::no onko mittä saatu aikaseks?.. mä oon.. mä oon ninmittäin aika loppusuoralla.. loppusuora on kiva... siitä tiettää et asiat päättyy..päättyy vaikka on pitkä tie.. ollu..takanapäin.. mutta siltikään ei välttämättä lopu jos kiertääkin ympyrääki..ja joutuuki alottaa uudestaan.. se onki pirullista..
no onko saatu aikaaseks?
29
432
Vastaukset
- TrueLady
Mää olen saanu tänään aikaseks vaiks mitä. Iiiiison tiskikasan, megalomaanisen ähkyn, suorana johdannaisena vetelähköt polvet. Ja mein koiravauvva teki yhestä kengästä kolmeosasen rakennussarjan ihan tosta vaan. Onse taitava. Jaa nii ja vahti mustiksena parveketta kun yläkerran matto melkein osu meidän kaiteeseen.
..arki torstaipäivä.. oon mäkin saanu aikaseks mut vioi niitä laiskoja laikottelijoita.. siinä vallan näivettyy jos mitää ei tee.. ja jos et muille kerro tää huuhaakin voi liikana iavona,,anoksen näivettää.. mä oon vähän enemmän näivettynyt kuin päivettyny..kun en oo ulkonakaan tänää ollu..
- *Pantteri*
pervokki kirjoitti:
..arki torstaipäivä.. oon mäkin saanu aikaseks mut vioi niitä laiskoja laikottelijoita.. siinä vallan näivettyy jos mitää ei tee.. ja jos et muille kerro tää huuhaakin voi liikana iavona,,anoksen näivettää.. mä oon vähän enemmän näivettynyt kuin päivettyny..kun en oo ulkonakaan tänää ollu..
joskus saa paljonkin aikaan,jos on jokin mikä oikein potkaisee vauhtia;)Tai on mielessä/odotettavissa jotain kivaa...hmm..ei edes väsy mistään!
pervokki kirjoitti:
nyt jos joku ystävällinen henkilö vois taputtaa mua päähän ja sanoo: "Oot sää hyvä ihminen. Sen lisäksi sulla on aivan mainio itsekuri"
Mä oon siivonnu koko päivän ja sitte tein vielä pihahommia lisäksi. Koneeseen en oo sattunu ku mitä aamulla hetken pelailin...
Lisäisin vielä et tällä ei oo sitte mitään tekoo lähestyvän äitienpäivän kans. Ihan pyyteettömästi oo raatanu... ei siis mitään viimehetken pinnojen keruuta...;)a-v kirjoitti:
nyt jos joku ystävällinen henkilö vois taputtaa mua päähän ja sanoo: "Oot sää hyvä ihminen. Sen lisäksi sulla on aivan mainio itsekuri"
Mä oon siivonnu koko päivän ja sitte tein vielä pihahommia lisäksi. Koneeseen en oo sattunu ku mitä aamulla hetken pelailin...
Lisäisin vielä et tällä ei oo sitte mitään tekoo lähestyvän äitienpäivän kans. Ihan pyyteettömästi oo raatanu... ei siis mitään viimehetken pinnojen keruuta...;)posti takunnu koko päivän? Nyt se ainakaan ei aukee... mut eipä siellä varmaan mitään edes olis...
*Pantteri* kirjoitti:
joskus saa paljonkin aikaan,jos on jokin mikä oikein potkaisee vauhtia;)Tai on mielessä/odotettavissa jotain kivaa...hmm..ei edes väsy mistään!
..pantteri hiipi huuhaalle.. kyllä tuossa olin taas roksia viemässä kaatikselle..ja sängyn kämppääni.. enää puuttuu parempi puolisko seuraksi.. ja sitten vielä osia kaappeihin.. öö ynnä muuta ynnä muuta..
a-v kirjoitti:
Lisäisin vielä et tällä ei oo sitte mitään tekoo lähestyvän äitienpäivän kans. Ihan pyyteettömästi oo raatanu... ei siis mitään viimehetken pinnojen keruuta...;)..päähän..hyvä hyvä..ja sähköllä hiukset pystyyn sullakin kun hiuksia piisaa.. mä tein vähän radikaalin siivouksen..se vei mut ihka oikealla kaatopaikalle mukana oli monta jätesäkki roinaa..kyllä piha taas näyttää pihalta..
a-v kirjoitti:
posti takunnu koko päivän? Nyt se ainakaan ei aukee... mut eipä siellä varmaan mitään edes olis...
..en oo huomannu ainkaa..
pervokki kirjoitti:
..päähän..hyvä hyvä..ja sähköllä hiukset pystyyn sullakin kun hiuksia piisaa.. mä tein vähän radikaalin siivouksen..se vei mut ihka oikealla kaatopaikalle mukana oli monta jätesäkki roinaa..kyllä piha taas näyttää pihalta..
Pervokki, hyvin taputettu;) Ei näy luu...;)
Mä tein vähän samanlaisia hommia... sitte loppu jätesäkit. Olis pitäny vähän ennakoida. Eiks vaan tunnukki hyvältä kun tekee jotain kunnollista? Mä oon ainaki itteeni hyyyvin tyytyväinen;)- *Pantteri*
pervokki kirjoitti:
..pantteri hiipi huuhaalle.. kyllä tuossa olin taas roksia viemässä kaatikselle..ja sängyn kämppääni.. enää puuttuu parempi puolisko seuraksi.. ja sitten vielä osia kaappeihin.. öö ynnä muuta ynnä muuta..
hiljaa tarkasti tassuttelin...katselin..kuulostelin..sänkyhän se tärkein;)Jos unettaa tms...tassun läpsäys sulle..
*Pantteri* kirjoitti:
hiljaa tarkasti tassuttelin...katselin..kuulostelin..sänkyhän se tärkein;)Jos unettaa tms...tassun läpsäys sulle..
..pitäisi olla monia käsiä että pystyisin asioita hoitelemaan..laiskuudesta ei voi moittii..ja kohta taas keittiöön..
a-v kirjoitti:
Pervokki, hyvin taputettu;) Ei näy luu...;)
Mä tein vähän samanlaisia hommia... sitte loppu jätesäkit. Olis pitäny vähän ennakoida. Eiks vaan tunnukki hyvältä kun tekee jotain kunnollista? Mä oon ainaki itteeni hyyyvin tyytyväinen;)..karsee kiide..äöähh kiire.. kädet loppuu..soppa palaa pohjaan.. no saan ainakin aikaiseksi.. pirskatti..
pervokki kirjoitti:
..karsee kiide..äöähh kiire.. kädet loppuu..soppa palaa pohjaan.. no saan ainakin aikaiseksi.. pirskatti..
tulee vaan sotkua. Priorisoi...;)
- *Pantteri*
pervokki kirjoitti:
..pitäisi olla monia käsiä että pystyisin asioita hoitelemaan..laiskuudesta ei voi moittii..ja kohta taas keittiöön..
sulla ole"pieni"hässäkän poikanen siellä?Mistä keksittäisiin lisäkäsiä..sitten pitäisi olla lisäsilmiäkin..;))
*Pantteri* kirjoitti:
sulla ole"pieni"hässäkän poikanen siellä?Mistä keksittäisiin lisäkäsiä..sitten pitäisi olla lisäsilmiäkin..;))
..isohässäkkä..vähän helpottaa.. silmät pitäisi olla takaraivossakin..'
tänään tulee kauhukellari nimeltä darkness..jospa jaksaisi katsoa.. onkahan edes hyvä..??a-v kirjoitti:
tulee vaan sotkua. Priorisoi...;)
..näitä sivistysanaoja.. hitsi hötkyilen sen minkä hötkyilöen,,enkä mitään sille voi..
pervokki kirjoitti:
..näitä sivistysanaoja.. hitsi hötkyilen sen minkä hötkyilöen,,enkä mitään sille voi..
jos se kerran on sulle ominainen tapa toimia;)
- *Pantteri*
pervokki kirjoitti:
..isohässäkkä..vähän helpottaa.. silmät pitäisi olla takaraivossakin..'
tänään tulee kauhukellari nimeltä darkness..jospa jaksaisi katsoa.. onkahan edes hyvä..??kyllä yksin uskalla katsoa,hui;)Monet kuvat lupaa nimellään paljon..Kiva,että saat jo pikkasen rauhottua..tassuttelen täällä kaikessa rauhassa..
*Pantteri* kirjoitti:
kyllä yksin uskalla katsoa,hui;)Monet kuvat lupaa nimellään paljon..Kiva,että saat jo pikkasen rauhottua..tassuttelen täällä kaikessa rauhassa..
..minun täytyy katsoa yksin..enkä mitään voi.. kummpa joku tassuttelisi tänne mun kanssa kattoo.. jänmskää kauhukellarii..
- *Pantteri*
pervokki kirjoitti:
..minun täytyy katsoa yksin..enkä mitään voi.. kummpa joku tassuttelisi tänne mun kanssa kattoo.. jänmskää kauhukellarii..
sitten sinne;)Se on niin tylsää katsoa yksin..sehän on K-15kin..pakko istua ihan lähekkäin,HEH..Mun kynnet voi sitte tulla esiin..
*Pantteri* kirjoitti:
sitten sinne;)Se on niin tylsää katsoa yksin..sehän on K-15kin..pakko istua ihan lähekkäin,HEH..Mun kynnet voi sitte tulla esiin..
..se sitten niin kauhean kauhea olekaan.. ajattelin että koo-18.. onhan se yksin tylsää katella.. katteli sitten mitä katteli..
- *Pantteri*
pervokki kirjoitti:
..se sitten niin kauhean kauhea olekaan.. ajattelin että koo-18.. onhan se yksin tylsää katella.. katteli sitten mitä katteli..
joskus tunnu ihan hyvältäkin ollaa aivan yksin..niin hiljaa,ettei ajatuksiaan kuule..sitte niinkun heräisi ja on kauhee ikävä..vaikkei edes tiedä ketä tai mitä;)niin...kaksin aina kaunihimpi..no jaa...tiedä häntä..
*Pantteri* kirjoitti:
joskus tunnu ihan hyvältäkin ollaa aivan yksin..niin hiljaa,ettei ajatuksiaan kuule..sitte niinkun heräisi ja on kauhee ikävä..vaikkei edes tiedä ketä tai mitä;)niin...kaksin aina kaunihimpi..no jaa...tiedä häntä..
..joskus vain.. mutta nyt niin tyhjää on.. liian hiljaista..mistään ei kuulu sipsutusta.. minä vain ainoana maailmassa..
- *Pantteri*
pervokki kirjoitti:
..joskus vain.. mutta nyt niin tyhjää on.. liian hiljaista..mistään ei kuulu sipsutusta.. minä vain ainoana maailmassa..
tarkoin..napsuttelen kynsiäni..nuoleskelen huuliani..rapsuttelen turkkiani...
*Pantteri* kirjoitti:
tarkoin..napsuttelen kynsiäni..nuoleskelen huuliani..rapsuttelen turkkiani...
..jotain kuuluu....voin kuvitella pantterin sohvallani....
kuinka kummassa jaksan leffan katsoa kun alkaa näin väsyttää..ja huomennakin tekemistä oisi..pervokki kirjoitti:
..jotain kuuluu....voin kuvitella pantterin sohvallani....
kuinka kummassa jaksan leffan katsoa kun alkaa näin väsyttää..ja huomennakin tekemistä oisi..lopettaa.. pantteri.. pakko vyöryä suihkeliin jos piristäis... öitä..ja leffailtaa jos katsot kauhukellarin..
- *Pantteri*
pervokki kirjoitti:
lopettaa.. pantteri.. pakko vyöryä suihkeliin jos piristäis... öitä..ja leffailtaa jos katsot kauhukellarin..
sulle myös..jellona..
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa752813- 572726
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172453- 412052
- 502000
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2761972Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211291- 381129
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo01060Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.96989