tämä naisen elämä..pitää ajella kinttukarvarvat HARVA se päivä...sitten vetelee niitä jollain halpiskoneella ja kohta oot saatana shokin partaalla ensiavussa kun vuodat kuiviin kun se höylän perkele vie karvojen mukana suurimman osan jalkojen lihaksistosta plus veret.
entäs sitten TÄMÄ hiusten värjäily??? gaaasssshhh, hirveetä myrkkyä, siinä bronkukset spasmaa ja silmistä voi kerta tirauksella valua toistakytä litraa pelkkää kyynelnestettä... puhumattakaan pitkäaikaisvaikutuksista...solutasolla..
nytpä peräänkuulutan JA gallupoin teitä oi huuhaalaiset joka alan asiantuntijat, älykkyydessänne ylivoimaiset..jnejne...(katselee kieltään peilistä)..köh...
1. onko ne karvat nyt niin pahat??
2. eikö se maantienharmaa ole kuitenkin best ja paras?
terv
huuhaan palstan humppis
on se NIIN VAIKEETA
5
474
Vastaukset
- Naakka
1. Joo
2. Joopajoo
Toivottavasti sait tästä edes hieman osviittaa tuohon dilemmaan. Autan myöhemmin tarvittaessa väriaineen valinnassa, rintsikoiden hankinnassa ja pikkuhousujen riisumisessa.- humppalulla
mutta en käytä rintsikoita ja pikkuhousut on samat olleet jo vuodesta kolkytä seittemän ennen nakkisotia..joteeen..NIITÄ EN MINÄ ETKÄ SINÄ RIISU....
taloudellisesti voit kyllä "tukea"..pankkitilin numbahan on se sama vanha...
- Pappi
se on näin
Eihän naiset voi olla yhtä karvasia kun apinat.
Miltä se näyttäis jos naisilla töröttää karvoja joka paikassa.
ajele humppis sinä vaan ne karvat pois.
Missä olet ollut kun ei ole kuulunut sinusta pitkään aikaan palstalla?
Terv
Huuhaan palstan Pappi- humppalulla
tuota noin olin tuolla..hmmm..jaa-a..sellaisessa paikassa kuin "joron jälki" siellä koin USKOMATTOMAN ison ja hyvän näköisen uskonnollisen herätyksen..ja nyt olen laskeutunut taas TÄLLE tasolle eli täällä ollaan dear pastori *halii pastoria* -voi jee kun on ollunna ihan ikävä, sua ja sun..... kaapuasi..
ja noista karvoista senverran että mun veriryhmä on sitten O rh pos että siitä vaan kaikki verta luovuttamaan niin uskaltaa karvansa ajella... - apina
...olla naiset karvasia kuin apinat. ja ole sinäkin, pappi, niinkuin oletkin persetöyhtöinesi, juk.
vastaukset humppalulalle:
1. ei mitään syytä ajella karvoja, jos ei mitään käytännön haittaa, kuten esim housut ei mahdu jalkaan.
2. ei mitään syytä värjätä karvojaan, jos ei mitään painavaa syytä, kuten jos ne on äklön punaiset. (no silloin ne voi tietysti ajaa pois. koskee pääkarvoja.)
Eiköhän näillä jo pärjää.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760