..sandelsii saunanajälkeen ja täällä tas pervoilen huuuhaalla ilman rihmankiertämää.. mietin tuossa meri vai järvi näissä mökkihommeleissa..tietysti merijärvi.. joko se kunta tai entinen merenlahti joka on soistunut ja muuttunut puolisuolaiseksi taihi makeaksi.. se mmonen savipohoja vuono.. siitä ssaaavat..
uaaahh pakastinkylmää
9
443
Vastaukset
- *Pantteri*
taas kurkistella,tassutella kuulostelemaan..nieleskellä ja nuoleskella..läpsytellä ja lompsutella--
- *Pantteri*
pervokki kirjoitti:
..pelkää..ku mä oon tällai..? uaahh.. luonnollisesti.. naturel.. ei edes turkista päällä..
jellonaa pelkäisin..voisin vaikka...no jaa..meinasin sanoo,rapsutella...kynnet piilossa..onhan laulu:leijonaa mä metsästän..enkä yhtään pelkää;))
*Pantteri* kirjoitti:
jellonaa pelkäisin..voisin vaikka...no jaa..meinasin sanoo,rapsutella...kynnet piilossa..onhan laulu:leijonaa mä metsästän..enkä yhtään pelkää;))
..metsästää jellonaa.. missäköhän mielessäköhän? huaahhhhhhhhhhh.. taidan kohta kiivetä apinanleipäpuun oksalle nukkumaan.. jellonan ei pitäisi juoda olutta..
- *Pantteri*
pervokki kirjoitti:
..metsästää jellonaa.. missäköhän mielessäköhän? huaahhhhhhhhhhh.. taidan kohta kiivetä apinanleipäpuun oksalle nukkumaan.. jellonan ei pitäisi juoda olutta..
ööli jellonaa..voin vaikka kiivetä perässä..onko lähistöllä toinen puu,mihin pääset pakoon;))))))
*Pantteri* kirjoitti:
ööli jellonaa..voin vaikka kiivetä perässä..onko lähistöllä toinen puu,mihin pääset pakoon;))))))
..vähän vaikuttaa vaikka onhan tuolla viidakossa hypitty sinne tänne..ja oli kuuma päiväkin..
ei oo muita puita.. jos mut metsästäää haluat..pakko kai antautua jos samaan puuhun kiipeet..pervokki kirjoitti:
..vähän vaikuttaa vaikka onhan tuolla viidakossa hypitty sinne tänne..ja oli kuuma päiväkin..
ei oo muita puita.. jos mut metsästäää haluat..pakko kai antautua jos samaan puuhun kiipeet....en tiedä mitä pantteri juonii..mut meikä kömpii nyt puuhu..
- taitaa olla
pervokki kirjoitti:
..en tiedä mitä pantteri juonii..mut meikä kömpii nyt puuhu..
MONTA RAUTAA TULESSA
- *Pantteri*
pervokki kirjoitti:
..en tiedä mitä pantteri juonii..mut meikä kömpii nyt puuhu..
sitten samaan puuhun..ilman juonia..tapsuttelen vaan tassujani..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634
