Noniin,kertokaapa naiset mitä mieltä olette tänään alkavasta uudesta poikamiehestä?:)
Kommentoikaa ulkonäköä jne..
Amerikan Unelmien Poikamies
10
1702
Vastaukset
- kuikui
Oikeen niin jenkkimäisellä tavalla komea että ihan ellottaa. Yök!
Lisäksi vaikutti vähän liian tungettelevalta. Silmäili naiset aina ylhäältä alas ja alhaalta ylös ja oli ihan että wuuuuh! Sille yhdellekin naiselle sanoi että are we going to see those muffins here? ja pisti kätensä naisen perseelle. (Nainen oli just kertonut jonkun muffinssijutun) Ei nyt heti pidä iholle käydä!
Mulle jäi ainakin tuosta poikamiehestä ihan kuvottava olo. Mutta catfightien takia tätä showta on ennenki katottu jos poikamiehessä ei mitään ytyä ole, joten eiköhän tule seurattua :)- tyyppi,
kakaramainen ja typerä hymy päällä koko ajan ja lääppi peffat varmaan joka toiselta muijalta.yöks.
- KATA19vee hesasta
jatkossakin sen formaatin koska se on just sellasta ihanaa hömppää mitä kaipaa aina välillä opiskelujen ohella ja sitä paitsi se unelma on tosi komee.
Ei kai kukaa täysjärkinen odota et siit sýntys vuosisadan love-story ?? Kunhan nytte pitävät hauskaa ja ne naiset pääsee mukavalle lomamatkalle iha ilmaseks ja komistus saa niiltä naisilta arvatkaa mitä ??
Amerikan unelmatyyppi on miljoona kertaa komeempi kuin se suomen anti-unelma-anttipeltonen.
Oikeestaan typerää valittaa täällä siitä kuinka tyhmiä ne naiset ovat kun lähtevät tommoseen; so what, itsepähän ovat leikkiin lähteneet !
Mä oon vasta 19vee ja tajuan ne realiteetit jotka tollasiin ohjelmiin liittyvät. Voisin toki lähtee mukaan kivan kokemuksen merkeissä ja tietty ilmasen matkan vuoksi mutta minkään tv-ohjelma-unelmapojun heilaksi en takuulla alkais.- poikamies eli Andy
pysyi ohjelmassa löytämänsä naisen kanssa yhdessä peräti puoli vuotta -huikea saavutus kun kys.om. formaatista on kyse =)
PS. VAROITUS, SPOILERI ----->
Se valittu on nimenomaan Muffinssi-tyttö! - kuikui
poikamies eli Andy kirjoitti:
pysyi ohjelmassa löytämänsä naisen kanssa yhdessä peräti puoli vuotta -huikea saavutus kun kys.om. formaatista on kyse =)
Se valittu on nimenomaan Muffinssi-tyttö!Tosiaan, puoli vuottakin on aika pitkä aika noille poikamiehille olla sen valittunsa kanssa! :)
Muistatko/muistatteko muuten mikä se oli se muffinssitarina minkä se tyttö kertoi ennenkuin mies alko lääppiä? Minä en sitä kohtaa nähnyt ja meni sen naisen kertoma stoori ohi. - tytön nimi on?
poikamies eli Andy kirjoitti:
Se valittu on nimenomaan Muffinssi-tyttö!itse katsoin voittajan ja se ei mielestäni ole muffinssi tyttö?
- dkjfhkdfj
Tuli vähän sellainen olo että joku pimeä puoli sillä on, tai sitten vaan yksinkertaisesti huono luonne. Jotenkin kun se on niin täydellinen tapaus (siis amerikkalaiseen makuun) että pakosti tulee mieleen että joku paha vika siinä on kun on yksin jäänyt. Voin tietysti olla väärässä mutta jotenkin vastenmielinen se oli.
Mutta katon ehdottomasti! Eka jakso oli jo aika mahtavaa viihdettä.. Se "naispuolinen vastinen" armeijamuija oli todella hupaisa :D Harmi (vaan ei ihme) että tippui :(- tuo
narsistilta vaikuttaa -äärimmäinen täydellisyyden tavoittelu on aina pelottavaa vrt. suomen unelmien poikamies!!
- kuikui
Itsellekin tuli kyllä mieleen että no jos sillä on noin paljon meriittejä ja on noin unelmatapaus ja ihana mies niin minkäköhän takia on jäänyt sinkuksi. Enkä oikein uskonut sitä sen itse sanomaa syytä "en ole löytänyt sitä oikeaa".
- Realitygirl1988
tuo kirjoitti:
narsistilta vaikuttaa -äärimmäinen täydellisyyden tavoittelu on aina pelottavaa vrt. suomen unelmien poikamies!!
"unelmien poikamies" (antiunelma-anttipeltonen kutensitä miestä yleisesti kutsutaan) ainakaan täydellisyytta tavoittele sillä tyylillä mitä sitä näkee bilettämässä hesassa ja t:reella. Nykyään kukaan itseään arvostava tyttö ei sen päälle edes kato muusta puhumattakaan. Em. olen nähnyt ja kuullut useasti.
Sorry tää tuli oikeestaan hieman väärään ketjuun kun antiunelmasta tuli puhe.
Mut noi Amerikan unelmat varmaan tavoittelee täydellisyyttä eli etsivät jotain sellaista jota ei oikeesti edes ole mahdollisuutta saavuttaa mitenkään. Ja kun sitä täydellisyyttä ei saavuta niin tulee iso pettymys !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491516Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761345Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871006- 18997
- 86936
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187876Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82811
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi98811Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740