..ja sammakot katoavat maailmasta.. kääk.. eiku kvaak.. mistä nyt saamme sammokonkoipia?
smurffit violetisoituu..
24
367
Vastaukset
- kbasa
jotkun puhuu.. kananreisi.. ei kukka puhu!!!
..sammokonkoipi maistuu kanalta.. pitäisikin pesiytyä tuonne lintukanaruoka-palstalle tai..eksoottiset herkkut..
- P.Puistotäti
Ikävä juttu jos en pääse tulevaisuudessa tekemään sammakonkutukeittoa keväisin, tämä on ollut aina odotettu herkku hiekkalatikolla.
- *Pantteri*
pervokki kirjoitti:
..vain nariseen hiekkallaatikolla.. en tykkää syödä edes biitsillä.. koska hiekka narisee..
kaipaillut;)Kai huomasit?Kynnet on pysyneet tassuissa visusti piilossa..
*Pantteri* kirjoitti:
kaipaillut;)Kai huomasit?Kynnet on pysyneet tassuissa visusti piilossa..
..ja runonkin kirjoitit..ja mitä..omistettu vielä pervokille.. jos kirjoitan kirjan missä on kissoja vosiin tuon laittaa kirjaan.. tekijäksi tietysti pantteri..
- *Pantteri*
smurffimetsässä paistaa aurinko ja eilisen vesisateen jäljeltä,koko metsä kimaltelee;)
- *Pantteri*
pervokki kirjoitti:
..tänään on hyvä päivä ulkotyöskentelyyn..ei ehi edes kirjoittaa kirjaa..
mulla on vapaapäivä!Täytyy viedä ulos kaikki mitä irti saa.Siivouspäivä,höh!
*Pantteri* kirjoitti:
mulla on vapaapäivä!Täytyy viedä ulos kaikki mitä irti saa.Siivouspäivä,höh!
..pitää alkaa vedellä aitoja... sitten muutaman päivän kuluttua maalaamaan....pystysköhän sinä väliaikana kirjottaa..jos ajatukset on koossa..
- *Pantteri*
pervokki kirjoitti:
..pitää alkaa vedellä aitoja... sitten muutaman päivän kuluttua maalaamaan....pystysköhän sinä väliaikana kirjottaa..jos ajatukset on koossa..
kun ajattelet sen valmiiksi,jo siinä työn touhussa;)Yritän kyllä vähän sotkea sun ajatuksia,tuossa imuroidessa villakoiria pois nurkista!Kissa kyllä pelkää imuria;(Se menee saunanlauteille piiloon,heh..
*Pantteri* kirjoitti:
kun ajattelet sen valmiiksi,jo siinä työn touhussa;)Yritän kyllä vähän sotkea sun ajatuksia,tuossa imuroidessa villakoiria pois nurkista!Kissa kyllä pelkää imuria;(Se menee saunanlauteille piiloon,heh..
..himputti kun ei vielä pääse alottaa..ku se olis hyvä alottaa että pääsis lopettaa.. ja keskittyy omiin juttuihin mutta pakko välillä työtä tehdä on..
- *Pantteri*
pervokki kirjoitti:
..himputti kun ei vielä pääse alottaa..ku se olis hyvä alottaa että pääsis lopettaa.. ja keskittyy omiin juttuihin mutta pakko välillä työtä tehdä on..
muuta..vein sentää jo matot ulos!Oli pakko tulla kurkkaamaan tänne;)Josko nyt aloittas,niin sittenhän jäisi iltaa aikaa...mutta ei pysty tekemään mitään yht``mittaa...
*Pantteri* kirjoitti:
muuta..vein sentää jo matot ulos!Oli pakko tulla kurkkaamaan tänne;)Josko nyt aloittas,niin sittenhän jäisi iltaa aikaa...mutta ei pysty tekemään mitään yht``mittaa...
..ompa kivaa tehdä allustavat työt..ja sitten huono ns organisointi mättää.. ei eka kerta.. milestäni ei ole kiva olla turhan panttina..vaikka palkka juokseekin.. tunti tuntuu pitkältä..ja pistää vihaks..jos töitä mennään tekee niin sitten pitäs olla tehty sillai että homma toimii.. voi huohh..sentään.. näen punaista.. huomaatt kuin vihaisen punainen oon..
- *Pantteri*
pervokki kirjoitti:
..ompa kivaa tehdä allustavat työt..ja sitten huono ns organisointi mättää.. ei eka kerta.. milestäni ei ole kiva olla turhan panttina..vaikka palkka juokseekin.. tunti tuntuu pitkältä..ja pistää vihaks..jos töitä mennään tekee niin sitten pitäs olla tehty sillai että homma toimii.. voi huohh..sentään.. näen punaista.. huomaatt kuin vihaisen punainen oon..
ihme vaikka pihiset ja puhiset;(Päivä tuntuu kyllä kolminkertaselta,jos ei ole hommia,kun töissä olet..jotkut tietysti tykkää "lorvia",ne on eri juttu sitten..Jospa minä tassuineni yritän vähän rauhotella...niin värisikin muuttuu..mulla on vielä siivoukset vähän kesken..pitää antaa selkään vielä patjaakin;)
*Pantteri* kirjoitti:
ihme vaikka pihiset ja puhiset;(Päivä tuntuu kyllä kolminkertaselta,jos ei ole hommia,kun töissä olet..jotkut tietysti tykkää "lorvia",ne on eri juttu sitten..Jospa minä tassuineni yritän vähän rauhotella...niin värisikin muuttuu..mulla on vielä siivoukset vähän kesken..pitää antaa selkään vielä patjaakin;)
..kauheita kirjoitusvirheitä..johtuu se ehkä siitä että yksi suoni päässäni on jo katkennut.. annatko sinä selkään???
- *Pantteri*
pervokki kirjoitti:
..kauheita kirjoitusvirheitä..johtuu se ehkä siitä että yksi suoni päässäni on jo katkennut.. annatko sinä selkään???
siis joo,eikun en tiedä mitä selkään antamista tarkoitit;)Patjaa annoin mattopiiskalla selkään...kirjoitusvirheethän rikastuttaa...saa mielikuituksen lentämään..
*Pantteri* kirjoitti:
siis joo,eikun en tiedä mitä selkään antamista tarkoitit;)Patjaa annoin mattopiiskalla selkään...kirjoitusvirheethän rikastuttaa...saa mielikuituksen lentämään..
..mielikuitua ihmisistä pitää löytyä.. niinhän se vanha smurffi sanoi aikoinaan että mielikuvitusrikas smurffi ei sammaloidu..kai sama pätee ihmiseenkin.. sellasena lapsenmielisyytenä.. hyvänö semmosena.. aika paljon menettää jos sen kokonaan menettää..
- *Pantteri*
pervokki kirjoitti:
..mielikuitua ihmisistä pitää löytyä.. niinhän se vanha smurffi sanoi aikoinaan että mielikuvitusrikas smurffi ei sammaloidu..kai sama pätee ihmiseenkin.. sellasena lapsenmielisyytenä.. hyvänö semmosena.. aika paljon menettää jos sen kokonaan menettää..
pitää syödä,eikun kuvitus pitää lentää,kunhan ei karkaa;)Mun ainakin on joskus vedettävä itseäni tukasta,etten"kuvittele"liikaa!!Mielikuvitukseton(huh mikä sana)ihminen on ,kuin paukahtamaton popcorni...
*Pantteri* kirjoitti:
pitää syödä,eikun kuvitus pitää lentää,kunhan ei karkaa;)Mun ainakin on joskus vedettävä itseäni tukasta,etten"kuvittele"liikaa!!Mielikuvitukseton(huh mikä sana)ihminen on ,kuin paukahtamaton popcorni...
..juu kuin paukkuMaton popkorni.. mun mileikuvitukset lentää voi hyvä ihme kun ne lentääkin..mut ne lentää enimmäkseen paperille..tai mikrosoft wordissä..
- *Pantteri*
pervokki kirjoitti:
..juu kuin paukkuMaton popkorni.. mun mileikuvitukset lentää voi hyvä ihme kun ne lentääkin..mut ne lentää enimmäkseen paperille..tai mikrosoft wordissä..
mua kikattaa..tuo paukkuMaton...ja mielikuvitus lentää...ajatus meni siihen selkään"antamiseen".Tahroja paperillahan on laulu...paperin mäkin otan viime hädässä avuksi...siis kirjotan...
*Pantteri* kirjoitti:
mua kikattaa..tuo paukkuMaton...ja mielikuvitus lentää...ajatus meni siihen selkään"antamiseen".Tahroja paperillahan on laulu...paperin mäkin otan viime hädässä avuksi...siis kirjotan...
..paukkumatto.. sain tuossa äsken pitkän kirjoitusvimman..koska oon ollut vimmoissani tänään..ehkä se auttoi asaiaa. olen nyt tyytyväinen eikä päätäni enää pakoota..minusta tuntuu että pitää tämän päivän osalta lopettaa.. siis adios hetkiseksi pantterinen..
- *Pantteri*
pervokki kirjoitti:
..paukkumatto.. sain tuossa äsken pitkän kirjoitusvimman..koska oon ollut vimmoissani tänään..ehkä se auttoi asaiaa. olen nyt tyytyväinen eikä päätäni enää pakoota..minusta tuntuu että pitää tämän päivän osalta lopettaa.. siis adios hetkiseksi pantterinen..
no..toivon,ttä osa kirjoitusvimmastasi sai alkunsa tassuistani;)Tapaamisiin jellona...
- *Pantteri*
pervokki kirjoitti:
katselemassa täällä,jäikö eilen jotain kesken;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun335274- 743302
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813131Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3092664- 412242
- 542181
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo201428Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211371- 491359
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui281243