että poistivat sen keskustelun missä joku kehui alkoholin auttavan elämässä enemmän kuin Jumalan.
Joku muu taas "arvasi", että oon kirjoittanut ko.tekstin, sanoi mua "Sari-mussukaksi".
Kellehän täällä mä oon kuvatunlainen mussukka?
Oon toista mieltä muuten kuin se joka kirjoitteli.
En menis rinnastamaan Jumalaa ja alkoholia, anteeksi nyt vaan.
mistä johtuu
8
296
Vastaukset
- PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
Alkoholi ei voi olla ratkaisu mihinkään.Jumala on ratkaisu kaikkeen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Vastaan kysymykseesi
auroraboreallis kirjoitti:
Jumala on ratkaisu.
"mihin Jumala on ratkaisu?"
Jumala on ratkaisu eikä vain niin, että Jumalalla on ratkaisu ihmisen jokaiseen kysymykseen ja ongelmaan. Tämän ymmärtämiseen ja kokemiseen tarvitaan Jeesuksen Kristuksen sisäinen tunteminen. Ei liene kukaan, joka tuntee Jeesuksen, tee tekemäsi kaltaista kysymystä.
Jumala itse on vastaus ihmiselle, jokaisessa asiassa elämän matkalla ja myös kuolemassa ja kuoleman jälkeen. Joka uskoo, se ei pakene. Vastaan kysymykseesi kirjoitti:
"mihin Jumala on ratkaisu?"
Jumala on ratkaisu eikä vain niin, että Jumalalla on ratkaisu ihmisen jokaiseen kysymykseen ja ongelmaan. Tämän ymmärtämiseen ja kokemiseen tarvitaan Jeesuksen Kristuksen sisäinen tunteminen. Ei liene kukaan, joka tuntee Jeesuksen, tee tekemäsi kaltaista kysymystä.
Jumala itse on vastaus ihmiselle, jokaisessa asiassa elämän matkalla ja myös kuolemassa ja kuoleman jälkeen. Joka uskoo, se ei pakene.Minä en sitten kai tunne Jeesusta, vaikka joka kerta sitä minulle ollaan antamassa...
Haluaisin kyllä tutustua Häneen.
- Pentsi poika
jossa sanoin sua mussukaksi, koska sä olet mussukkamainen luonne. Muita viestejä en kirjoittanut.
Ja vielä senverran, että alkoholi ei todella maistu sille, joka on uudestisyntynyt.auroraboreallis kirjoitti:
ja tänään se oli poistettu.
miksi se piti poistaa kun vastasin siihen?
- ...
auroraboreallis kirjoitti:
miksi se piti poistaa kun vastasin siihen?
En.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1639646Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde503095Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja422861- 612659
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012065- 1091986
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251903Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä541470Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121286- 281251