Noin reilu 1,5v sitten seurustelin tyttöystäväni kanssa joka oli lähes samannäköinen kuin pikkusiskoni ja sitten yks kerta olimme kaikki kolme juhlimassa kaverin tupareita ja siellä oli pilkkopimeää enkä erottanut muita kunnolla ja sitten näin ``tyttöystäväni´´ ja suutelin sitä todella kauan ja sitten havahduin ja säikähdin että se tyttö jota luulin tyttöystäväkseni olikin pikkusiskoni! Hänkään ei huomannu minua ja päätti jatkaa kielisuudelmaa kunnes molemmat tajusimme keitä me suudellaan! Aluksi hävetti mutta nyt myöhemmin se naurattaa :D TOSIASIA!
Onko kukaan teistä suudellut vahingossa väärää ihmistä?
2
2297
Vastaukset
- tosiaa
Haha :D
- tytön sain
Pari vuotta sitten kaverin luona bileissä, jonne oli tullut myös jotain kutsuttujen kavereiden kavereita, joukossa myös pari minulle tuntematonta tyttöä. Olin vähän kiinnostunut eräästä tytöstä jonka tunsin jo aiemmin, mutta en ollut tehnyt vielä asialle mitään. Noh, tällä tytöllä ja sitten toisella tuntemattomalla tytöllä oli sattumalta juuri samanlaiset paidat päällä ja molemmilla hiukset poninhännällä. Juttelin sitten illan mittaan tämän tytön kanssa josta olin kiinnostunut, mutta hän ei vaikuttanut hirveän halukkaalta. Muutaman rohkaisupaukun jälkeen päätin että menen suoraan asiaan hänen kanssaan, kävi miten kävi. Menin hänen luokseen ja sanoin että haluan sinut ja suutelin häntä pitkähkön tovin. Ja kas, pussailun päätyttyä huomasin että kyseessä olikin se tuntematon tyttö jolla oli samanlainen paita! Hämärässä huoneen nurkassa tämä tapahtui, eikä tullut mieleenkään ensin tarkistaa kunnolla että on edes oikea ihminen kyseessä. Olimme molemmat hieman ihmeissämme aluksi, kunnes paljastui että tämä tuntematon tyttö olikin melkoisen halukas. Joten, jatkoimme suutelua! Asia johti toiseen, päätimme lähteä yöksi mun luo, koska asuin lähellä. Kyllä muuten pikkusen tuli pimppiä sinä yönä! Ja on tullut sen jälkeenkin, yhdessä ollaan edelleen ;) Voisi sanoa, että onneksi suutelin väärää ihmistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019