Challenger

Missä maassa tehdään ?

Hei kaikki , kysyisin teiltä että missähän maassa valmistetaan Challenger merkkiset matkailu-autot? Kiitoksia .

28

5848

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuohon...
    • niin toivottavasti tulee

      lämmin kesä! Ranskassa kun on yöllä noin 30C. Ei taida pärjätä Suomessa talvella!

      • tarkenemista.

        epäilee vain vilukissa pohjoismaisessa vaunussaan.


    • on Ranska

      valmistaja: http://www.challenger.tm.fr/

      Challenger ja Chausson ovat saman tehtaan rinnakkaismalleja.

      Lisätietoja autoista saat Suomessa:
      http://www.matkailuauto. info

    • muiden vastauksiin

      voisi lisätä vielä että chausson ja eura mobil ovat saman valmistajan tuotteita.Chaussonit ja challenserit tehdään ranskassa ja eurat saksassa.Ja viimme talvena oli parhaimpina/pahimpina yöpymisinä 27 astetta pakkasta ulkona ja sisällä lämmintä 22, joten se siitä kylmyydestä.

      • oikeankokoinen auto

        polttoainetta matka-ajossa tuollainen chausson fordin alustalla? Millaisia kokemuksia autosta noin yleisesti?Huollot,ajo-ominaisuudet, käytön monipuolisuus mysö talvea silmälläpitäen, mikä toimii mikä ei? jne..
        Itse ollaan mietitty ihan ymp.vuotiseen käyttöön. Vapaa-aikana ollaan paljon tienpäällä muutenkin.


        kokemustiedoista kiitollinen..


      • sviduilija
        oikeankokoinen auto kirjoitti:

        polttoainetta matka-ajossa tuollainen chausson fordin alustalla? Millaisia kokemuksia autosta noin yleisesti?Huollot,ajo-ominaisuudet, käytön monipuolisuus mysö talvea silmälläpitäen, mikä toimii mikä ei? jne..
        Itse ollaan mietitty ihan ymp.vuotiseen käyttöön. Vapaa-aikana ollaan paljon tienpäällä muutenkin.


        kokemustiedoista kiitollinen..

        Sillä tarkenee talvella tosi hyvin Välimeren rannalla Rutu elämää viettäessä.


    • !!!!!!!!!!!!!!!

      kun Rapido sisällä. Elikkä täyttä paskaa.

      • ???????!!!!!

        Onko sinulla Rapido?


      • R. Rapo
        ???????!!!!! kirjoitti:

        Onko sinulla Rapido?

        Kyllä on.


      • Anonyymi
        R. Rapo kirjoitti:

        Kyllä on.

        308 pärjää hyvin normi suomen pakkasessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        308 pärjää hyvin normi suomen pakkasessa.

        Kyllä lämpöä riittää jos on Rumatikki, syyskylmillä hyvinhii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä lämpöä riittää jos on Rumatikki, syyskylmillä hyvinhii.

        Ei tarvi paljon rumatikkii jos on dieseli lämmitys jota voi käyttää ajossakin ja sopivasti muuta lämmikejuomaa niin tarkenee kovallakin pakkasella.


    • Anonyymi

      Challenger räjähti ennen kun pääsi vauhtiin?🤭🤭

      • Anonyymi

        Keskeiset ideologiset periaatteet osoittavat, että Challenger Tuurin saunassa asettaa tahomme tukalaan tilanteeseen ajateltaessa ongelmanratkaisukyvyn huipentumaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskeiset ideologiset periaatteet osoittavat, että Challenger Tuurin saunassa asettaa tahomme tukalaan tilanteeseen ajateltaessa ongelmanratkaisukyvyn huipentumaa.

        On hyvin vaikea johdatella asioita siten, että Challenger Tuurin saunassa ratkaisee ongelmia tutkittaessa liian vähäisiä tuotannollisia resursseja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hyvin vaikea johdatella asioita siten, että Challenger Tuurin saunassa ratkaisee ongelmia tutkittaessa liian vähäisiä tuotannollisia resursseja.

        Me emme tiedä mitä tapahtuu todella, jos Challenger Tuurin saunassa auttaa käyttäjää ymmärtämään hyvinvoivan yhteiskunnan rinnalle muodostuneita epäkohtia.


    • Anonyymi

      Tosiasia on, että Challenger joksu Reino Tuurin saunassa on kiteytetty aatteeseen, jossa pohditaan viimeaikaisia absurdeja väittämiä.

      • Anonyymi

        Ottaen huomioon oman tilanteensa, voi vain todeta, että Challenger joksu Reino Tuurin saunassa yllättää toimivuudellaan, ja selvittää samalla asianosaisiin kohdistuvia ongelmia.


    • Anonyymi

      Miksi täällä ei osata kommentoida asiallisesti kysymyksiin?????

      • Anonyymi

        Eivätkö pöpijokisen puppulausevastaukset ole mielestäsi asiallisia kommentteja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivätkö pöpijokisen puppulausevastaukset ole mielestäsi asiallisia kommentteja?

        Oletteko lukeneet minun asiallista vikalistaani Fiattista kovassa koomassa kirjoitettuani erittäin tarkasti. kilometrien tarkkudella.
        Palstavahti Kuopiosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko lukeneet minun asiallista vikalistaani Fiattista kovassa koomassa kirjoitettuani erittäin tarkasti. kilometrien tarkkudella.
        Palstavahti Kuopiosta

        Vielä lisäisin, että minulla on 2.2L Fordi-kulkimessani ALDEN lämmittäjä mutta, siitä on punaiset litkut niin vähänä että, sillä eivoi nyt lähteä !!!


    • Anonyymi

      Harmi, älä juo kaikki litkuja viikonloppuna niin kuin tapanasi on ollut Palstavahti !!!!!

    • Anonyymi

      eI lopu .inkeroisten sotilas tuo lisää kouvolanvaunusta

    • Anonyymi

      Minulla on Elnakki rumatikillä, ei minulla mitään litkuja tarvitse. Juon ne kaikki litkut.
      Palstavahti Kuopiosta

    • Anonyymi

      callenkeri hyväpeli, Rumatikki ja muovimatot vanerim päälä. ranskalainen laatu merkki niinku renaultti ja tatsia,, vortin alusta sopivam pehmijä ku sika osastossa saunan pääle nusastaam

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3573
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      162
      2191
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      209
      1891
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1782
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      362
      1211
    6. Rajalakia menee läpi ja sekosi vastustajajia

      Korpeaa hheh heh.
      Perussuomalaiset
      80
      1185
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1125
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1051
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      53
      964
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      940
    Aihe