Naisen alapää, mikä siinä on kaunista?

tahtoisin tietää

ja kysyä miespuolisilta edustajilta, että mikä teidän mielestänne pillussa on niin kivaa/kaunista? Naisena en ole jotenkin pitänyt sitä kauniina, en tiedä mikä siinä on etten niistä niin pidä. Mistä kohdasta eniten pidätte ulkonäkö/haju/tuntemukset?

23

12813

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Olen myös huomannut että useat naiset eivät pidä vaginansa ulkonäöstään erityisemmin verrattuna mitä miehet pitävät oman peniksensä ulkonäöstään.

      Itse tykkään vaginan ulkonäöstä(onneksi niin päin). En osaa suoraan sanoa miksi, mutta niin se vaan menee.

      Hajuakin on vaikea kommentoida... En tykkään siitä silloin kun se on likainen eli haisee mutta puhtaana se ei haise sen erikoisemmalle.

      Kivointa vaginassa on se mitä saa aikaan sitä koskettamalla. Yksi suurimmistani nautinnoistani on nähdä nainen nauttimassa antamastani suuseksistä. Ja kyllä se tuntuukin mukavan pehmeältä kielen päässä :P

    • itsevarmuus

      Naisen alapää on hänen oma asiansa.

      Minä pidän erityisesti sellaisista, joiden omistajlla on terve itsetunto ja se näkyy ja tuntuu toiminnassa. Mikään ei ole sen hankalampaa miehen kannalta kuin nainen, jolla on on ongelmia itsensä kanssa. Jos naista ei saa nähdä, häntä ei saa jollain lailla koskettaa tms, joutuu koko ajan olemaan varuillaan tietämättä tarkkaan, miksi.

      Karvat eivät minua mitenkään haittaa. Ne kuuluvat aikuiseen naiseen ja mieheen. Niiden kanssa tulee toimeen ja jos suhde on niistä jotenkin kiinni, vika on korvien eikä jalkojen välissä. Edelleen on ihmisen oma asia, jos hän haluaa karvojaan jotenkin trimmailla. Siitä vaan.

      Kaunista naisen alapäässä on minusta nautinnon näkeminen. Siihen liittyy eritteitä ja tuoksuja, jotka taas kuuluvat asiaan. Ei niitä tarvitse arvioida miellyttäviksi tai epämiellyttäviksi, niiden kanssa tullaan toimeen. Tärkeää on molempien osallistuminen yhteisiin hyvän olon hetkiin.

      M45

      • melkein onnellinen

        Missä tuollaisia miehiä kasvaa? Aivan fantastista tekstiä!


      • keskustelun aloittanut

        samaa mieltä olen :)


    • Kaunis ja kiihottava

      On vaikeaa ellei mahdotonta absoluuttisesti todeistella, mitä kaunista on naisen pillussa. Osaako kukaan sanoa, mitä kaunista on naisen rinnoissa? Eikö sekin kauneus liity jotenkin fyysiseen tuntemukseen ja tietoon siitä, että niitten hyväily tuntuu naisista kiihottavalta ja että siitä sitten lähdetään eteenpäin vielä kiihottavampiin alueisiin.

      Pillu on mielestäni samanlainen, mutta monta vertaa kiihottavampi. Ajelen vaimoltani pari kertaa viikossa karvat pois pillusta juuri sen tähden, että haluan sen näkyvän kokonaan. Sen ihanan pehmeä ja sileä pinta on vastustamaton hyväiltävä. Ja kesämökeillä ja nakurannalla nautin siitä, kun muillakin naisilla on karvaton, vapaasti katseltava pillu. Se on kaunis. Minusta on hienoa, kun vaimoni rannalla kävelee ujostalematta suoraryhtisenä, pienet ja pystyt rinnat väristen ja karvaton pillu kaikkien katseltavissa. Sisemmät huulet tulevat raosta uhmakkaasti esille ja lisäävät kiinnostavuutta.

      Ei kai pillu sinänsä ole kaunis. Sen kauneus on ihmisen mielessä ja siinä tiedossa, mihin pillua tarvitaan ja mitä nainen ja mies sen kautta voivat tuntea.

      On puhuttu pillun tuoksusta. Minusta vastapesty ei ole paras mahdollinen. Vasta pari tuntia myöhemmin, kun pilluun on tullut naisen tuoksu, se on suuseksiäkin ajatellen parhaimmillaan ja sopivan kostea ja liukas.

      • Nimetön

        siis minä kun atson naisen alapäätä niin innostun aina. kun sillä on tiukat housut, ne oikein kutsuu sinne kaikkein pyhimpään. siis se on niin viettelevä ja arvoituksellinen se naisen jalkojen väli. kaikkein kiihottavinta on katsoo pillua takaapäin, jos on iso pimppi ja ajeltu. myös tunne on ihana kun sitä hyväilee. mutta paras se on sillon kun ei oo ihan kuiva mutta ei niin kauheen kosteekaan. silleen sopivasti vastaanottavainen. mutta ajeltuna se on kaikkein nätein, tai että on siisti karvoitus vaan pillun yläpuolella


    • eino l

      Sun pillusi on mun illusion

    • smeifesnbf

      pillu on vitun ruma. Haiseva paskapillu =((( Kasvot, ja vartalo saa kiinnostumaan!!

    • häpy

      Kyllähän kun mies näkee alastoman naisen, siistin ja kiimaisen pillun niin tuskinpa kukaan kääntää päänsä muualle. Se on sisäänrakennettu systeemi, että sitä mies haluaa kun on kiihottunut ja naitattaa.Onhan siinä silmällekin iloa saatikka sitten kyrvälle joka pääsee temmeltämään lämpimään ja liukkaaseen vittuun. Eipä sitä juurikaan parempaa tuntemusta voi kokea täällä arjen keskellä. Opettele ihmeessä hyväksymään pillusi näkö.Jos se olisi ihan muun näköinen kukapa sitä uskaltaisi hyvänä pitää.

    • se ny...

      Mikään maailman kaunein asia oo, mut kuitenkin. Jos se on siisti, eli karvoitus siistitty/ilman karvoja ja puhdas, niin sille on mukava tehdä kielellä ja sormilla paljon hyviä asioita =)) Ja ehkäpä juuri tykkään siitä, koska se löytyy naisilta ;-) Voin kyl miehenä sanoo, ettei munkaan mielestä kyrvät oo mitenkään kauniita tai mitään muutakaan kiinnostavaa niissä ei oo! Paitsi ny omaa joutuu joskus pitään pikkasen hyvänä =)))))))

      • mikä pää

        mikäkin?Mies voi ajatella kummankin pään kautta tahansa.Joskus miehellä ja naisella on yhteinen kananpimppi josta kaikki alkaa.Jos naisen kalju muistuttaa munaa niin miehen vastaava kaalia.Miehillä on kuulemma putkiaivot,jolloin voit syöttää sinne mitävain,niintämä pyrkii perusteetta suorittamaan tehtävää.Mies roikottaa kellukkeitaan perässään,ja kuseksii kaikkipaikat täyteen.Nainen osuu helpommin wc-pönttöön kun täyttää melko ilmatiiviisti pöntönreunat.Mitä naisen ummehtuneeseen munanhajuun tulee,tuskin se johtuu aktiivisemmasta seksielämästä,vaan jostain muusta?Mitä uusia tuloksia on kansainvälisyydestä tullut tästä asiasta,Tohtori Leevi Puupponen? Kertoisitteko hieman huomioistanne?


    • mikä mies

      Kivalle se tuntuu, ainakin jos se on kostea. Hajukaan ei edo jos se on puhdas. Kuukautisten aikana veren haistaa vähän liiankin hyvin ja seksi ei silloin kyllä oikein maita.

    • mahtimela.

      Naitavaksi se on luotu eikä katsottavaksi. Ja naaman tunkeminen pilluun on homojen hommia. Jos kulli riitä niin jo on perkele

      • piippi......

        Ha hah..olen itse asiassa samaa mieltä ja nainen oon, että ei sinne naamaa tarvitse tunkee...


      • mikäs...

        homo se muka naamansa pilluun tunkisi? Mie kun luulin että niitä lesboiksi kutsutaan.

        Itse kun kuitenkin mieluusti pimppaa lipasen, mutta enpä tiennyt sitä homosteluksi.


    • melkein40

      Miksikö naiset eivät kovin pidä alaosastostaan; ensinnäkin sen tarkasteluun tarvitaan peili. Toiseksi kuka Äiti rohkaisee tytärtään pimpsansa tutkiskeluun. Ja meidän kultturimme vielä... se sallii meille seksuaalisuuden, mutta ei rohkaise siihen, moni nainen ei ole edes vilaissut aarrettaan, häpeää sitä tai ole edes masturboinut eli ei tiedä kehonsa salaisuuksia, miten siinä sitten voisi edes kumppaniaan opettaa. Puhdas värkki on kaunis ja sen tulisi olla kaunis ainakin kantajansa mielestä, se on osa itsetuntoa. En tarkoita, että aina pitäisi olla räpläämässä tai kaikkien pitäisi ajella itsensä, mutta se, että on sinut itsensä kanssa ja että pitää itse itseään kauniina, on tärkeää.

    • oldtaimeri

      NO EIHÄN SITÄ NAISESSA PELKKÄÄ PILLUA TUIJOTETA.
      TYHMÄ PUHEENAIHE.

      • keskustelun aloittanut

        Kyse olikin siitä että mikä siinä on niin erikoista kun miehet sitä kehuvat mutta eivät sano mikä tekee siitä niin kivan. En ole puhunut tuijottamisesta ym


      • npä

        itse olet tyhmä puheenaihe


      • välähti
        npä kirjoitti:

        itse olet tyhmä puheenaihe

        Kannattiko tuonkin tekstin lähettäminen. Ehket pysty parempaan!


    • Anonyymi

      Tietoa haen

    • Anonyymi

      Kauneus on katsojan silmissä kuten upea maisema, joulukortti, kukat jne. Mielestäni olisi ehkä sopivampaa käyttää termiä haluttava, himottava, sexy tms. kun kuvaillaan pillua. Joillakin miehille pienet ja kutistuneet outiet ja isot korvasieni inniet ovat super seksikkäät ja kun siinä on vielä kunnon pöheikkö päällä laidasta laitaan ja persvakoa pitkin selän puolelle niin se on vientiä.

      Itselle supersexy pillu on symmetrinen pulleahkot täyteläiset outiet ja inniet pienet sileät sekä posliini ja minulle vastustamaton. Sellainen herättää eräänlaisen nälän ja himon nuolla, imeä ja syödä pillua eikä se pano ole ensimmmäisenä, eikä toisenakaan, mielessä, vain nauttia naisen herkullisimmasta osasta joka tosin on hyvin harvinaista joka saattaa johtua naiseen iskostuneesta negatiivisesta käsityksestä pillusta ja se taas miten lapsuudessa on sosiaalinen ympäristö, siis vanhemmat ja lähinnä oma äiti vaikuttanut tyttären omakuvaan hävettävänä asiana varsinkin alastomana.

      Lapsena oma alastomuuteni ei häirinny ketään uimarannalla kun taas äitini piti tarkan huolen siitä että siskoillani oli aina kokovartalo uimapuku päällä eikä sitten liian pitkään rannalla ja itse sain sitten rakennella hiekkalinnoja pienellä muoviämpärillä ja muovilapiolla ihan yksin.

      Naisena et luonnollisestikkaan ole pitäny pillua kauniina ts. haluttavana kuten en minäkään miehenä pidä lainkaan kyrpää mitenkään haluttavana joka on luonnollista. Homoilla tää on päinvastoin enkä tässä ota tän enempää kantaa siihen.

      -m71v.-

    • Anonyymi

      Jo 50v sitten kuulin vanhan viisauden: ei viina maullaan eikä vittu näöllään miellytä.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      336
      3173
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      110
      2325
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      89
      1705
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      201
      1662
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      71
      1456
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      57
      1323
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      13
      1116
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      22
      1107
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      3
      1083
    10. Vapunviettoon

      Ohjeita palstanaisille: piIIua ei jaella.
      Sinkut
      164
      998
    Aihe