oceanic six

sayid

lost on paras sarja ikinä minulla 1 2 3 tuotantokaudet hankin loput kun tulee 4 5 6 oon katsellu nelosta tv stä aina vain paranee tiedän että jack kate sun hurley ja sayid oceanicin kuutoset selviää mutta kuka se kuudes on sori kirjotus virheistä

10

1024

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gaÖKVf

      Itse yritin samaa laskea mutta en päässyt maaliin. Kuka se oli se mies joka osti sitä pandaa kun Sun oli synnyttämässä? Siinähän annettiin ymmärtää että se mies oli viemässä sitä pandaa Sunille mut veikin sen sit jollekkin pomon vaimolle. Eikä se mies ollu Sunin aviomies? Tosin sit Sun ja Hurley meni haudalle johon oli haudattu.... Sunin mies??? Vai miten se nyt meni. Oikeastaan se Katen adoptoima(?) lapsikin vois olla se kuudes koska eikö se ollu se se.... vaaleen naisen saarella syntynyt lapsi. Mullakin nimet hukassa... :D

      • ???

        Ainaki on Jack, Kate, Sun, Hurley ja Said, mutta miten on sitte se kuudes ku se Clairen lapsi Aaron on Katella ja sitte se Sunin mies Jin oli kansa siellä.. Että eikös se tee 7??


      • LostFani
        ??? kirjoitti:

        Ainaki on Jack, Kate, Sun, Hurley ja Said, mutta miten on sitte se kuudes ku se Clairen lapsi Aaron on Katella ja sitte se Sunin mies Jin oli kansa siellä.. Että eikös se tee 7??

        Oceanicin kutosiin kuuluu Jack, Kate, Hurley, Sayid, Aaron (Clairen poika) ja Sun, mutta ei siis Jin.

        Se sairaala-synnytyskiemura olikin vähän sekava, mutta Jinin kohtaukset olivat menneisyydestä, ennen saarelle menoa, ja Sunin vasta saarelta poispääsyn jälkeisiä. Jin oli siis jo kuollut, kun Sun oli synnyttämässä.
        Näin ainakin itse ymmärsin. Korjatkaa viisaammat, jos tulkintani meni väärin.


      • Katsoja palkitaan
        LostFani kirjoitti:

        Oceanicin kutosiin kuuluu Jack, Kate, Hurley, Sayid, Aaron (Clairen poika) ja Sun, mutta ei siis Jin.

        Se sairaala-synnytyskiemura olikin vähän sekava, mutta Jinin kohtaukset olivat menneisyydestä, ennen saarelle menoa, ja Sunin vasta saarelta poispääsyn jälkeisiä. Jin oli siis jo kuollut, kun Sun oli synnyttämässä.
        Näin ainakin itse ymmärsin. Korjatkaa viisaammat, jos tulkintani meni väärin.

        Juuri näinhän se oli, ja jakso oli aivan loistava esimerkki Lostin upeasta tavasta yllättää katsoja ja pitää hänet varpaillaan. Plus saada käyttämään aivojaan!

        Eli tottakai 99 % katsojista luuli, että Jin on pyrkimässä synnyttävän Sunin luokse sairaalaan, ja eletään saaren jälkeisiä aikoja. Vasta aivan viime hetkillä, kun Jin sanoo sairaalassa, että on aivan vasta mennyt naimisiin, ja että lasten aika ei ole vielä, katsoja yht'äkkiä tajuaa, mistä on koko ajan ollut kysymys. Ja siksi se kohtaus kun Sun ja Hurley ovat Jinin haudalla, on niin kovin liikuttava. Koska Jin ei sitten koskaan päässyt näkemään lastaan.

        Itse tosin uskon, että Jin on oikeasti elossa ja tämä kaunis pari saa vielä happy endin. :-)


      • agbk
        Katsoja palkitaan kirjoitti:

        Juuri näinhän se oli, ja jakso oli aivan loistava esimerkki Lostin upeasta tavasta yllättää katsoja ja pitää hänet varpaillaan. Plus saada käyttämään aivojaan!

        Eli tottakai 99 % katsojista luuli, että Jin on pyrkimässä synnyttävän Sunin luokse sairaalaan, ja eletään saaren jälkeisiä aikoja. Vasta aivan viime hetkillä, kun Jin sanoo sairaalassa, että on aivan vasta mennyt naimisiin, ja että lasten aika ei ole vielä, katsoja yht'äkkiä tajuaa, mistä on koko ajan ollut kysymys. Ja siksi se kohtaus kun Sun ja Hurley ovat Jinin haudalla, on niin kovin liikuttava. Koska Jin ei sitten koskaan päässyt näkemään lastaan.

        Itse tosin uskon, että Jin on oikeasti elossa ja tämä kaunis pari saa vielä happy endin. :-)

        Itse tein pidemälle meneviä johtopäätöksiä: Sun ja Jin eronneet kun paljastuu ett lapsi onkin syrjähypyn seurausta--> Sun luulee Jinin olevan kuollut ja Jin mennyt uusiin naimisiin ja luo uutta uraa Koreassa. Toki tuo että tulevaisuutta sekoitetaan menneisyyteen on uskottavampaa kuin omat arvailuni :)

        Monta kertaa on käynyt niin että olen luullut jonkin kohtauksen olevan menneisyydestä ja sit joku pikkujutta paljastaa ett se onkin tulevaisuutta...


      • Jan
        LostFani kirjoitti:

        Oceanicin kutosiin kuuluu Jack, Kate, Hurley, Sayid, Aaron (Clairen poika) ja Sun, mutta ei siis Jin.

        Se sairaala-synnytyskiemura olikin vähän sekava, mutta Jinin kohtaukset olivat menneisyydestä, ennen saarelle menoa, ja Sunin vasta saarelta poispääsyn jälkeisiä. Jin oli siis jo kuollut, kun Sun oli synnyttämässä.
        Näin ainakin itse ymmärsin. Korjatkaa viisaammat, jos tulkintani meni väärin.

        Quote:

        Oceanicin kutosiin kuuluu Jack, Kate, Hurley, Sayid, Aaron (Clairen poika) ja Sun, mutta ei siis Jin.

        End quote.


        Kuinka tähän tulkintaan päädyit? Jin totesi, että antaisi vaikka elämänsä jotta Sun (ja syntymätön lapsi) pääsisi turvallisesti saarelta pois. Ja kumpikin on päässyt saarelta pois, jos Jin on haudattu saaren ulkopuolelle.


      • Jacobin haamu
        Jan kirjoitti:

        Quote:

        Oceanicin kutosiin kuuluu Jack, Kate, Hurley, Sayid, Aaron (Clairen poika) ja Sun, mutta ei siis Jin.

        End quote.


        Kuinka tähän tulkintaan päädyit? Jin totesi, että antaisi vaikka elämänsä jotta Sun (ja syntymätön lapsi) pääsisi turvallisesti saarelta pois. Ja kumpikin on päässyt saarelta pois, jos Jin on haudattu saaren ulkopuolelle.

        Kyllä hauta & hautakivi voi olla, mutta eihän se sitä tarkoita, että miehen maalliset jäännökset siellä lepäisivät. Kyllä onnettomuuksissa ym. kadonneilla on hautakivet siinä missä muillakin, vaikkei ruumista oltaisikaan löydetty. Ko. jakson hautakohtaus ei siis todista Jinin kohtalosta mitään.


      • labaluu
        LostFani kirjoitti:

        Oceanicin kutosiin kuuluu Jack, Kate, Hurley, Sayid, Aaron (Clairen poika) ja Sun, mutta ei siis Jin.

        Se sairaala-synnytyskiemura olikin vähän sekava, mutta Jinin kohtaukset olivat menneisyydestä, ennen saarelle menoa, ja Sunin vasta saarelta poispääsyn jälkeisiä. Jin oli siis jo kuollut, kun Sun oli synnyttämässä.
        Näin ainakin itse ymmärsin. Korjatkaa viisaammat, jos tulkintani meni väärin.

        Mä taas ajattelin, että Aaron ei kuulu kuutosiin, koska ei selviytynyt lentoturmasta vaan syntyi vasta turman jälkeen.


      • LostFani
        Jan kirjoitti:

        Quote:

        Oceanicin kutosiin kuuluu Jack, Kate, Hurley, Sayid, Aaron (Clairen poika) ja Sun, mutta ei siis Jin.

        End quote.


        Kuinka tähän tulkintaan päädyit? Jin totesi, että antaisi vaikka elämänsä jotta Sun (ja syntymätön lapsi) pääsisi turvallisesti saarelta pois. Ja kumpikin on päässyt saarelta pois, jos Jin on haudattu saaren ulkopuolelle.

        Janille:
        Tuolta katsoin, ketkä kuuluvat kutosiin:
        http://www.lostpedia.com/wiki/Oceanic_Six


    • There's No Place Like Home

      aaron se lapsi, kate, jack, sun, sayid, hurley

      Noi oli lentokoneessa ja heistä sanottiin: oceanic six

      Sit ne valehtelikin aikalailla lehdistölle...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      469
      11005
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      316
      7629
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      28
      4615
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      340
      2407
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1817
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1663
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1410
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1313
    9. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      1194
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      54
      1028
    Aihe