Ruisleivän tilalle

mitä....

Eli syön leipää paljon, noin 8 palaa päivässä. Miten voisin korvata leivän, koska leipähän lihottaa ja sisältää runsaasti hiilihydraatteja.

6

799

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • salaatilla

syön välipalaksi ruokaisan salaatin jossa paljon kasviksia ja jotain hedelmiä,esim viinirypäleitä tai omena. lisäksi syön joskus ruisleivän tai pari siihen lisäksi,mutta päivässä ei kannatais syödä kahta palaa enempää

• _ _ _ _ _

Kokeile jotain proteiinipitoista.
      Vaik raejuustoo tai rahkaa sellasenaan.
      Tai sit tee salaatti mihin lisäät raejuustoo..
      Rahkan sekaan voit laittaa vaik ananasta tai persikoita.. :P

• tilalle

näkkileipää, palassa 35 kcal.

• Ruisleipä on yksi parhaista painonhallitsijan ruuista. Kuitua ja muutenkin terveellistä.

Jopa enimmäkseen typerä rahastaja "painonvartijat" ymmärtää tämän asian.

Syön toisina päivinä varmaan puolikin kiloa ruisleipää, painoa lähtenyt parisenkymmentä kiloa.

• Nimetön

miten paljon hiilihydraatteja voi syödä. Kun liikkuu paljon myös kuluttaa paljon. Parasta on laittaa siihen leivän mukaan muitakin aineita(liha, kala, paprika, valkosipuli, persilja esimerkiksi) ja sillälailla vähentää leipää jos et liiku kovasti. Silloin se jo käy tavallisesta ateriasta. Ota vaikka pieni juurespala hedelmän lisäksi tai yksistään välipalan aikana.
        Jos huomaat että olet "syönyt liikaa" voit
        pyrkiä aina ottamaan pienemmän palan leipää mitä otit edellisen kerran ja laita vähemmän voita mutaman päivän ajan.
        Erilaisia proteiinilähteitä voit kokeilla leivän päälle. On kokolihaleikkeleitä, myös kasvispohjaisia (soija). Unohda tavallinen makkara). Kevyttuottet eivät ole terveellisiä ja siksi tavallinen voi sellaisenaan tai sekoitettuna kylmäpuristettuun rypsiöljyyn(luomu) ja ripaus yrttisuolaa on paras vaihtoehto.
        Proteiinit yleensä vie nälän pois siksi on myynnissä tuotteita jotka yleensä luokitellaan laihdutustuotteiksi. Itse olen useamman vuoden "tietoisesti" toteuttanut edellistä tyyliä ja hyvin toimii. Ravinnonkorvaustuotteet ovat minulle antaneet mukavaa vaihtelua joka myös "keventää" oloa ja antaa "lisää puhtia" liikuntaan. Minä suosittelen vain yhtä tuotetta näistä markkinoilla olevista mutta en voi mainostaa sitä tässä yhteydessä kun keskustelu voi luisua väärälle kaistalle.

• Vanha Jojo

On totta, että ruisleipä on terveellistä ja että sitä kannattaa laihduttajankin syödä. On kuitenkin myös totta, että ei kannata syödä leipääkään liikaa, koska sillä ruokailusta tulee helposti yksipuolisempaa kuin jos söisi oikeita aterioita.

Varmasti voi laihtua pelkällä ruisleivällä, mutta niin voi myös pelkällä pekonilla, se vain käy tylsäksi ajan mittaan. En tiedä, kuinka ruuasta on mahdollista saada tarpeeksi proteiinia ja tuleeko kasviksia tarpeeksi, jos ruokailu perustuu pääasiassa leipään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      311
      6725
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      65
      3769
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      203
      3076
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2767
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1912
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      146
      1662
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      206
      1652
    8. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1518
    9. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      163
      1511
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1398
    Aihe