että poistivat sen keskustelun missä joku kehui alkoholin auttavan elämässä enemmän kuin Jumalan.
Joku muu taas "arvasi", että oon kirjoittanut ko.tekstin, sanoi mua "Sari-mussukaksi".
Kellehän täällä mä oon kuvatunlainen mussukka?
Oon toista mieltä muuten kuin se joka kirjoitteli.
En menis rinnastamaan Jumalaa ja alkoholia, anteeksi nyt vaan.
mistä johtuu
8
321
Vastaukset
- PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
Alkoholi ei voi olla ratkaisu mihinkään.Jumala on ratkaisu kaikkeen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Vastaan kysymykseesi
auroraboreallis kirjoitti:
Jumala on ratkaisu.
"mihin Jumala on ratkaisu?"
Jumala on ratkaisu eikä vain niin, että Jumalalla on ratkaisu ihmisen jokaiseen kysymykseen ja ongelmaan. Tämän ymmärtämiseen ja kokemiseen tarvitaan Jeesuksen Kristuksen sisäinen tunteminen. Ei liene kukaan, joka tuntee Jeesuksen, tee tekemäsi kaltaista kysymystä.
Jumala itse on vastaus ihmiselle, jokaisessa asiassa elämän matkalla ja myös kuolemassa ja kuoleman jälkeen. Joka uskoo, se ei pakene. Vastaan kysymykseesi kirjoitti:
"mihin Jumala on ratkaisu?"
Jumala on ratkaisu eikä vain niin, että Jumalalla on ratkaisu ihmisen jokaiseen kysymykseen ja ongelmaan. Tämän ymmärtämiseen ja kokemiseen tarvitaan Jeesuksen Kristuksen sisäinen tunteminen. Ei liene kukaan, joka tuntee Jeesuksen, tee tekemäsi kaltaista kysymystä.
Jumala itse on vastaus ihmiselle, jokaisessa asiassa elämän matkalla ja myös kuolemassa ja kuoleman jälkeen. Joka uskoo, se ei pakene.Minä en sitten kai tunne Jeesusta, vaikka joka kerta sitä minulle ollaan antamassa...
Haluaisin kyllä tutustua Häneen.
- Pentsi poika
jossa sanoin sua mussukaksi, koska sä olet mussukkamainen luonne. Muita viestejä en kirjoittanut.
Ja vielä senverran, että alkoholi ei todella maistu sille, joka on uudestisyntynyt.auroraboreallis kirjoitti:
ja tänään se oli poistettu.
miksi se piti poistaa kun vastasin siihen?
- ...
auroraboreallis kirjoitti:
miksi se piti poistaa kun vastasin siihen?
En.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483
