Jumala sanoi Pietarille: *Minkä Jumala on puhdistanut, sitä älä sinä sano epäpyhäksi.*
Näyt/ilmestykset, profetiat kuin kehotuksen/tiedon sanat on koeteltavissa Jumalan Sanalla. Pyhä Henki on uskovassa Jeesuksen Henki.
Ja Pyhä Henki meidän sydämissämme puolustaa Jumalan Sanaa.
On oikein, että Jumala puuttuu peliin. Hengellisessä elämässämme on vaiheita, jolloin Jumala haluaa lohduttaa, tukea ja kirkastaa Voimansa. Ihan vaikka arjessa.
Hiljaiseksi&luottavaiseksi saa Jumalan apu.
Kiitä Jumalaa kaikista vastoinkäymisistä, pettymyksistä, epäonnistumisista - niistä tunteista ja niistä hetkistä.
Ja raamatullista on *kiittää joka tilassa*.
Kun oppii odottamaan vastoinkäymisistä huolimatta. Innostuksesta huolimatta. Mielenkiinnosta, hyvistä uutisista huolimatta. Odottamaan Jumalan tahdosta.
- en suinkaan -
witness
2
182
Vastaukset
- Demonivoimat jyllää
Kuka perkele ja saatana nostaa näitä ikivanhoja ketjua ylimmäiseksi? Demonivoimien vallassa täytyy olla semmoisen persuoonan.
- TäydellinenNimi
Itse asiassa toimi hyvin se, joka tämän nosti. On aina ajankohtainen. Joka tietää että Jumala on kaikkivaltias ja Hyvä, tietää myös että joka tilassa on aihetta Jumalan ylistykseen.
Mitä Herra on minulle tänään? Onko Hän lohduttaja, pelastaja, parantaja... Hänen nimensä on täydellinen! Mikä sinun tilasi tänään onkin, Herran nimessä on sinun vastauksesi!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780