leikkaukseenko?

siankärsä..

olen harkinnut todella vakavissani nenäleikkausta,koska nenäni on todella ruma kärsä. se on ylöspäin vinossa ja sieraimet loistaa kilometrien päähän.se aiheuttaa kamalaa stressiä ja itkua sekä turhautumista,kun meikkikään ei pelasta. aina se nenä sinnikkäästi muistuttaa enemmän sian kärsää kuin ihmisen nenää.
en voi sietää itseäni ja tunnen itseni tosi rumaksi.
olen kuullut jokapuolelta juttuja,että kauneusleikkaukset oikeastaan huonontavat itsetuntoa,mutta minä en usko sitä omalla kohdallani,koska itsetuntoni ei voisi enää huonompi olla.
eli onko tietoa nenäleikkauksen hinnoista ja jääkö arpia näkyviin?
onko pitkät jonotus ajat?

2

431

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niiin...

Sitä vaan tässä huomasin lukiessani tuota viestiä..että joku voi olla tyytymätön nenäänsä toinen tisseihinsä jne...
      mutta mutta....eipä ole niin paljon vastarintaa nenäleikkaukseen menijälle/suunnittelijalle tai ei ole kukaan laittamassa aiheesta nenäleikkauksen vastarintalaiset niinkuin täälläki silikonien boikotoijat?? Eli hyvät immeiset, onko teistä hyväksyttävämpää korjailla omaa naamataulua kuin silikonitissien leikkaamista...ei muuten, mutta pistää ärsyttämään!!!

• siankärsä

mä luulen että silikonit aiheuttaa enemmän vastustusta sen takia,koska niistä ongelmista puhutaan niin paljon ja ne koetaan isommaksi riskiksi.
        ja niinhän ne ovatkin.
        eli nenäleikkauksessa elimistoon ei asennella myrkkyjä,toisin kun rintoja suurennettaessa..
        tämmönen mulle tuli mieleen siitä miksi silikonit aiheuttavat suurempaa vastustusta.

MUTTA itse en missään nimessä tuomitse silikonien ottajia tai muitakaan kauneusleikkauksissa(kosmeettisissakaan)kävijöitä.
        jos siis omasta vapaasta tahdostaan,eikä kenenkään toisen painostuksen alla hakeutuu kauneusleikkaukseen.

jotkut ihmiset ovat vaan niin hanakasti aina tuomitsemassa muiden tekemisiä,että mitä siitä suotta mennä ärsyyntymään.jätettäköön heidät omaan arvoonsa.
        jokanen elää parhaaksi katsomallaan tavalla,piti muut siitä tai eivät..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      45
      2929
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2701
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      36
      2419
    4. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      32
      2014
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1918
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1529
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      105
      1225
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1193
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1050
    Aihe