Näkyykö tulehtunut hammas poskiröntgenkuvassa?
Hammastulehdus ja röntgen
3
1239
Vastaukset
- nimenomaan
poskionteloista? Ei ole olemassa mitään poskirtg-kuvaa...Siis kenen toimesta se on otettu, hl:n vai?
- Edellinen
Sivusta se otettiin, ei ehkä teknisesti pitäisi kutsua sitten poskirtg:ksi. Normaali hammaskuva sivusta.
- kuvaa
Riippuu millasesta rtg-kuvasta on kyse.
Kun kuvaa otettiin puritko sellaista pidikettä missä rtg-filmi oli kiinni vai oliko pelkkä rtg-filmi suussasi?
Pidikkeen kanssa otettu kuva on nimeltään bite-wing ja se näyttää mahdolliset reiät hampaissa, eritoten hampaiden välissä. Juuret ei näy.
Pelkkä filmi suussa jota yleensä itse joutuu sormella paikallaan pitämään näyttää myös juuret. (tosin riippuu taas siitä miten se hammaslääkäri on sen filmin sinne suuhun lykänny).
Ja jos juuri on paraikaa tulehtumassa niin tulehdus ei välttämättä vielä kuvassa näy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645582Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204167Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1512159
- 171886
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231689- 951367
- 711148
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o72945