Mulla käytössä l200 -88. ajettu pian 450tkm ja on sitten ollut huoleton menijä! kuinkas muiden autojen kanssa? mitkä paikat laukeaa useimmiten??
Mitsubishi l200
7
9958
Vastaukset
- ad hoc
Mulla oli saman ikäinen ja yhtä paljon ajettu Nissan. Korihan oli se, mikä siitä pahiten "laukesi".
Mitään isompaa ei minun aikana mennyt, jotain pientä koko ajan. Sähköjohtojen liitokset, ilmaa polttoainesysteemiin, niveliä jne. Edellinen omistaja oli korjannut vaihdelaatikkoa ja kuulemma napalukkokin oli vaihdettu. ja vähän uudempi
kansihan se hajos... mutta tuo taitaa olla se heikoin koskaan rakennettu diisseli
Toisaalta ollu jonkun kiinteistöhuoltofirman auto, joten on tuo tainnu saada kenkääkin ihan huolella- hilux-ukko
vm88 di-hilu jossa kohta 400tkm ja ei mitää vikoja.vahva vääntäjä.ainoastaan peltitöitä hieman.
- L200-4x4
Mä ostin tossa kans just L200-4x4-89 bensakoneisen "mökkiautoksi. Ajettu 280tonttua. Etupäässä ilmeisesti yläpallonivelet väljät kun ympyrää ajettaessa paukahtelee, riippumatta onko neliveto päällä vai ei. Rasvanipat on niin ruosteessa että eivät oo nähny rasvaa varmaan viimeisen vuosikymmenen aikana. Kori vaikuttais aika hyvältä, on uutena ruostesuojattu eikä vielä oo löytyny mätää, pientä pintakukkaa lukuunottamatta. Vihteisto vinkuu 1-3 vaihteilla, on kuulemma aika tyypillistä, ja näyttäs että kaikista romiksella olevista L200:sta on ostettu ensimmäisenä vaihdelaatikko.
Onko muilla "oikeasti" tietoa mikä l200:sta pamahtaa ekaks? Mistä paikkaa kopasta/rungosta kannattas ettiä ruostereikiä, ennen katsastusta?- -91 ja nyt -97
Vanhemmassa mallissa nyt perus kuluvien osien vaihtoa oli aina mutta yks mikä kannattaa tarkastaa ensin on tankin etupään kannatin. Meni kerran yhden lapin reissun jälkeisenä päivänä poikki ja tankki roikkui vain taka kannattimen varassa.
Kaverilla kävi -89 mitsun kanssa samoin samana syksynä.
Et sellaista. Nykyinen pelaa hyvin ja vie vaan dieseliä. Jonka meinaan ottaa henkilöauton pienemmällä kulutuksella kohta takas. Sääli kun ei raaskisi hyvästä avolavasta luopua mutta pakko se kai on. - L200-ukkeli
-91 ja nyt -97 kirjoitti:
Vanhemmassa mallissa nyt perus kuluvien osien vaihtoa oli aina mutta yks mikä kannattaa tarkastaa ensin on tankin etupään kannatin. Meni kerran yhden lapin reissun jälkeisenä päivänä poikki ja tankki roikkui vain taka kannattimen varassa.
Kaverilla kävi -89 mitsun kanssa samoin samana syksynä.
Et sellaista. Nykyinen pelaa hyvin ja vie vaan dieseliä. Jonka meinaan ottaa henkilöauton pienemmällä kulutuksella kohta takas. Sääli kun ei raaskisi hyvästä avolavasta luopua mutta pakko se kai on.Muistatko, tai tietääkö joku,,, mitä alunperin on L200:en rekisteriotteessa ollut perävaunupainoina tuossa 80-90luvun vaihteessa?
Lueskelin tuolta jonkun hilux kyssästä että jos aikoinaan olis ollu otteessa suuremmat vetopainot kun nyt nää uudet aken tietokannan vetopainot, vois ne vanhat suuremmat painot käydä hakee konttorilta otteeseen takas.
- parappa
Terve!
Jaa että se narskuva paukutus kuuluu väljien yläpallonivelten takia?
Pitää varmaan sitten vaihtaa joskus ne nivelet. Jossain vaan sanottiin että se ääni kuuluis sen takia kun siellä on muovirajoittimet, ja jos ne on otettu pois niin ääni kuuluu sen takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602