Tässä on hyvä esimerkki siitä miten ateistit käsittävät uskonnon vapauden:
Vapaa-ajattelija liittoon kuuluva Pääkaupunkiseudun ateistit ry:
Kulttuurikritiikkiä.
http://www.ateistit.fi/kulttuurikritiikkia/havina.pdf
----
"Kielletään uskonnolliset organisaatiot ja ammatit, uskontojen julkinen julistaminen ja lähetystoiminta sekä uskonnollisten kirjoitusten, kirjojen ja lehtien julkaiseminen."
"Ihmiset saavat uskoa mihin ikinä haluavat, mutta kaikki uskonnolliset organisaatiot, ammatit ja oikeudet on lakkautettu ja kaikki uskontojen ulkonaiset ilmenemismuodot kielletty. Uskontoja ei saa opettaa eikä julistaa, uskonnollisia lehtiä ja kirjo-ja ei saa julkaista, pyhiinvaellusmatkoja ei saa tehdä eikä uskonnollisia tunnuksia käyttää (hautausmaillakaan)."
Ateistinen "uskonnonvapaus"
he hehh hehee
1
668
Vastaukset
- Hra Harkkarainen
"On vain yksi Jumala"
Tästä alkoi ristiretket, invisitio ja itsemurhapommitukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175