Ford Thuderbird

Kiinnostunut

Millaisia autoja ovat 80 - 90 luvulla valmistuneet Ford Thuderbirdit?
- mikä parasta
- yleisimmät viat
- onko jättänyt tielle
- ja bensaa palaa
- jne

Kokemuksia kaivataan!

7

1185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tbird

Hyvin on toiminut -91 vm birdi. Kulutus on kohtuullinen 8-9 litraa maantieajoa, toki kone on 3,8litrainen automaatti. Talvella vähän hankala, mutta kyllä sillä pärjää. Suosittelen.

• Myös kiinnostunut

Oon ostamassa 90-luvun alkupään Tbirdiä, mutta SC mallisena vaan. Elikkäs kuinkas sen hyvät/huonot puolet??

• Nykyään on camaro
        Myös kiinnostunut kirjoitti:

Oon ostamassa 90-luvun alkupään Tbirdiä, mutta SC mallisena vaan. Elikkäs kuinkas sen hyvät/huonot puolet??

Kulkee uskomattoman lujaa niin isoksi autoksi ja kiihtyyyy
        Ei sinänsä mitään vikaa mutta kannattaa tsekata nouseeko ahtopaineet riittävän ylös ettei oo alipainevuotoja ja manuaaliaskin saa niistä hajlle helpolla, tai ainakin minä sain. Perhanan hieno pirssi. Kuvittele vieväs puolitoista tonnista laivaa 150kmh mutkaista asfalttipätkää nelipyöräluisussa. Kannattaa katsoa www.sccoa.com ja tutkia mitä poijat puhuu, kysellä tyyppivikoja ym.

• impala67

carsurvey.org
      muista että kyseessä on yksityisten ihmisten kommentteja, joista osa voi olla mustamaalausta.
      mutta mikäli pari eri henkilöä valittavat samanlaisesta viasta, on todennäköistä että kys. automallissa sitä esiintyy ...

• kyydissä 5 vuotta

Isälläni on ollut noin 5 vuotta Thunderi ( -90 vai -91? 3,8 coupe automaatti).ostettaessa oli ajettu 80 tkm ja se kulki kuin unelma!Auto on nyt melko huonossa kunnossa. ajettu on n. 230 tkm ja valitettavasti koneen käyntiääni alkaa muistuttamaan yhä enemmän traktoria ja tehotkin ovat hiipuneet jonkin verran (uutena n. 190 hv). mutta eipä ole sitä autoa pidettykään liian hyvin....jos pidät kuin kukkaa kämmenellä varmasti se noillakin kilometrimäärillä käy ja kulkee hyvin. Tässäpä vastauksia...

Mikä parasta?
      -erittäin pehmeä kyyti (vaarana roima ylinopeus kun nopeutta ei huomaa) ja hiljainen moottori
      -sopivan pirteä kone eli ei jää jalkoihin
      -tilavat sisätilat coupeksi, hyvin mahtuu viis tyyppiä
      -tyylikäs ulkonäkö
      -vakionopeudensäädin on ihan mukava

Yleisimmät viat?
      -hmm...ei oo kyllä paljon vikoja ollut ja tuskin kahta samaa vikaa mutta se en ole minä joka on sitä korjannu että aika hankala sanoa...

Onko jättänyt tielle?
      -Tais viime talvena jättää ku oli hirmupakkanen mutta eipä muistaakseni mitään isoa remppaa tullut...mutta pannaan se vanhuuden piikkiin! :)

Ja bensaa palaa...
      -ei mee yli 11 l vaikka ajaisit miten. isäntä on raju ajaja mutta siinä kympin paikkeilla koko ajan ollu kulutus.

Jne?
      -Suosittelen!

• kyydissä 5 vuotta

voisit nyt ees kiittää ku jaksoin nuin pitkän viestin skriivata.Vai onko liikaa vaadittu?

• jupiter

mulla on ollut pari vuotta vm-90 3,8 thunde ja mulla ei ole kyllä ollut mitään ongelmia ei talvella sen paremmin kuin kesälläkään auton suhteen talvisin olen laittanut takakonttiin 3 kpl
      25kg hiekkasäkkiä ja hyvin on sujunut talviajo
      lisäksi olen jokaiseen autoon minkä olen ostanut laittanut XR-1 merkkistä oljyn lisäainetta oljyn joukkoon ja kokemuksesta voin sanoa kun olen sitä jo 6-7 vuotta käyttänyt että jokaisessa autossa on pensan kulutus tippunut jos joku väittää ettei aine toimisi ei tiedä mistä puhuu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      106
      6782
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      88
      5072
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3329
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3212
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      27
      2368
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1726
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1371
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1312
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1226
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      994
    Aihe