mikäs on?

otus

niin että mikäs on vikana kun mie syön pillereitä ja oon ihan puhdas, ei siis mitn tauteja, mutta mies ei vaan silti suostu luopumaan kortsusta, vaikka on itekki ihan puhdas!

ollaan seurusteltu reilu vuosi ja saman verran harrastettu seksiä.

eikö siis mies luota vain?
itelläni on ollut aika helvetin paljon miehiä ennen häntä, mutta mie oon hänelle ensimmäinen.

ihan aikuisia ollaan kumpikin, eli ei siis mitn teinien pelkäämis juttuja...?

enkä kyllä usko että mies käy vieraissa, ei todellakaan!

olisin kiitollinen jos joku osaisi vastata...

1

196

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaaja

Niinkuin itse sanoit: "itelläni on ollut aika helvetin paljon miehiä ennen häntä"-laittaa ns.puhdasta kaveria hieman mietityttää, että jos olet esim. joskus humalatilassa unohtanut suojan ja kannat jotain tautia. Todennäköisesti hän ei luota siihen, että olet puhdas noiden miesten jälkeen. Eikä tietenkään halua mitään tautia. Tää tuli ensimmäiseksi mieleen..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      86
      5199
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      76
      4696
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2997
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      86
      2933
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2464
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      60
      2034
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      24
      1860
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1429
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1318
    Aihe