Tietääkö joku minne on kadonneet Riesen karkkipussit? Niitä ei löydy enää mistään. Tai oletko löytänyt niitä vielä jostain...?
Mistä Riesen-karkkeja?
9
1445
Vastaukset
- padme_amidala
..pysyy pitkään hereillä. Siwasta olen löytänyt.
- kauas kävellä
2 askelta tuonne pöydän viereen ja siellä on pussi!
- oot
niitä ostanut?
- Sini_siivetär
ruotsin laivoilta niitä saa ostaa ja isoissa pusseissa, tiedän koska pidän itsekin Rieseneistä..
- riesen4ewa
Riesenit ovat kadonneet... Tämä on selvästi joku salajuoni, sillä niitä pimitetään meiltä tarkoituksella. Kiersin kaikki kaupat ja lopulta päädyin K-Extraan, josta kysyin silmät vetisinä kassalta Rieseneitä ja heillä oli 2 pussia TAKAHUONEESSA! Mitä tämä voi tarkoittaa? Ehkä kaikki Riesenit menevät pimeästi valtion virkamiehille. Riesen elää!
- LIDLII
Lidlistä voi löytää
- Anonyymi
Onko tähän tullut selvyyttä eikö suomesta enää saa Rieseneitä? Riesenhammasta alkoi kolottaa.
- Anonyymi
Ei ainakaan ole Kauniaisten K-Supermarketissa näkynyt enää. Ymmärtäisin toki jos noiden valmistus liittyisi naapurimaahan jotenkin, mutta ei kai sentään. Harmi kun tuo tumman suklaan ja erityisen sitkeän/kovan toffeen yhdistelmä on ihan ainutlaatuinen. Itse en nimittäin pidä pehmoisesta toffeesta tai pelkästä toffeesta.
- Anonyymi
Keskiseltä Tuurista löytyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273553- 412399
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352228Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71997Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381429
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591230- 131209
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451205