kuin jotain puolinaisia uraohjuksia ja telaketjufemakkoja... ja jos yhteiskunta olisi terve niin jos vaimo panttaa 2-3 vuotta niin hänet kuuluisi piestä ihan lain luvalla...
Vähintäänkin nyt tarvittaisiin tasa-arvoinen siviili/asetyö velvollisuus kummallekin sukupuolelle tasoittamaan tilannetta.
Luepa kirja
Naisten seksuaalinen valta ja alka purkamaan v''''a pitkin nettiä ynm. Jossei muuta nii se on aika terapeuttista tässä feministimaassa.
Anna samalla mitalla takaisin,ole häneen seurassa niin kuin häntä ei olisi,touhua omia touhujasi,älä puhu hänelle mitään niin uskon ettei kestä kauvan kun hän rupea kyselemään että mikä on,ellei niin todennäköistä on parempi erota ei siinä suhteessa voi olla.
- Kepo^
Jos miehesi on homo eikä naiset kiinnosta. Oletko vain kulissi hänelle?
- Sulla on..
kokemusta? Tulit kaapista ulos...
- mies suomesta
...tilanne on täysin toisinpäin, olemme kylläkin olleet yhdessä jo kauemmin
- MasoKiss
No joo, älä jää odottelemaan että hän siitä muuttuu. Maailmassa on onneksi miehiä jotka osaa keskustella ja näyttää tunteensa jos niitä on!
- pyllyyn tuollaista
ja osta itelles kunnon värisevät härvelit,ja olet onnellisempi ihminen. Älä roiku miehessä ,tai odota häneltä mitään vaan hanki onnesi itse.
ala itse käyttätyä samoin ,sekä katsele maailmaa avoimin silmin. Ehkä vastaan kävelee joku mukavakin mies.sinulle.mitä tylympi olet ,sen kiinnostavampi.miehet joskus todella käyttäytyvät noin yksinkertaisesti. sekä naiset.. - karoliina
Se sinun kultasi taitaa olla tyypillinen suomalainen jörrikkä, eikä muuksi muutu.Sinun kannattaisi katsoa vähän ympärillesi.Itse vaihdoin suomalaisen haisuliinin ihanaan, hellään ja komeaan marokkolaiseen komistukseen ja ei ole tarvinnut katua.Rakkautemme on parasta mitä minulle on tapahtunt ja nyt on jälkikasvuakin tulossa!
- mies22
itse olen huomannut että kevään tullen ei kaipaa niin paljon läheisyyttä kuin kylmänä talvena. liekö joku hormoonijuttu?
oma avovaimonikin on huomannut tämän ja pelkää etten enään tykkää hänestä vaikka rakastan häntä eniten tässä maailmassa. - homma täällä
Me olimme seurustellet myös jonkun vuoden verran kun kaikki läheisyys loppui miehen puolelta. Olen yrittänyt kysyä ja räyhätä että miksi. Hän väittää sen johtuvan arjesta ja siitä, ettei pidä tupakoinnistani. Olen jättänyt hänet monen monta kertaa, mutta aina hän haluaa minut takaisin, ihmettelen itsekin miksi.
Olen paukuttanut hänelle, että hän tarvitsee erityyppisen naisen kuin minä ja minä erityyppisen miehen, mutta silloinkin hän sanoi vain "enkä tartte."
Olen itse aika hellyydenkipeä ja minulla on suuri tarve antaa hellyyttä ja tuntuukin, että suhteemme tulee kaatumaan ennenpitkää.
Olen huomannut myös sellaisen seikan, että aina kun tulen mieheni viereen kiehnäämään ja annan pusuja kaulaan, hänellä alkaa seisomaan ja sitten se usein päätyykin seksiin. Minua se ärsyttää kun tahtoisin joskus ihan vaan sitä läheisyyttä ilman seksiä. - Pieni ÄITI
Kyllä se vaan niin on, että sillä miehellä on joku toinen kiinnostavampi kuin Sinä. Se tuntuu pahalta. Aikaa on pettää koska vaan ja missä vaan. Löytyy paikkoja ja tilaisuuksissa. Sitä tapahtuu myös työajalla ja ylityöajalla, kuntosalireissuilla ihan missä vaan. Helpompi olisi lopettaa nyt, kun ei ole lapsiakaan. Minun mieheni teki vastaavan, kun aloin odottaa lasta. En ollut enää tavoittelemisen arvoinen, vaikka yhdessä vauva suunniteltiin. Nyt lapsen takia ollaan oltu kohta kolme vuotta yhdessä ilman läheisyyttä ja sitä rakkautta mikä välillämme oli aiemmin, myös seksi muuttui kovaksi ja rutiininomaiseksi. Olin tuntenut jo miehen kuusi vuotta ennen lasta. Töidemme vuoksi asumme osan viikosta eri paikkakunnilla. Miehellä on kämppä, käydessäni viimeksi siellä kämpällä löysin puoliksi käytettyjä kondomipaketteja kaapista. Aivan kuin minulle olisi näytille jätetty. Olen kysellyt toisen naisen mahdollisuutta jo pitkään. Aina mies kieltää asian, niinkuin nytkin, sanoi vain että ne ovat hänen yhden kaverin. HAH´,HAA. Luota siihen tunteeseen mikä Sinulla on asiassa. Itse pelkään joka päivä, että epäilemäni asia paljastuu, vaikka tiedän toisen naisen olevan totta kaikki merkit ovat sen suuntaiset. Pudotus vain on niin syvä, kun mies aina väittää ettei muita ole. Ilman lasta olisin jättänyt miehen, nyt mennään vähän aikaa eteenpäin näin.
- Mika0800
miksi naiset ensin valitsevat ns. koviskundin ja sitten ihmettelevät, kun eivät saa (tarpeeksi) hellyyttä, läheisyyttä ja rakkautta?
Jos olisit minun tyttöystäväni tai vaimoni, niin etpä olisi koskaan ilman hellyyttä, läheisyyttä etkä rakkautta!
naiset! Kannattaa siis miettiä, millaisen miehen kanssa seurustelet!
Jos joku oikeasti haluaa hellän ja rakastavan poikaystävän tai aviomiehen, soita ja tutustu, nroni löydät 2 klikkauksen takaa ! - vastauksen
tietää vain poikaystäväsi..eli puhukaa ja puhukaa ja vielä kerran puhukaa..mikä mättää..
miehellä voi olla toinen, tai stressissä tai rakkaus loppunut tai itsellä pahaolo, joka ei niinkään johdu
sinusta, rahahuolia mitä vain,
kysymällä asiat selvii.
mutta jokatapauksessa muutosta tuollaiseen tilanteeseen täytyy saada.
ei tuollaista käytöstä sinun tarvitse kauaa jaksaa. - Samaan halpaan mennyt
Pettämiselle löytyy aika ja paikka. Et usko miten luovaksi ihminen äityy kun alkaa pettää ja valehdella. Ja muista että siinä pelaa usein kahdet juonitteluun aktivoituneet ja asennoituneet aivot. Jos kumppanillasi ei ole kuolemaan johtavaa sairautta jota hän haluaa salata, merkit ovat selvääkin selvemmät ja samoja joita olen kuullut kymmeniltä naisilta sen jälkeen kun omat silmäni avautuivat. Vaikea, lähes mahdoton oli uskoa että ihminen joka sanoi rakastavansa minua vasta äsken, alkaa valehdella ja pettää mielin määrin. Huh Huh! Suurin harha on se ettei usko sellaista tapahtuvan itselle, vain muille....
- pantteri67
ett mikä on . onko toinen . tai onko muuten tullut hölmöiltyä
- niiiniiiin.
...vaihda miestä tai rupea käyttäytymään samalla lailla !! Kokemusta on !! Ja vinkiksi että pidä rooliasi todella pitkään !!!!
- Päivi -78
Elä ole niin varma, että hän ei tapaille jotain toista naista selkäsi takana, vaikka sanot että siihen hänellä ei ole aikaa. Hän sattaa tavata tätä tiosta naista esim. työmatkoilla, tai töissä tai vaikkapa ruokatunnilla. Minusta ainaskin kuulostaa ihan kun hänellä olisi joku toinen. Toivon vaan että olen väärässä.
- hnhn
hei!
On ihmisiä jotka eivät kykene tuntemaan asioita muiden kannalta, niiltä puuttuu kokonaan tietynlaiten ihmistuntemus ja tunneäly.
ja muut ihmiset on niile vain välikappaleita, ilman mitään tarkoituksia..tunneköyhät ihmiset eivät ajattele kuin itseään, koska eivät pysty muuhun..ja ne laskevat kaiken materiassa, - Minä=)
Tiedätkös mitä? Suhteessa on kummankin annettava 100%! Sinulla on TÄYSI OIKEUS vaatia asiaan selitys. Vaikka moni sanoo et suomalaiset miehet ei puhu jne. niin joskus on aika ruveta opettelemaan olemaan aikuinen ja ottamaan vastuu mm. suhteestaan. Jos kumppanisi ei suostu puhumaan, kerro kuinka se aiheuttaa sinussa epävarmuutta koko suhteen tulevaisuudesta. Ole rehellinen itsellesi tunteistasi ja ajatuksistasi, sillä se on oman itsetunnon kannalta tärkeintä!
Yksin on vaikea pelastaa suhdettaan. Itse olen sitä mieltä, että ensin on tehtävä kaikkensa jos kerran suhteeseen on ruvennut. Avainsanat taitavat olla rehellisyys, avoimuus ja puhuminen. Jos kumppanisi ei osaa puhua, ei se tarkoita sitä ettet sinä osaisi tätä jaloa taitoa. Jos kumppanisi ei anna omaa panostaan suhteeseen ja kunnioita sinua niin paljon että yrittäisi kaikin keinoi selvittää tilanteen, kannattaa miettiä uudelleen minkälaisen suhteen oikeastaan haluat loppuelämäksesi. Kyseenalaista, onko juuri tämä mies silloin oikea kumppani.
Parisuhteissa tulee kaikilla ajoittain vaikeuksia eteen ja silloin tärkein "työkalu" on parin keskinäinen kommunikaatio. Jos se on rempallaan, kriisin tuloksen voi jo arvata. Jos kommunikointi taas toimii on mahdollista selvitä vaikeimmistakin kriiseistä. Itselläni on kokemusta kummastakin edellämainituista tavoista. Jälkimmäisen ansiosta nykyinen suhteeni toimii, vaikka olemme kohdanneet todella vakavia elämänkriisejä.
Ja btw: Ei seksielämä voi olla tuossa tilanteessa kunnossa.
Toivon sinulle voimia selvittää vaikea tilanteesi ja toivottavasti ymmärrät, että olet yhtä arvokas kuin muutkin ja että sinulla on samat oikeudetkin kuin muilla (eli oikeus vaatia selitys miksi sinua kohdellaan näin). Älä siedä hetkeäkään tuollaista käytöstä. Kuulostaa nimittäin siltä, että poikakaverisi kohtelee sinua vähättelevästi.- kokemusta löytyy
Tuosta tekstistä luin joka rivin ja olen täysin samaa mieltä asiasta. Lue ja ajattele että olet tärkeä osa suhdettanne.....
Tsemppiä Sinulle!!! olen jo kypsissä kymmenissä ja kohdannut elämässä monia vaikeitakin asioita. Mutta juuri nyt elämä on elämisen arvoista olen onnellinen pitkästä aikaa. Suhdetta täytyy vaalia se ei toimi itsestään.Voimia Sinulle !!!!
- eronnut nyt
samon kävi minulle.Rakastuin ja mies kosi,hellyttä ja rakastelua/l'heisyyttä suhteessa kesti 3kk-kunnes loppui kuin seinään enkä voinuttajuta katsoin ja odotin 5.vuotta ja nyt erosin.olisi ollut hääpäivä 30.5....kun nyt katson taakse tajuan kuinka tyhmä olin ja odotin ja pyysin ja menin nukkumaan iltaisin hänen viereen janoen läheisyyttä ja kosketuta jota ei tullut,Nyt uudessa suhteessa saan läheisyytä jasuudelmia ja minua rakastetaan.näen kuinka tyhjää tuo kaikki oli.Rakkaus ilman tekoja on kuollut,älä roiku suhteessa joka ei enna mitään ja revit itsesi.
- tuikku87
hän ei taida olla enää tosissaan kanssasi, olisiko tullut kuvioihin ns.arki joillakin se voi tulla aikaisemmin. ei välttämättä ole kyse pettämisestä,voi olla että ei enää vain jaksa katsella toista. tai sitten hän on ihastunut toiseen. sitä ei voi kukaan toinen tietää kannattaa keskustella asiasta kahden kesken ja ajan kanssa.näin minä tekisin.
- edalfiina
olen kokenut itse samaa.miestä ei kiinnosta kaikki muu on tärkeämpää.kaverit perhe harrastukset yms.olen huomannut pari suhteessa että aina ei puhuminen toimi.
itse kokeilin piristää itseäni ystävien seurassa.jos sinulla on hyvä olla niin luulen että hänelläkin on.elä vaadi häneltä asioita pyydä ja näytä että se tulee sydämestä asti jos jotain sanot.muista rehellisyys se helpottaa myös sinua.itse olen rehellinen ja toivon että toinen on kanssa,mutta en voi pakottaa häntä siihen.
voi olla myös että stressi vie kaikki voimat hänestä.hänellä voi olla myös muita huolia.koskaan ei kannata olla liian utelias.voin kuullostaa sekavalta,mutta itse olen päässyt ystävyydessä näiden avulla pitkälle. kaikki sanoo samoja asioita mutta mieti oikeasti mitä haluat elämältäsi?
minä tein niin ja olen nyt onnellisempi kuin pitkään aikaan.
ystävällisin terveisin nanna- läpi käynyt
Tilanne kuulostaa tutulta. Edellisen suhteeni lopun alku oli juuri tuota. Siinä ei puhumiset ja pussaamiset auttaneet enää. Mies oli jo pidempään pettänyt ja lopulta löytänyt uuden, ei vaan tiennyt miten olisi lopettanut meidän suhteemme, (asuimme yhdessä ym.). Lopulta otin itse ratkaisevan askeleen ja lähdin suhteesta missä en enää ollut onnellinen, enkä ole kertaakaan katunut päätöstäni.
Nyt elän uudessa parisuhteessa joka toimii. Itse en allekirjoittaisi tuota stressistä johtuvaa syytä, omassa suhteessa molemmilla paljon töitä, stressi ja kiire painaa päälle, mutta silti aina löytyy aikaa toiselle, tavalla tai toisella.
Parisuhde rakentuu pienistä asioista, se että pystyy nauttimaan myös siitä arjesta tekee aika vahvan pohjan. Ja mitä seksiin tulee: Kun seksielämä toimii, se on 10% suhteesta. Kun se ei toimi, se on 90% suhteesta.
Oletko nyt huolissasi miehestäsi vai itsestäsi?
Ja teille jotka vouhkaatte feministeistä ym. Kyllä meitä "tavallisia" naisiakin vielä on. Kun mieheni tulee väsyneenä illalla töistä kotiin, pidän huolen siitä että hänellä on lämmin ruoka odottamassa, näen joka ikinen päivä vaivaa sen eteen että olisin kaunis mieheni silmissä ym. Ja mieheni arvostaa näitä asioita. Nykypäivänä nuoret miehet osaavat kyllä lähettää sähköpostia ja soittaa suutaan, mutta kuinka moni oikeasti tietää miten päin vasaraa pidetään kädessä? Naisten on pakko ollut oppia pärjäämään miesten maailmassa kun miehistä on kovaa kyytiä tulossa naisia. Onneksi oma mies on mies ISOLLA m.llä, saan leikkiä pikkuvaimoa, olla vaan ja näyttää nätiltä. :) - ASIALLISESTI VATANNEiLLE
läpi käynyt kirjoitti:
Tilanne kuulostaa tutulta. Edellisen suhteeni lopun alku oli juuri tuota. Siinä ei puhumiset ja pussaamiset auttaneet enää. Mies oli jo pidempään pettänyt ja lopulta löytänyt uuden, ei vaan tiennyt miten olisi lopettanut meidän suhteemme, (asuimme yhdessä ym.). Lopulta otin itse ratkaisevan askeleen ja lähdin suhteesta missä en enää ollut onnellinen, enkä ole kertaakaan katunut päätöstäni.
Nyt elän uudessa parisuhteessa joka toimii. Itse en allekirjoittaisi tuota stressistä johtuvaa syytä, omassa suhteessa molemmilla paljon töitä, stressi ja kiire painaa päälle, mutta silti aina löytyy aikaa toiselle, tavalla tai toisella.
Parisuhde rakentuu pienistä asioista, se että pystyy nauttimaan myös siitä arjesta tekee aika vahvan pohjan. Ja mitä seksiin tulee: Kun seksielämä toimii, se on 10% suhteesta. Kun se ei toimi, se on 90% suhteesta.
Oletko nyt huolissasi miehestäsi vai itsestäsi?
Ja teille jotka vouhkaatte feministeistä ym. Kyllä meitä "tavallisia" naisiakin vielä on. Kun mieheni tulee väsyneenä illalla töistä kotiin, pidän huolen siitä että hänellä on lämmin ruoka odottamassa, näen joka ikinen päivä vaivaa sen eteen että olisin kaunis mieheni silmissä ym. Ja mieheni arvostaa näitä asioita. Nykypäivänä nuoret miehet osaavat kyllä lähettää sähköpostia ja soittaa suutaan, mutta kuinka moni oikeasti tietää miten päin vasaraa pidetään kädessä? Naisten on pakko ollut oppia pärjäämään miesten maailmassa kun miehistä on kovaa kyytiä tulossa naisia. Onneksi oma mies on mies ISOLLA m.llä, saan leikkiä pikkuvaimoa, olla vaan ja näyttää nätiltä. :)Juttelin miesystäväni kanssa,hän myönsi olleensa outo lähiaikoina,koska hänen työautostaan oli varastettu ison rahan edestä työkaluja ja hänellä on mennyt rahaa kauheasti nyt ja mietti miten pystyy maksamaan työkalut.Olemme jutelleet asioista ja seksi on palannut entiselleen ja olemme taas onnellisia =)
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il213562- 2313441
Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess462180Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik2781596Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie561483- 961452
Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe2201449Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO2381439- 991338
Kunnan piikkiin meni nuorten surma
Ei ole missään muualla noin alkeellisen oloista siltaa ja kaiteita, ja oliko edes kaiteita, kunnollisia ei ainakaan ollu561195