Apuva naiset!

ei ymmärrä......

Pitääkö miehen aina tehdä eka kontakti, siltä se ainakin tuntuu? Minulla on kuvallinen profiili ja sillä jolle lähetän viestin ei ole kuvaa, niin vastausta ei tipu minkäänlaista vaikka viestissä toivon että laittaisi takaisin viestiä vaikka vain ilmoittaisi että ei ole kiinnostunut pätkääkään minusta. Ei luulisi olevan niin kauheasti vaivaa vastata kun ei se edes maksa mitään!
Olisi helpompaa kun tietäisi että toinen ei ole kiinnostunut ja osaisi jättää hänet rauhaan.
Eikö yleisiin käytöstapoihin kuulu tällainen toiminta? Vai onko kaikki näillä sivuilla olevat naiset ihan vauhkoja ja kuvittelevat miehistä kaikkea irstasta?

9

1266

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heywybd

...kovien, kylmien ihmisten maailmaan, jossa normaaleja käyttäytymis- ja kohteliaisuuskäytäntöjä on turha odottaa. Kaikki ei todellakaan ole sitä miltä näyttää ja on luullut!

• pyytelijäkö

Mitä sinä apuuva naisilta pyytelet.
      Tämä nettideittailu on aivan mahdottomia valehtelijoita täynnä. Vaikea löytää neulaa heinäsuovasta. Uskoo ken tahtoo mihinkin...kannattaa silti olla tarkkana KAIKKI SUKUPUOLET

• vaikka olet kohtuu hyvännäköinen/mittainen pääset 2/50 viestistä vastaamaan takaisin.ja yleensä se viestittely lopahtaa.ett silleen.naiset on naisia,mikään ei tunnu hyvältä ainakaan kovin kauan.esim nainen sattuu vast profiiliin ensin sitten yhtäkkiä oletkin liian kaukaa.

• toisinpäin...

Omalla kohdalla ne naiset, jotka vastasivat (kuvalliseen profiiliin) olivat ihan namuja tapauksia. Homma ei vaan sitten muuten synkannut.

Käytännössä omat yhteydenot olivat kuin metsään huutelisi. Tuntui sitten aika hölmöltä kirjoitella kuvattomille profiileille edes jotensakin persoonallisia viestejä. Käytännössä se lukukuittaus kannattaa ottaa kieltävänä vastauksena. ;)

Mut naiset...se kenties kiinnostava tapaus ei välttämättä enää toiste teille kirjoita, jos sitä odotatte. Aika vaikea tietää, milloin vastausringissä on tilaa...

• miehet todella

jättää rauhaan kun ihminen ilmoittaa ettei ole kiinnostunut. Ongelma on just siinä kun hyvin harva sen tajuaa tai pystyy hyväksymään. Heti aletaan häiriköimään ja ilkeilemään. Ei ole tuollainen aikuisten ihmisten touhua. Aikuinen mies ymmärtää jo ekasta kerrasta jättää rauhaan. Mitä siis hyödyttää ilmoittaa yhtään mitään jos ei se mene tajuntaan? Parempi silloin olla ilmoittamatta mitään. Kyllähän nyt ihminen tajuaa jos ei yhtään mitään kuulu enää niin ei ole kiinnostusta. Varmemmin silloin jättävät rauhaan.

• se menee

Tää on niin totta. Ennen jaksoin kirjoittaa myös näitä 'kiitos, mutta ei kiitos' -viestejä, mutta meni megaherne nenään kun vähintään joka toinen ei ymmärrä sitä ei-sanaa ennen kuin rautalangasta väännetään. Ja sen jälkeen alkaakin sit lehmittely ynnä muu nimittely, kun kehtaankin olla niin törkeä bitch etten suostu heruttamaan jokaiselle viiskymppiselle varatulle kaljamahalle.

Ja ennen kuin mut haukutaan syyttä, lisään tähän että osaan halutessani olla erittäin kohtelias ja hienotunteinen, eli ne mun torjuntaviestini olivat kyllä hyvin asiallisia ja tahdikkaita.

Sori vaan miehet, mutta te hyvätkin joudutte kärsimään suotta siksi, että näitä mätämunia on liikenteessä ihan liikaa. Siperia on opettanut normaalisti ihan hyvätapaisetkin naiset tylyttämään.

• en ymmärrä....

Siinä ei oo oikein mielestäni järkeä et lähetettyäni viestin yhden kerran tulee jotakin takasin. Toisen viestin jälkeen on hiljaista mut viestini saaja käy kattomassa sivuani pari kertaa. Tuntuis että henkilö on kiinnostunut vai lienenkö aivan väärässä?
        Ja eihän tässä olla heti kirkkoon ryntäämässä vaan hiljalleen tutustumalla edeten.
        En oikein jaksa uskoa et vastaamatta jättäminen on tehokkain keino päästä eroon häiriköstä vaan sanoa suoraan et ala nyt perkeleen runnkari uskoa et en ole kiinnostunut sinusta. Tämä vaan esimerkkinä itse voi valita mieleisensä tehostesanat :)
        Jos minulle vastataan "ei kiitos" niin kyllä se menee jakeluun.

• käyn
        en ymmärrä.... kirjoitti:

Siinä ei oo oikein mielestäni järkeä et lähetettyäni viestin yhden kerran tulee jotakin takasin. Toisen viestin jälkeen on hiljaista mut viestini saaja käy kattomassa sivuani pari kertaa. Tuntuis että henkilö on kiinnostunut vai lienenkö aivan väärässä?
        Ja eihän tässä olla heti kirkkoon ryntäämässä vaan hiljalleen tutustumalla edeten.
        En oikein jaksa uskoa et vastaamatta jättäminen on tehokkain keino päästä eroon häiriköstä vaan sanoa suoraan et ala nyt perkeleen runnkari uskoa et en ole kiinnostunut sinusta. Tämä vaan esimerkkinä itse voi valita mieleisensä tehostesanat :)

Itse käyn joskus kurkkaamassa profiilia sellaisiltakin joille olen sanonut ei kiitos ihan kohteliaasti. Tämä johtuu ainoastaan siitä et noita profiileja on tuolla treffi palstalla niin paljon et kurkkaa; ai tämä nimimerkki olikin toi henkilö. Olen varmaan sit normaalia huonomuistisempi kun en muista kaikki profiileja ulkoa joiden kanssa olen kirjoitellut joskus...

• jättäminen toimii
        en ymmärrä.... kirjoitti:

Itse asiassa juuri hiljaisuus/ignorointi on tehokkain keino karistaa kimpustaan kaikkein pahimmat häiriköt. Kaikki viestintä tällasen tyypin kanssa lisää vaan vettä miehen (tai miksei naisenkin?) myllyyn, enkä mä ainakaan jaksa käydä päiväkausien juupas-eipäs -keskustelua, jossa toinen osapuoli haukkuu, uhkailee ja sylkee henkisesti silmille muutenkin. Sellaselle jos heittää tollasen 'etkö sä pälli ny viimeinkin tajua' -tyyppisen kommentin niin sehän räjähtää siihen paikkaan.

Näitä ihan psykopaattitasoisia hemmoja on onneksi vain harvassa, mutta kun parikin sellaista on osunut kohdalle niin alkaa kummasti oma käytös muuttumaan kyynisemmäksi.

Tohon en osaa sit vastata, miksi joku lopettaa viestittelyn sitten, kun on jo viestitelty kerran tai pari. Itse ainakin tossa kohtaa jollain tapaa ilmaisisin, ettei tunnu homma toimivan tai jotain, enkä vain mykistyisi täysin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4906
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3486
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2943
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2915
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2727
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2270
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      38
      1763
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1690
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1681
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16