Turha palsta

Kiki  

Suurin osa lava-autoista on joko pakettiautoja tai kuorma-autoja, ja nille löytyykin jo palsta, joten taas yksi täysin turha palsta!

6

1120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin on, ikävä kyllä

Palsta ei ole turha, sen otsikko vain on väärä. Koko homma näet lähti liikkeelle pikapeista, siis Pick Up autoista, nelivetoisista lavapakuista, parhaimmillaan ns. maastopakettiautoista.

Niitä varten tämä paltsa oli tarkoitus perustaa, koska pikapit eivät oikein istu maasturipalstalle, mutta eivät oikein hyvin pakupalstallekaan.

Nyt joku onneton hyvää tarkoittava on laittanut palstan otsikoksi "Lava-autot" - ja sillähän homma menee tyystin sekaisin, kuten itse totesit

Olisi pitänyt olla Pick Up autot.

• mutta menee

Jahka palsta tästä käynnistyy, niin eiköhän ihmisille käy selväksi että kyseessä on nimenomaan pic-up palsta, eikä mikään lavakuormuripalsta.

Pidetään keskustelu picupeissa, niin tämäkin palsta vakiintuu käyttöön. Toki ylläpidolle voi esittää toiveita lava-autot osion muuntamisesta pic-up palstaksi.

• Kiki  
        mutta menee kirjoitti:

Jahka palsta tästä käynnistyy, niin eiköhän ihmisille käy selväksi että kyseessä on nimenomaan pic-up palsta, eikä mikään lavakuormuripalsta.

Pidetään keskustelu picupeissa, niin tämäkin palsta vakiintuu käyttöön. Toki ylläpidolle voi esittää toiveita lava-autot osion muuntamisesta pic-up palstaksi.

Ja samalla voitaisiin vaihtaa palstan " Navigaattorit ja lisävarusteet" nimi "navigators and other's" ja palstan "Traktorit" nimeks "Traktors" Ja palstan öjyt nimeks "oil's"

Eiks joo?

• sivusta kommentti
        Kiki   kirjoitti:

Ja samalla voitaisiin vaihtaa palstan " Navigaattorit ja lisävarusteet" nimi "navigators and other's" ja palstan "Traktorit" nimeks "Traktors" Ja palstan öjyt nimeks "oil's"

Eiks joo?

Niin, rakentavammassakin hengessä voisi varmaan kommentoida.

Suomen kielen suosimisesta olen sinänsä samaa mieltä.

• xxxxxxyy
        sivusta kommentti kirjoitti:

Niin, rakentavammassakin hengessä voisi varmaan kommentoida.

Suomen kielen suosimisesta olen sinänsä samaa mieltä.

Eihän palsta mitenkään turha ole, kerran sille löytyy mielipiteen vaihtajia!

Palstan turhuudesta valittajat voisivat pysyä poissa, niin ei se haittaisi heitäkään.

• hilux92

että mitä vittua sitten täällä surffaat ????????????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      83
      6412
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      445
      4484
    3. Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille

34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön
      Maailman menoa
      63
      3654
    4. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      116
      2325
    5. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      135
      2285
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      22
      1026
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      69
      980
    8. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      44
      885
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      90
      820
    10. Ajatteletko koskaan

Että rikoit luottamukseni?
      Ikävä
      59