Kirjoitan nyt tänne seksiosaston sijaan, kun täältä varmaan saa enemmän asiallisia vastauksia. Ongelma on siis se, että kun mieheni laukeaa sisääni alan tuntea kovaa kirvelyä. Aina ei ole ollut näin, mutta viime aikoina kyllä. Onko muilla samanlaisia kokemuksia, ja mistähän voisi johtua? Voisiko kyseessä olla jokin sukupuolitauti?
Sperma kirvelee
11
9363
Vastaukset
- miehen
Onko miehen ruokavalio muuttunut? Se nimittäin ainakin vaikuttaa. Sperma voi olla tosi polttavaa pahimmillaan. Ja sinun limakalvosi ärtyneet? Koittakaapa miettiä niitä asioita ja käyttää vaikka liukastetta välillä.
- Mimmu
Miehen ruokavalio ei ole muuttunut ja liukastetta käytämme aina. Voi olla että limakalvoni ovat ärtyneet, mutta mitäs niille sitten voisi tehdä?
- sun...
Mimmu kirjoitti:
Miehen ruokavalio ei ole muuttunut ja liukastetta käytämme aina. Voi olla että limakalvoni ovat ärtyneet, mutta mitäs niille sitten voisi tehdä?
Ehkä sun kannattaa käydä gynekologilla tarkastuksessa. Hormonipitoisuudet ovat voineet muuttua ja aiheuttaa kuivumista, joka taas aiheuttaa ärtymistä. Tai jonkin (ihan vaan hiivatulehdus) yrittää pukata päälle ja se ärsyttää limakalvoa. Tarkastuksessa se selviää ja gynekologi osaisi neuvoa. Muuten käy pian niin, että seksi ei kiinnosta, kun sen jälkeen on kipuja.
- ...
sun... kirjoitti:
Ehkä sun kannattaa käydä gynekologilla tarkastuksessa. Hormonipitoisuudet ovat voineet muuttua ja aiheuttaa kuivumista, joka taas aiheuttaa ärtymistä. Tai jonkin (ihan vaan hiivatulehdus) yrittää pukata päälle ja se ärsyttää limakalvoa. Tarkastuksessa se selviää ja gynekologi osaisi neuvoa. Muuten käy pian niin, että seksi ei kiinnosta, kun sen jälkeen on kipuja.
Minulla on aivan samanlaista. Olin jo aivan paniikissa että minulla on vulvodynia, koska siinä oli aivan samanlaisia oireita. Joka kerta kun mieheni laukesi sisään alkoi 5 minuutin päästä järkyttävä polttelu, alapää oli aivan tulipunainen ja turvonnut. Ennen minulla ei ollut mitään tällästä, mutta sitten yhtäkkiä alkoi tälläinen oireilu. Sitten luin sperma-allergiasta ja päätimme tehdä omakonstisen testin eli mies ei lauennut sisääni. Ja yllätys ei tullut mitään oireita. En ole saanut vielä aikaseksi varattua gyneltä aikaa, mutta siihen astin toimimme niin että mies laukeaa johonkin muuhun. Eihän minulla välttämättä sperma-allergiaa ole koska sehän on hyvin harvinainen, mutta sperma sen kirvelyn juuri aiheuttaa.. Liekö sitten muuttuneet hormonipitoisuudet vai mitkä.
- limakalvot
on tulehtuneet/ärtyneet niin voi kirvellä. Kannattaisi käydä gynekologilla tarkastuttamassa onko kaikki kunnossa.
- viimeeksi
otettu Papa-näytteet ?
- Mimmu
Ei ole koskaan otettu papa-näytettä..
- .... . .
Minulla on aivan samanlaista. Olin jo aivan paniikissa että minulla on vulvodynia, koska siinä oli aivan samanlaisia oireita. Joka kerta kun mieheni laukesi sisään alkoi 5 minuutin päästä järkyttävä polttelu, alapää oli aivan tulipunainen ja turvonnut. Ennen minulla ei ollut mitään tällästä, mutta sitten yhtäkkiä alkoi tälläinen oireilu. Sitten luin sperma-allergiasta ja päätimme tehdä omakonstisen testin eli mies ei lauennut sisääni. Ja yllätys ei tullut mitään oireita. En ole saanut vielä aikaseksi varattua gyneltä aikaa, mutta siihen astin toimimme niin että mies laukeaa johonkin muuhun. Eihän minulla välttämättä sperma-allergiaa ole koska sehän on hyvin harvinainen, mutta sperma sen kirvelyn juuri aiheuttaa.. Liekö sitten muuttuneet hormonipitoisuudet vai mitkä....
- Quasimod0
sperma-allergia! nykyään son yleistä naisilla! kantzii käydä lääkärillä!
- stupid dog
Okei 3,5 vuotta myöhemmin, mutta:
sperma-allergia on helvetin harvinainen! Yksittäisten miehien sperman valkuaisaine saattaa aiheuttaa allergisia oireita naisen emättimen limakalvoilla, mutta se ei vielä tarkoita sperma-allergiaa.
Itselläni on sama juttu nykyiseni kanssa. Ei ole sperma-allergiaa, mutta hänen siemennesteensä valitettavasti aiheuttaa minulle saman kuin keskustelun aloittajallekin.
Kotikonstit auttaa.
Ja edes nykyään gynekologit eivät tiedä paljon mitään koko sperma-allergiasta, joten... Se ei ole yleistä.
Kiitos. - p-miesJormaJortikka
Joidenkin sperma on varsin väkevää tavaraa. Kerran paneksittiin emännän kanssa ja pruiskautin mällilastin sen alavatsalle. Muutaman sekunnin kuluttua se alkoi kuplimaan ja emäntä huusi että "aivvv... kun polttaa". Kevyttä höyryäkin nousi. Pyyhkäisin äkkiä mällit pois niin iholla oli kuin palovammoja.
Nyt en enää ihmettele että miksi emäntä valittaa suuseksin jälkeen aina järjetöntä närästystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1935876
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263654- 822557
- 372079
- 331872
- 431837
- 1061754
- 211636
- 271492
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!371428