Tietääkö joku minne on kadonneet Riesen karkkipussit? Niitä ei löydy enää mistään. Tai oletko löytänyt niitä vielä jostain...?
Mistä Riesen-karkkeja?
9
1449
Vastaukset
- padme_amidala
..pysyy pitkään hereillä. Siwasta olen löytänyt.
- kauas kävellä
2 askelta tuonne pöydän viereen ja siellä on pussi!
- oot
niitä ostanut?
- Sini_siivetär
ruotsin laivoilta niitä saa ostaa ja isoissa pusseissa, tiedän koska pidän itsekin Rieseneistä..
- riesen4ewa
Riesenit ovat kadonneet... Tämä on selvästi joku salajuoni, sillä niitä pimitetään meiltä tarkoituksella. Kiersin kaikki kaupat ja lopulta päädyin K-Extraan, josta kysyin silmät vetisinä kassalta Rieseneitä ja heillä oli 2 pussia TAKAHUONEESSA! Mitä tämä voi tarkoittaa? Ehkä kaikki Riesenit menevät pimeästi valtion virkamiehille. Riesen elää!
- LIDLII
Lidlistä voi löytää
- Anonyymi
Onko tähän tullut selvyyttä eikö suomesta enää saa Rieseneitä? Riesenhammasta alkoi kolottaa.
- Anonyymi
Ei ainakaan ole Kauniaisten K-Supermarketissa näkynyt enää. Ymmärtäisin toki jos noiden valmistus liittyisi naapurimaahan jotenkin, mutta ei kai sentään. Harmi kun tuo tumman suklaan ja erityisen sitkeän/kovan toffeen yhdistelmä on ihan ainutlaatuinen. Itse en nimittäin pidä pehmoisesta toffeesta tai pelkästä toffeesta.
- Anonyymi
Keskiseltä Tuurista löytyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293035- 1191245
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu61047- 58961
- 66925
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26897Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38871Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu161851Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65834Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75784