helluntailaisilla tuntuu olevan hyvinkin erilaisia käsityksiä seurakuntansa sisällä. Esimerkiksi asevelvollisuuteen suhtautuminen ihmetyttää. Osa helluntai seurakunnan miehistä voi käydä armeijan ja jotkut taas on mainostaa, että siviilipalvelus on se ainut oikea, koska se ei opeta tappamaan.
Myöskin helluntailaisten uskontonsa tyrkytys on enemmänkin kuin ärsyttävää! vaikka ne tietää, että se on hukkaan heitettyä aikaa, nii ei se niitä tunnu hidastavan.. systeemissä enemmän aukkoja ku Uunon paidassa!
Laidasta laitaan
4
362
Vastaukset
- witness
Jos noin tarkastelet, niitä mustia aukkoja takuulla löytyy.
Vai halusitko viestittää muutakin?
Uskoontullut ihminen etsii tänäkin päivänä ns. kotiseurakuntaa. Rukoillen. En arvostele yhtäkään ryhmittymää, kunhan se on raamatullista. Itse en ole 'liittynyt' mihinkään. Uskovien yhteydestä en tingi. En myös kiertele irtolaisena imien siunauksia.
Ja kaikista tärkein on säilyttää usko Jeesukseen. Jos katselee ihmisistä uskovaisimpaankin (!), saa pettyä. Lihaa&verta ollaan - sorry. :)
Rakentumispaikkoja on. Siunauspaikkoja on. - Ex-hellari
Olen onnellisimmillani kun ei tarvitse enää olla missään seurakunnassa kuuntelemassa toinen toistaan rasittavimpia sääntökokoelmia. Ah, mikä vapaus! Usko ja seurakunta ei anna mitään muuta kuin masennusta ja ahdistusta.
- protestantti
vähän väkinäiseltä vaikuttaa tuo
sinun vapautesi , onkohan se sitä
oikeaa vapautta vai pelkkää kapinaa
joka ilmeisesti juontuu pettymyksistä
joita olet kokenut siinä uskonnollisessa
maailmassa jossa olet elänyt ? - Ex-hellari
protestantti kirjoitti:
vähän väkinäiseltä vaikuttaa tuo
sinun vapautesi , onkohan se sitä
oikeaa vapautta vai pelkkää kapinaa
joka ilmeisesti juontuu pettymyksistä
joita olet kokenut siinä uskonnollisessa
maailmassa jossa olet elänyt ?...mutta en jaksa välittää! En jaksa miettiä kaikkea hengellisesti.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362