Moi! löytyykö täältä kohtalotovereita?jalkani murtui viikko sitten kaaduttuani pyörällä,nyt jalka kipsissä 6viikkoa ja on todella tylsää kun ei voi tehdä juuri mitään kun näillä sauvoilla joutuu liikkumaan.kirjoitelkaa.
jalka kipsissä...
5
768
Vastaukset
- RJx
Nooh,2002 kesällä meni jalka nilkasta rikki kun motskarilla vähän kaatuilin.
Ite otin "jalattomuuden" loman kannalta, aluksi jalka oli tietysti niin kipeä ettei halunnut mennä mihinkään.Sitten kun pahimmat kivut hävis niin pääsihän niillä kepeillä hyvinkin menemään,autokin vielä automaatilla joten ajelut sujuivat.Oikee jalka siis oli paketoitu...
Ei muuta kuin otat rennosti, kyllä se siitä.Käsivoimatkin paranee kun kepakoilla hyppelee :) - Tiiu
Tuo on vielä lyhyt aika. Itse olen menossa leikkaukseen jonka jälkeen joudun kulkemaan kepeillä viitisen kuukautta!
- vesimies
Moi Tiiu! no kyllä minä pääsen sitten helpolla sinuun nähden kun selviän sentään 5 viikolla:)voitko kertoa millaisesta leikkauksesta on kysymys kun keppien kans pitää melkein puoli vuotta liikkua??millon muuten oot menossa sinne leikkaukseen,kun talvikin tulossa?sit ei oo kyllä yhtään kivaa liikkua kepeillä,taitaa vaan olla sinulla edessä sekin:)voitaisko muuten pitää yhteyttä vaikka mailitse tai tekstarin välityksellä?
- Kateellinen
Minuun on iskenyt työ väsymys ja
siksi urheilen talven liukkaillakin polkkiksella toiveena "pieni" kaatuminen
Kyllä se kipsissäolo aina työolot voittaa
ja pääsee siinä helpommalla kotitöistäkin
Tsemppiä ... - kipsijalka
Nyt toista päivää jalka kipsissä. Liikkuminen kepeillä ei oikein meinaa onnistuu ja jalkaa särkeekin koko ajan. olisinkin halunnut kuulla kokemuksia nilkan murtumista. kuin kauan särkyjä teillä on ollu ja miten ootte selvinny keppien kans?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h492938Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv372420- 332159
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151539- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050