kävisköhän pollet...

..kaupaks?..meinaan pollet maalattuna kankaalle??.. hmmm.. hitsi kun liikaa tekemistä..ei pysty keskittyyy olennaiseen.. mikä edes tuo olennainen on..kun mä olenmies?? tosin olenmiehenä on hyvä keskittyy tuohon olennaiseen.. mutta tuo "olen" hämää minua hyvin kovasti..

17

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja aloita toi ajatusketju alusta.

      Ja keskity olennaiseen;) Kunhan et latoja rustaa...

      • ..pollet oo ihan hienoja? maalausaiheena.. vai lehmiäkö.. ilman latoja..?


      • pervokki kirjoitti:

        ..pollet oo ihan hienoja? maalausaiheena.. vai lehmiäkö.. ilman latoja..?

        Itte tykkään lehmistä enemmän... ajatus lehmätaulusta miellyttää kovasti;)


      • pollet on
        pervokki kirjoitti:

        ..pollet oo ihan hienoja? maalausaiheena.. vai lehmiäkö.. ilman latoja..?

        upeempia ku lhmät ja niitä Äkkijyrkän lehmiä on jo marimekollakin !!!


      • pollet on kirjoitti:

        upeempia ku lhmät ja niitä Äkkijyrkän lehmiä on jo marimekollakin !!!

        hevosistahan ei tosiaan kovin montaa taulua vielä ookkaan tehty...;)


    • *Pantteri*

      ...touhua riittääääää...maalaa nyt joku kissa-aihe mulle...kyllähän polletkin laitumella..ihan jees...olenNainen osa on kuitenkin kissat mulle..

      • ..touhua riittää niin paljon ettei oikein tiedä mihin keskittyä.. vai kissamaalaus sulle.. pantteri viidakossa vai???


      • *Pantteri*
        pervokki kirjoitti:

        ..touhua riittää niin paljon ettei oikein tiedä mihin keskittyä.. vai kissamaalaus sulle.. pantteri viidakossa vai???

        viidakossa..sitähän tämä elämä on..viidakossa taistelua..välillä..miksikähän on alakulo-olo?..vaikka ei ole syytäkään.


      • *Pantteri* kirjoitti:

        viidakossa..sitähän tämä elämä on..viidakossa taistelua..välillä..miksikähän on alakulo-olo?..vaikka ei ole syytäkään.

        ..yleinen väsymys.. joo no on mullakin alakulo.. tää elämäntilanne muutokset.. hommien suhteen kauhea sterssi..sretsi.. sstressiii..


      • *Pantteri*
        pervokki kirjoitti:

        ..yleinen väsymys.. joo no on mullakin alakulo.. tää elämäntilanne muutokset.. hommien suhteen kauhea sterssi..sretsi.. sstressiii..

        veneessä kellutaan...on niin monenlaista..pitää jostain alkaa purkaa...ettei kasaannu liikaa kestettäväksi...rapsuta vähän mun turkkia;)


      • *Pantteri* kirjoitti:

        veneessä kellutaan...on niin monenlaista..pitää jostain alkaa purkaa...ettei kasaannu liikaa kestettäväksi...rapsuta vähän mun turkkia;)

        ..rapsun rapsun.. joo pitäs hirveästi yrittää tienata mutta kun kukaan ei haluu maksaa maalauksistakaan normihintasa niin pitää myydä alella.. kaikkee pitää saada..mutta mitään ei saa maksaa.. se on se juttu.. taideagenttii pitäs jostain etsii..


      • *Pantteri*
        pervokki kirjoitti:

        ..rapsun rapsun.. joo pitäs hirveästi yrittää tienata mutta kun kukaan ei haluu maksaa maalauksistakaan normihintasa niin pitää myydä alella.. kaikkee pitää saada..mutta mitään ei saa maksaa.. se on se juttu.. taideagenttii pitäs jostain etsii..

        makealta tuo rapsutus...mielialakin vähän parani..niinhän se on...kaikki haluaa kaikkea..mikään vaan ei saisi ostajan mielestä maksaa paljon mitään...esim.maalaukset..noitahan sutasee noin vaan..yrittäsivätpä itse;)..


      • *Pantteri* kirjoitti:

        makealta tuo rapsutus...mielialakin vähän parani..niinhän se on...kaikki haluaa kaikkea..mikään vaan ei saisi ostajan mielestä maksaa paljon mitään...esim.maalaukset..noitahan sutasee noin vaan..yrittäsivätpä itse;)..

        ..pahimmillaan menee monta täystyöpäivää yhden maalauksen tekemiseen..materiaalit.. noissa on kuitenkin yksityiskohtia ja sillai tavaraa eikä ihan pieniä kaikki.. ja mahdollinen hermoromahdus epäonnistumisista.. no se sentään on harvinaista.. siis että iha hermot romahtais.. epäonnistumisia ja uudelleen maalauksia kyllä on..


      • *Pantteri*
        pervokki kirjoitti:

        ..pahimmillaan menee monta täystyöpäivää yhden maalauksen tekemiseen..materiaalit.. noissa on kuitenkin yksityiskohtia ja sillai tavaraa eikä ihan pieniä kaikki.. ja mahdollinen hermoromahdus epäonnistumisista.. no se sentään on harvinaista.. siis että iha hermot romahtais.. epäonnistumisia ja uudelleen maalauksia kyllä on..

        viesti sinne?


      • *Pantteri*
        pervokki kirjoitti:

        ..pahimmillaan menee monta täystyöpäivää yhden maalauksen tekemiseen..materiaalit.. noissa on kuitenkin yksityiskohtia ja sillai tavaraa eikä ihan pieniä kaikki.. ja mahdollinen hermoromahdus epäonnistumisista.. no se sentään on harvinaista.. siis että iha hermot romahtais.. epäonnistumisia ja uudelleen maalauksia kyllä on..

        näy..kerroin,että sulla työpäiviä..mulla työ-öitä..olen parhaimmillani öisin..just yksityiskohdat kiehtoo meikäläistä..hermot pitää olla ok jos haluaa hyvää jälkeä..


      • *Pantteri* kirjoitti:

        näy..kerroin,että sulla työpäiviä..mulla työ-öitä..olen parhaimmillani öisin..just yksityiskohdat kiehtoo meikäläistä..hermot pitää olla ok jos haluaa hyvää jälkeä..

        ..mäkin oon parhaimmillani öisin mtta nyt joutunut omaamaan toisenlaisen rytmin.. se voi olla syynä tähän jatkuvaan väsymykseen.. taidanpa mennäkin vähäksi aikaa pötkölleni..kun tuo nukkumatti on jättänyt unihiekka pussin auki..tai olsiko unikaasua..


      • *Pantteri*
        pervokki kirjoitti:

        ..mäkin oon parhaimmillani öisin mtta nyt joutunut omaamaan toisenlaisen rytmin.. se voi olla syynä tähän jatkuvaan väsymykseen.. taidanpa mennäkin vähäksi aikaa pötkölleni..kun tuo nukkumatti on jättänyt unihiekka pussin auki..tai olsiko unikaasua..

        sitten minäkin torkut..unia..iltaan jellona.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe