Olen ikäihminen ja vielä olen opetellut Internetin käytöä lähinnä pankkiasioita silmällä pitäen. Sujuu jo kohtalaisesti.
Huomasin tämän palstan uskonto->jehovan todistajat. Seurattuani keskusteluja on minulla sellainen vaikutelma, ettei täällä ole lainkaan jehovan todistajia. Miksi on näin ?
Onko Jehovan Todistajilta kielletty Internetin käyttö, joissakin viesteissä on mainittu, vai mikä on syynä ? Luulisi heidän olevan siellä missä heistä puhutaa, onko vaikeneminen myöntymisen merkki väitteisiin ?
Mikä on totuus ?
Mietin käyntiä heidän kokouksessa ihan mielenkiinnon vuoksi, mutta enpä taida mennä koska ennakkotiedonkin saanti on jo näin salaista. Missähä niitä saleja mahtaa olla, onkohan täällä Westendissä?
Jatkan näitä asioiden seuraamisia ja luon niistä vain oman mielikuvan.
Hyvää päivää vain kaikille.
Mummeli 84-v.
Jehovat ja Internet
5
344
Vastaukset
- juniori
Tosi hienoa kun olet mukana. Siis täällä netissä. Ei tietokoneen käyttö ikää kysy! Iloisia surffailuhetkiä!
- ...
Netti on jehovantodistajille kielletty. Se on kuulemma saastaista/likaista!!!
Mun työkaveri on jehovantodistaja. Sanoin joskus keväällä ihan vain ohimennen jotain uskontoon liittyvää ja silloin se kerto olevansa JT. Siitä lähtien se on "ahdistellu" mua ja yrittäny käännyttää! Kamalaa!!! - netin käyttäjä
Ensinnäkin ei ole olemassa jehovia. Jehovan todistajia kylläkin mutta Jehova on Jumalan nimi, se joka löytyy mm Porvoon kirkon saarnastuolistakin. Internetin käyttö ei ole kielletty Jehovan todistajien keskuudessa mutta aivan aihellisesti sen vaaroista kerrotaan. Kyllä niitä varoituksia tulee julkisuudessa monistakin eri suunnista riippumatta mihin uskontokuntaan kuuluu. Ja tämä palsta on pääosin parjauspalsta eikä koskaan voi olla varma onko kirjoittaja oikeasti Jehovan todistaja ja mikä hänen vaikuttimensa on. Paras keino tavoittaa ihmiset joita totuus Raamatusta ja Jumalasta kiinnostaa, on ovelta ovelle työ. Tulokset puhuvat sen puolesta. Valtakunnan saleja on varmasti Sinunkin asuinalueen lähellä,kokouksiin on vapaa pääsy, ei kolehtia, ei velvoitusta mihinkään...Jos ovellasi ei käy todistajia lähiaikoina niin voit saada enemmän tietoa Jehovan todistajista, kokouksista ja kokousajoista ym. ottamalla yhteyttä Vantaalla sijaisevaan haaratoimistoon ja myös puhelinluotteloissa on useiden Jehovan tod puhnumeroja. Internetistä oon paljon huvia ja hyötyä-oikein käytettynä.(www.jehovantodistjat.fi)
- Surffailija
Westendissä ei ole salia, mutta Suomenojalla ja Lauttasaaressa on. Lauttasaaressa kokousajat ovat tiistaisin kello 18.45 ja sunnuntaisin kello 16.00. Suomenojalla todennäköisesti ti, ke ja to kello 18.45(?) ja su ainakin 11.00. Kaikkiin kokouksiin on vapaa pääsy, tervetuloa!
- Ingrid 84
Kävin Lauttasaaressa, mutta siellä oli niin pahat portaa jotta en mennyt sinne.
Kävin myös Suomenojalla, päivä oli maanatai mutta siellä oli vain tympeän näkoinen puutarhuri joka leikkaili nurmikkoa koneella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p636141Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813766Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242801- 232310
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol422221Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621863Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61689Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy85130281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201246- 301226