kävisköhän pollet...

..kaupaks?..meinaan pollet maalattuna kankaalle??.. hmmm.. hitsi kun liikaa tekemistä..ei pysty keskittyyy olennaiseen.. mikä edes tuo olennainen on..kun mä olenmies?? tosin olenmiehenä on hyvä keskittyy tuohon olennaiseen.. mutta tuo "olen" hämää minua hyvin kovasti..

17

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja aloita toi ajatusketju alusta.

Ja keskity olennaiseen;) Kunhan et latoja rustaa...

• ..pollet oo ihan hienoja? maalausaiheena.. vai lehmiäkö.. ilman latoja..?

• pervokki kirjoitti:

..pollet oo ihan hienoja? maalausaiheena.. vai lehmiäkö.. ilman latoja..?

Itte tykkään lehmistä enemmän... ajatus lehmätaulusta miellyttää kovasti;)

• pollet on
        pervokki kirjoitti:

..pollet oo ihan hienoja? maalausaiheena.. vai lehmiäkö.. ilman latoja..?

upeempia ku lhmät ja niitä Äkkijyrkän lehmiä on jo marimekollakin !!!

• pollet on kirjoitti:

upeempia ku lhmät ja niitä Äkkijyrkän lehmiä on jo marimekollakin !!!

hevosistahan ei tosiaan kovin montaa taulua vielä ookkaan tehty...;)

• *Pantteri*

...touhua riittääääää...maalaa nyt joku kissa-aihe mulle...kyllähän polletkin laitumella..ihan jees...olenNainen osa on kuitenkin kissat mulle..

• ..touhua riittää niin paljon ettei oikein tiedä mihin keskittyä.. vai kissamaalaus sulle.. pantteri viidakossa vai???

• *Pantteri*
        pervokki kirjoitti:

..touhua riittää niin paljon ettei oikein tiedä mihin keskittyä.. vai kissamaalaus sulle.. pantteri viidakossa vai???

viidakossa..sitähän tämä elämä on..viidakossa taistelua..välillä..miksikähän on alakulo-olo?..vaikka ei ole syytäkään.

• *Pantteri* kirjoitti:

viidakossa..sitähän tämä elämä on..viidakossa taistelua..välillä..miksikähän on alakulo-olo?..vaikka ei ole syytäkään.

..yleinen väsymys.. joo no on mullakin alakulo.. tää elämäntilanne muutokset.. hommien suhteen kauhea sterssi..sretsi.. sstressiii..

• *Pantteri*
        pervokki kirjoitti:

..yleinen väsymys.. joo no on mullakin alakulo.. tää elämäntilanne muutokset.. hommien suhteen kauhea sterssi..sretsi.. sstressiii..

veneessä kellutaan...on niin monenlaista..pitää jostain alkaa purkaa...ettei kasaannu liikaa kestettäväksi...rapsuta vähän mun turkkia;)

• *Pantteri* kirjoitti:

veneessä kellutaan...on niin monenlaista..pitää jostain alkaa purkaa...ettei kasaannu liikaa kestettäväksi...rapsuta vähän mun turkkia;)

..rapsun rapsun.. joo pitäs hirveästi yrittää tienata mutta kun kukaan ei haluu maksaa maalauksistakaan normihintasa niin pitää myydä alella.. kaikkee pitää saada..mutta mitään ei saa maksaa.. se on se juttu.. taideagenttii pitäs jostain etsii..

• *Pantteri*
        pervokki kirjoitti:

..rapsun rapsun.. joo pitäs hirveästi yrittää tienata mutta kun kukaan ei haluu maksaa maalauksistakaan normihintasa niin pitää myydä alella.. kaikkee pitää saada..mutta mitään ei saa maksaa.. se on se juttu.. taideagenttii pitäs jostain etsii..

makealta tuo rapsutus...mielialakin vähän parani..niinhän se on...kaikki haluaa kaikkea..mikään vaan ei saisi ostajan mielestä maksaa paljon mitään...esim.maalaukset..noitahan sutasee noin vaan..yrittäsivätpä itse;)..

• *Pantteri* kirjoitti:

makealta tuo rapsutus...mielialakin vähän parani..niinhän se on...kaikki haluaa kaikkea..mikään vaan ei saisi ostajan mielestä maksaa paljon mitään...esim.maalaukset..noitahan sutasee noin vaan..yrittäsivätpä itse;)..

..pahimmillaan menee monta täystyöpäivää yhden maalauksen tekemiseen..materiaalit.. noissa on kuitenkin yksityiskohtia ja sillai tavaraa eikä ihan pieniä kaikki.. ja mahdollinen hermoromahdus epäonnistumisista.. no se sentään on harvinaista.. siis että iha hermot romahtais.. epäonnistumisia ja uudelleen maalauksia kyllä on..

• *Pantteri*
        pervokki kirjoitti:

..pahimmillaan menee monta täystyöpäivää yhden maalauksen tekemiseen..materiaalit.. noissa on kuitenkin yksityiskohtia ja sillai tavaraa eikä ihan pieniä kaikki.. ja mahdollinen hermoromahdus epäonnistumisista.. no se sentään on harvinaista.. siis että iha hermot romahtais.. epäonnistumisia ja uudelleen maalauksia kyllä on..

viesti sinne?

• *Pantteri*
        pervokki kirjoitti:

näy..kerroin,että sulla työpäiviä..mulla työ-öitä..olen parhaimmillani öisin..just yksityiskohdat kiehtoo meikäläistä..hermot pitää olla ok jos haluaa hyvää jälkeä..

• *Pantteri* kirjoitti:

näy..kerroin,että sulla työpäiviä..mulla työ-öitä..olen parhaimmillani öisin..just yksityiskohdat kiehtoo meikäläistä..hermot pitää olla ok jos haluaa hyvää jälkeä..

..mäkin oon parhaimmillani öisin mtta nyt joutunut omaamaan toisenlaisen rytmin.. se voi olla syynä tähän jatkuvaan väsymykseen.. taidanpa mennäkin vähäksi aikaa pötkölleni..kun tuo nukkumatti on jättänyt unihiekka pussin auki..tai olsiko unikaasua..

• *Pantteri*
        pervokki kirjoitti:

..mäkin oon parhaimmillani öisin mtta nyt joutunut omaamaan toisenlaisen rytmin.. se voi olla syynä tähän jatkuvaan väsymykseen.. taidanpa mennäkin vähäksi aikaa pötkölleni..kun tuo nukkumatti on jättänyt unihiekka pussin auki..tai olsiko unikaasua..

sitten minäkin torkut..unia..iltaan jellona.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      33
      5344
    2. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      74
      3312
    3. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      81
      3131
    4. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      314
      2682
    5. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      41
      2242
    6. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      54
      2181
    7. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      21
      1446
    8. Hymyilyttää

Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi
      Ikävä
      21
      1381
    9. Oletko surullinen

Pahoillaan, pettynyt vai jotain muuta
      Ikävä
      49
      1359
    10. Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."

Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1253
    Aihe