100kofeiini tablettia, imeytyi

Hengissä! :o

Ihan vaan kyselen mielenkiinnosta, voikohan se olla mahdollista? Tai näköjään, ku oon tässä.. Olin silloin tyhmä masentunut nuori. Mutta miten voi selvitä tommosesta annoksesta?

6

1157

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cwc

      Jos 2 tablettia vastaa 1 kuppia kahvia, sata vastaa 4-5 pannullista. Oli varmaan vatsa kipee sen jälkeen.

      • Vaan..

        Letaali kofeiini myrkytys, kammiovärinä, jalat ei kantanu, kouristelua, laatta lens, hengitysvaikeuksia, rytmihäiriöitä. Vatsakipuja en tuntenu, tai sit se ei tuntunu kun oli muuten niin paska olo. Teholla hengasin. 3.2g kofeiinia on tappava annos ja mulla oli 10g veressä. Ton jälkeen opin et elämä kannattaa, enkä ole sen jälkeen lääkkeil leikkinyt. Jälkeen päin mun tuttu hoitsu sano et on pieni ihme kun oon hengis vielä ja täysin terve.


      • jansu.
        Vaan.. kirjoitti:

        Letaali kofeiini myrkytys, kammiovärinä, jalat ei kantanu, kouristelua, laatta lens, hengitysvaikeuksia, rytmihäiriöitä. Vatsakipuja en tuntenu, tai sit se ei tuntunu kun oli muuten niin paska olo. Teholla hengasin. 3.2g kofeiinia on tappava annos ja mulla oli 10g veressä. Ton jälkeen opin et elämä kannattaa, enkä ole sen jälkeen lääkkeil leikkinyt. Jälkeen päin mun tuttu hoitsu sano et on pieni ihme kun oon hengis vielä ja täysin terve.

        Toivottavasti ei nyt sitte kukaan huomiota hakeva teini kokeile onneaan sun perässä! Porukka hakee vähä turhan helposti vaikutteita, vaikka tarkoitus keskustelun aloittaneella ei olekaan 'yllyttää' vai miksi sitä sanoisi.

        Onko sulle jääny tuosta jotain ongelmia? Siis jotain fyysisiä oireita? (Maalataan nyt kunnon pirut seinälle, ettei kukaan vaan tekis perässä ;))


      • Paniikkikohtaukset
        jansu. kirjoitti:

        Toivottavasti ei nyt sitte kukaan huomiota hakeva teini kokeile onneaan sun perässä! Porukka hakee vähä turhan helposti vaikutteita, vaikka tarkoitus keskustelun aloittaneella ei olekaan 'yllyttää' vai miksi sitä sanoisi.

        Onko sulle jääny tuosta jotain ongelmia? Siis jotain fyysisiä oireita? (Maalataan nyt kunnon pirut seinälle, ettei kukaan vaan tekis perässä ;))

        Siitä jäi. Siitä on jo 2 ja puol vuotta ja siitä lähtien on ollut melkein päivittäin. Lääkkeet ei taho auttaa. Muuta ei virallisesti jäänyt, mutta lievä systolinen sivu ääni kuuluu, joka pahenee aina välillä, kardiologin ultrassa kaikki kuitenki ok.


    • liippasi

      Kofeiinin tappava annos on elopainosta riippuen 5-10 grammaa eli olit ottanut tuon ylärajan verran. Tupakointi nopeuttaa kofeiinin poistumista elimistöstä. Veikkaan että 100 tabun jälkeen oli enemmän kuin kurja olo.

      http://en.wikipedia.org/wiki/Caffeine

      The LD50 of caffeine in humans is dependent on weight and individual sensitivity and estimated to be about 150 to 200 milligrams per kilogram of body mass, roughly 80 to 100 cups of coffee for an average adult taken within a limited time frame that is dependent on half-life.

      • Anonyymi

        Hyvä tietää paljonko pitää ottaa kofeiini jauhetta. Kiitti tiedosta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe