Mikähän olisi paras (halpa & hyvä) paikka käydä paikkauttamassa hammas?
Hammaslääkäri, Leppävaara?
5
3625
Vastaukset
- säännöt
Jos haluat vinkkejä hammaslääkäreistä tai hammaslääkäriasemista, ole hyvä ja ilmoita viestissä sähköpostiosoitteesi. Palstalla ei tule mainostaa kaupallisia palveluja ja mainittu hammaslääkäri ei välttämättä halua olla keskustelun kohteena.
- säännöt
> ...ja mainittu hammaslääkäri ei välttämättä halua olla keskustelun kohteena.
Etenkään, jos hänen "tumpeloinnistaan" keskustellaan.
Näin varmaankin on.
Mutta potilaskaan ei halua olla "tumpeloinnin" kohteena.
Uskomatonta, että täällä niin hyvän terveydenhoidon maassa, kuten kerrotaan, täytyy näilläkin palstoilla ihmisten kysellä vinkkejä ja tietoa, niistä kovin peräänkuulutetuista, HYVISTÄ HAMMASLÄÄKÄREISTÄ! - tällä palstalla
säännöt kirjoitti:
> ...ja mainittu hammaslääkäri ei välttämättä halua olla keskustelun kohteena.
Etenkään, jos hänen "tumpeloinnistaan" keskustellaan.
Näin varmaankin on.
Mutta potilaskaan ei halua olla "tumpeloinnin" kohteena.
Uskomatonta, että täällä niin hyvän terveydenhoidon maassa, kuten kerrotaan, täytyy näilläkin palstoilla ihmisten kysellä vinkkejä ja tietoa, niistä kovin peräänkuulutetuista, HYVISTÄ HAMMASLÄÄKÄREISTÄ!Minä luulen, että kyse on enemmänkin hammaslääkäreiden herkkänahkaisuudesta ja mistä lie vanhoista asenteista.
Muilla palstoilla saa aivan reilusti apua hyvin lääkäreiden etsintään.
Itse olen etsinut joskus hyvää kirurgia ja gyneä ja päivä - parin kuluessa tuli monia nimiä esiin. Eikä kukaan kieltänyt tai puhunut mainostamisesta. Kyseessä on muuten Suomi24:n muut palstat
Tuo nimivikurointi on tämän hammashoitopalstan oma erikoispiirre ja tapa pitää potilaat pimennossa oikealta infolta. Näin sitten huonotkin (huono käytös, huonot taidot, liian kalliit) voivat jatkaa hommiaan, jos potilaat eivät rohkene sanoa,mitä mieltä ovat.
Mutta kyllä se tieto kaikesta huolimatta aina tihkuu, kuka on hyvä ja kuka on vähemmän hyvä.
Potilaalla on huomatavan suuri vastuu itsellään,kun hammashoidon piirissä ei tunnu olevan oikein mitään tahoa,jonka puoleen voisi luotettavasti kääntyä silloin,kun hammaslääkäri töpeksii. - .......
Just joo. kyllä palstalla saa kertoa missä on lääkärissä käynyt ja paljon makso.
- olemassa !
On olemassa hyviä hammaslääkäreitä, mutta halpaa ja hyvää ei ole.
Hammashoito nyt vaan ei ole halpaa. Voit kyllä löytää keskihintaisen ja hyvän, kun kyselet hintoja muutamista paikoista. Toivottavasti myös Leppävaaran suunnalta löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805028- 794859
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522689
- 402586
- 502237
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840