Näky kuoleman rajan takaa

kokis

Aikanamme on paljon ihmisiä, jotka lääketieteen ja elvytysmenetelmien kehityttyä on kyetty palauttamaan henkiin heidän oltuaan jo kliinisesti kuolleita. Seuraavassa kuvaus eräästä tapauksesta, jonka on antanut eräs kuolleista henkiin palannut (Ote sydäntautilääkäri Maurice Rawlingsin kirjasta "Kuoleman tuolla puolen", jossa on Thomas Welschin kuvaus, mitä hän kokee rajan takana, pudottuaan tukkityömaalla, 17 metrin korkeudessa olevalta telineeltä,)
"Menin purkamaan muutamaa puuta, jotka olivat juuttuneet kuljettimeen. Yhtäkkiä kaaduin telineeltä ja putosin puiden välistä kolmen metrin syvyiseen lampeen. Hytissään istuva koneenkäyttäjä, joka vyörytti tukkeja lampeen, näki minun putoavan. Putosin päälleni ensimmäiselle parrulle yhdeksän metriä alemmas ja sitten parrulta toiselle, kunnes putosin veteen ja katosin näkyvistä.
Sahalla oli työssä70 miestä. Saha pysäytettiin ja kaikki saatavilla olevat miehet kutsuttiin etsimään ruumistani, kuten he kertovat. MInut löydettiin noin tunnin kuluttua, ja löytäjä, M.J.H.Gunderson, on antanut oman selostuksensa tämän kertomuksen todistukseksi.
Olin kuollut, mitä tähän maailmaan tulee. Mutta elin toisessa maailmassa. Aikaa ei mennyt hukkaan. Opin enemmän tuon tunnin aikana, jonka olin poissa ruumiistani, kuin olin ikinä oppinut ruumiissa ollessani. Muistan ainoastaan, kuinka putosin telineeltä. Koneenkäyttäjä näki putoamiseni alas veteen.
Seuraava mitä muistan on tulimeri, jonka rannalla seisoin. Se oli se, mistä ramatussa sanotaan:"...siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa"(Ilm.21:8). Tämä on järisyttävin näky, minkä ikinä voi ennen viimeistä tuomiota nähdä.
Muistan selvemmin kuin mitään muuta, mitä minulle on elinaikanani tapahtunut, jokaisen hetken, jokaisen yksityiskohdan, kaiken mitä näin ja mitä tapahtui tuon tunnin aikana, kun olin poissa tästä maailmasta.
Seisoi vähän matkan päässä tuosta melskeisetä, kuohuvasta, sinistä tulta palavasta merestä. Samaa näkyi niin kauas kuin silmä kantoi. Järvi, joka paloi tulta ja tulikiveä. Siinä ei ollut ketään.Minä en ollu siinä. Näin ihmisiä, jotka olin tuntenut ja jotka olivat kuolleet minun ollesssani kolmentoista ikäinen. Eräs heistä oli poika, joka oli ollut koulutoverini ja joka oli nuorena kuollut leukasyöpään, joka oli todettu hammasjuuren tulehduksen jälkeen. Hän oli minua kaksi vuotta vanhempi. Tunsimme toisemme, vaikka emme sanoneet mitään. Hekin näyttivät olevan ymmällään, aivan kuin eivät uskoisi silmiään. He näyttivät hämmentyneiltä.
Näkymä oli niin järkyttävä, että sanat eivät riitä sitä kuvaamaan. Sitä ei voi kuvata muuten kuin sanomalla, että nyt näimme viimeisen tuomion edessämme. Ei ole mitään pakotietä, ei mitään ulospääsyä. Sellaista ei yritä edes etsiä. Tästä vankilasta ei pakene kukaan muuten kuin Jumalan avulla. Sanoin ääneen itselleni:`Jos olisin tiennyt tämän, olisin tehnyt mitä minulta olisi vaadittukin, etten olisi joutunut tälläiseen paikkaan.` Mutta en ollut tiennyt.
Kun nämä ajatukset myllersivät mielessäni, näin vielä erään miehen tulevan esille. Tiesin heti, kuka se oli. Hänen kasvonsa olivat voimakkaat, ystävälliset ja säälivät, tyynet ja pelottomat; hän oli sen kaiken herra mitä näki. Se oli Jeesus itse.
Väkevä toivo tulvahti mieleeni, ja tiesin, että vastaus ongelmaani oli tämä suuri ja ihmeellinen henkilö, joka liikkui lähelläni tässä eksyneiden, hämmentyneiden, tuomiota odottavien sielujen vankilassa. En tehnyt mitään herättääkseni hänen huomiotaan. Sanoin taas itsekseni:` Jos hän vain katsoisi minuun päin ja näkisi minut, hän voisi pelastaa minut tästä paikasta, koska hän tietäisi mitä tehdä.` Hän käveli ohitseni, ja näytti siltä, ettei hän katsoisi minuun päin, mutta juuri ennekuin hän hävisi näkyvistä, hän käänsi päätään ja katsoi suoraan minuun. Muuta ei tarvittu. Hänen katseensa riitti.
Hetkessä olin palaamassa ruumiiseeni. Oli kuin olisin tullut talon ovesta sisään. Kuulin isätäperheeni rukoilevan minuutteja ennen kuin kykenin avaamaan silmäni tai sanomaan mitään. Kuulin ja ymmärsin mitä tapahtui. Sitten yhtäkkiä ruumiini heräsi eloon ja avasin silmäni ja puhuin heille.
On helppo puhua jostain mitä on nähnyt ja kuvailla sitä. Tiedän, että on olemassa tulinen järvi, koska olen nähnyt sen. Tiedän. että Jeesus Kristus elää iankaikkisuudessa Olen nähnyt hänet. Raamatussa sanotaan:" Minä,Johannes...olin hengessä Herran päivänä, ja kuulin takanani suuren äänen ikäänkuin pasunan äänen...sanoen: Minä olen ensimmäinen ja viimeinen...kirjoita siis, mitä ole nähnyt"(Ilm.1)
Yksi niistä monista asioista, jotka Johannes näki, oli tuomio, ja hän kuvailee Ilmestyskirjan 20.luvussa, millaisena hän sen näki. Jakeessa 10 sanotaan` Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli-ja tulikivijärveen` Luvun 21 jakeessa 9 hän sanoo nähneensä `järven, joka tulta ja tulikiveä palaa`. Tämä on se järvi, jonka minä näin, ja olen varma siitä, että tämän maailmanajan lopussa viimeisellä tuomiolla jokainen tämän maailmankaikkeuden turmeltunut olento heitetään tähän järveen ikuisesti vaivattavaksi.
Kiitän Jumalaa ihmisistä, jotka osaavat rukolla. Se, jonka kuulin rukoilevan puolestani oli rouva Brocke. Hän sanoi:´ Jumala, älä ota Tomia, hän ei ole pelastunut!´ pian avasin silmäni ja kysin, mitä oli tapahtunut. Minulta ei ollut mennyt aikaa hukkaan: Olin ollut jossain muualla ja nyt olin tullut takaisin. Vähän ajan kuluttua tuli ambulanssi, ja minut vietiin sairaalaan
Saavuin sinne kuuden maissa illalla. Päänahkani ommeltiin kiinni ja minut vietiin teho-osastolle. Lääkärit eivät oikeastaan voineet tehdä paljoakaan. Piti vain odottaa ja katsoa.
Näiden neljän päivän ja yön ajan olin ilmeisesti jatkuvassa yhteydessä Pyhään Henkeen. Elin uudelleen menneen elämäni tapahtumat ja asiat, jotka olin äskettäin nähnyt, kuten tulikivijärven ja minua kohti tulevan Jeesuksen, setäni ja koulutoverini kohtaamisen ja henkiin heräämisen. Jumalan Henki oli läsnä jatkuvasti, ja monet kerrat puhui Herralle ääneen. Sitten rupesin kyselemään, mitä Jumala tahtoi elämämältäni. Sitten yhdeksän maissa tuli Jumalan kutsu. Hengen ääni voi olla hyvin todellinen. Hän sanoi minulle:` Haluan sinun kertovan maailmalle, mitä näit ja kuinka palasit henkiin.`"
Elämä jatkuu rajantakana ja jokaisen meistä on tehtävä itsestämme tili Jumalalle. Aabraham sanoi,(Luuk.16:31) "Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös." Meillä on lukuisia kuolleista palanneita ihmisiä, jotka huutavat tänä päivänä, että Jeesus on oikeassa ja elämä jatkuu kuoleman jälkeen, joko kadotuksessa tai Jumalan luona taivaassa. Ei ole olemassa muita vaihtoehtoja. Ei kenellekään meistä! Olen henkilökohtaisesti jutellut kymmenen ihmisen kanssa, jotka ovat käyneet ajanrajan takana ja palanneet. Heidän kertomuksensa vahvistavat sen, että on olemassa taivas ja helvetti. Valitse tässä ajassa oikein, niin olet kerran Jumalan luona taivaassa. Kuule, kun Jumala varoittaa sinua tuosta paikasta. "Sentähden, niinkuin Pyhä Henki sanoo:" Tänä päivänä, jos te kuulette hänen äänensä, älkää paaduttako sydämiänne...""(Hebr.3:7) Älä paaduta sydäntäsi Jumalan kutsulle, vaan ota se rohkeasti vastaan. Mene mukaan seurakunnan tilaisuuksiin ja lue Jumalan Sanaa. Jos et uskalla mennä seurakuntaan, niin Jumala kuulee sinua kyllä sielläkin missä olet. "Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua."(Ps.50:15)

32

4691

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapsuudesta - ajalta

jolloin sitä Raamatun tuubaa lapsen mieleen kaadettiin - sieltä ne kumpuavat.

Lapsen mieli raiskattiin!

"Usko yliluonnolliseen peräisin lapsuudesta

Yliluonnollisia uskomuksia voidaan parhaiten selittää yksilön taipumuksella nojautua lapsuudenaikaisiin, eritytymättömiin käsityksiin maailmasta. Näissä käsityksissä menevät elottomien, elollisten ja psyykkisten asioiden ydinominaisuudet sekaisin. Aikuisilla ydintiedon sekaannukset voivat toimia tieteellisen ja muun koulutiedon rinnalla.

Nojautuminen lapsuudenaikaisiin ja tiedostamattomiin käsityksiin maailmasta liittyy yksilön taipumukseen ajatella intuitiivisesti eli tiedostamattomasti. Näihin tuloksiin on päädytty dosentti Marjaana Lindemanin johtamassa tutkimuksessa "Taikauskon vetovoima", joka on tehty Suomen Akatemian rahoituksella.

Tutkimuksen mukaan uskomukset, joita on nimitetty joko taikauskoksi, paranormaaliksi, yliluonnolliseksi tai maagiseksi, ovat kaikki yksi ja sama asia. "Jos uskoo yhteen yliluonnolliseen ilmiöön, uskoo yleensä muihinkin yliluonnollisiin ilmiöihin. Voidaan siis puhua yleisestä taipumuksesta uskoa näihin. Taipumus paranormaaleihin uskomuksiin on myös uskomuslääkinnän eli vaihtoehtolääkinnän voimakkain selittäjä", toteaa dosentti Lindeman.

Tutkimuksen ensimmäisessä vaiheessa oli mukana 3240 eri koulutustasojen opiskelijaa ympäri Suomea. Jatkotutkimuksiin osallistui noin 500 opiskelijaa, joille tehtiin myös kokeellisia tutkimuksia. Tutkimuksessa kysyttiin heidän uskomuksiaan muun muassa noidista, telepatiasta, horoskoopeista, Jumalasta ja aaveista. Tämän lisäksi koehenkilöiden persoonallisuutta, arvoja, tietorakenteita ja tiedonkäsittelytapoja tutkittiin psykologisilla arviointimenetelmillä.

Tulosten mukaan yliopisto-opiskelijoilla on vain vähän yliluonnollisia uskomuksia, vähemmän kuin alemman asteen koulutuksen opiskelijoilla. Jos yliopisto-opiskelijoilla on yliluonnollisia uskomuksia, koulutustaso ei vähennä niitä. Persoonallisuus, tunne-elämän tekijät, selittämisen ja hallinnan tarve, sukupuoli, arvomaailma, älykkyys tai analyyttinen ajattelu eivät juuri ole yhteydessä yliluonnollisiin uskomuksiin.

Lindeman kysyy: "Löytyykö tieteen historiasta esimerkkiä, jossa taikausko olisi osoittautunut todeksi tai yliluonnollinen tieteelliseksi? Ei löydy. Uusi tieto ei koskaan ole vienyt meitä lähemmäs yliluonnollista vaan aina poispäin siitä."

Lisätietoja antaa dosentti Marjaana Lindeman, Helsingin yliopiston psykologian laitos, sp. [email protected]

Suomen Akatemian viestintä
      tiedottaja Leena Vähäkylä"

http://www.etsixpertti.fi/publicIndex.asp?page=10&fromPage=public&lang=1&PRID=4737

• Huomauttaja 1

Ei tuollaista pötköä jaksa kukaan lukea.

• ttffddhh

Mutta arvaappa moniko täällä uskoo taivaaseen ja varsinkaan helvettiin.

• kuolemankokemuksia

mahtanevat hindut tai shintolaiset kokea - olisiko kytköksiä lapsuudesta?

• jumala

henkilökohtaisesti jutellut kymmenen kanssa ?

• kokis

Pieni tarkennus.Olen saanut jutella 11 eri ihmisen kanssa jotka ovat käyneet kuoleman rajan takana. Kaikki kokemukset vahvistavat sen ,että Raamattu on tässä asiassa luotettava ja tietää mistä puhuu, kun se kertoo mitä on ajanrajan tuolla puolen. Osa ihmisistä oli käynyt taivaassa ja osa kadotuksessa eli helvetissä. Nykyään puhutaan mielestäni liikaa Jumalasta, joka on ainoastaan rakkautta ja pelkkää hyväksyntää ihmisiä kohtaan ja unohdetaan, että Jumala on Pyhä ja vihaa syntiä.
        Uskovat puhuvat paljon helvetistä juuri siksi ettei kukaan joutuisi siihen paikkaan elämänsä jälkeen.Kuka nyt helvettiin haluaa joutua?
        On modermia nykyään sivuuttaa Jumalan Sanan ilmoitus ja uskoa kaiken maailman tieteisiin ja filosofioihin. Se on on monen mielestä hienoa ja ajanhermoilla olemista.
        Eikö kaiken tekijä ja luoja tietäisi kuitenkin paremmin mikä ihmiselle sopii?
        Kerron yhden kokemuksen jossa eräs tuttavani (tunnen hänet henkilökohtaisesti) joutui helvettiin. Tuttavani ei ollut millään tavalla uskonnollinen. Hän kuoli eräässä asunnossa ja oli poissa ruumiistaan viisi tuntia ja hän kertoi minulle heränneensä helvetistä ja hän kuvaili tuskia valtaviksi.Hän sanoi, että jos jalka katkaistaisiin amputoimalla ilman puudutusta niin se kipu ei olisi mitään sen tuskan rinnalla jota hän joutui kokemaan helvetissä. Hän huusi viisi tuntia suoraa huutoa Jeesusta armahtamaan häntä. Viisi tuntia ,jotka hän oli poissa ruumiistaan. Lopulta hän oli kuullu, kun Jeesus sanoi hänelle, että "Tämä on viimeinen kerta, kun hän rukoilee hänen puolestaan" ja samassa ystäväni oli takaisin ruumiissaan ja tuli uskoon pian kokemuksensa jälkeen. En tiedä mitä ystävälleni tänä päivänä kuuluu, mutta pelkäsin ,kun hän kertoi minulle kokemuksestaan. En tiedä mistä hän tiesi aikaa kuluneen kokemukseensa viisi tuntia, sitä hän ei kertonut. Tai sitä miksi Jeesus armahti häntä.
        Kannattaa ottaa raamattu vakavasti ja antaa Jumalan Sanan pilkkaajien olla rauhassa.
        Osa kertoi käyneensä taivaassa ja taivaan olleen niin upea paikka ettei sitä voi ilmeisesti ymmärtää tässä ajassa. Kukaan ei kertonut minulle mistään unitilasta jota ei ilmeissti ole.
        On huomattavaa sekin, että yksi alkoholisti mies kertoi saaneensa sydänkohtauksen ja kuolleensa auton rattiin, kertoi olleensa ruumiinsa ulkopuolella, kun hänen tuttavansa elvytti häntä ja nähneensä vierellään enkelin, suojelusenkelin ja sanoi jokaisella ihmisellä olevan sellaisen ja mies joka tämän kertoi ei ollut millään tavalla uskonnollinen. Hän vain tiesi sen kun oli itse nähnyt sen. Et silleen se vaan on epäilijät "mutta niin on ,ettei ihminen käsitä tekoja, jotka Jumala on tehnyt, ei alkua tai loppua"(Saarn.3:11)

• on psykoosi
        kokis kirjoitti:

Pieni tarkennus.Olen saanut jutella 11 eri ihmisen kanssa jotka ovat käyneet kuoleman rajan takana. Kaikki kokemukset vahvistavat sen ,että Raamattu on tässä asiassa luotettava ja tietää mistä puhuu, kun se kertoo mitä on ajanrajan tuolla puolen. Osa ihmisistä oli käynyt taivaassa ja osa kadotuksessa eli helvetissä. Nykyään puhutaan mielestäni liikaa Jumalasta, joka on ainoastaan rakkautta ja pelkkää hyväksyntää ihmisiä kohtaan ja unohdetaan, että Jumala on Pyhä ja vihaa syntiä.
        Uskovat puhuvat paljon helvetistä juuri siksi ettei kukaan joutuisi siihen paikkaan elämänsä jälkeen.Kuka nyt helvettiin haluaa joutua?
        On modermia nykyään sivuuttaa Jumalan Sanan ilmoitus ja uskoa kaiken maailman tieteisiin ja filosofioihin. Se on on monen mielestä hienoa ja ajanhermoilla olemista.
        Kerron yhden kokemuksen jossa eräs tuttavani (tunnen hänet henkilökohtaisesti) joutui helvettiin. Tuttavani ei ollut millään tavalla uskonnollinen. Hän kuoli eräässä asunnossa ja oli poissa ruumiistaan viisi tuntia ja hän kertoi minulle heränneensä helvetistä ja hän kuvaili tuskia valtaviksi.Hän sanoi, että jos jalka katkaistaisiin amputoimalla ilman puudutusta niin se kipu ei olisi mitään sen tuskan rinnalla jota hän joutui kokemaan helvetissä. Hän huusi viisi tuntia suoraa huutoa Jeesusta armahtamaan häntä. Viisi tuntia ,jotka hän oli poissa ruumiistaan. Lopulta hän oli kuullu, kun Jeesus sanoi hänelle, että "Tämä on viimeinen kerta, kun hän rukoilee hänen puolestaan" ja samassa ystäväni oli takaisin ruumiissaan ja tuli uskoon pian kokemuksensa jälkeen. En tiedä mitä ystävälleni tänä päivänä kuuluu, mutta pelkäsin ,kun hän kertoi minulle kokemuksestaan. En tiedä mistä hän tiesi aikaa kuluneen kokemukseensa viisi tuntia, sitä hän ei kertonut. Tai sitä miksi Jeesus armahti häntä.
        Kannattaa ottaa raamattu vakavasti ja antaa Jumalan Sanan pilkkaajien olla rauhassa.
        Osa kertoi käyneensä taivaassa ja taivaan olleen niin upea paikka ettei sitä voi ilmeisesti ymmärtää tässä ajassa. Kukaan ei kertonut minulle mistään unitilasta jota ei ilmeissti ole.
        On huomattavaa sekin, että yksi alkoholisti mies kertoi saaneensa sydänkohtauksen ja kuolleensa auton rattiin, kertoi olleensa ruumiinsa ulkopuolella, kun hänen tuttavansa elvytti häntä ja nähneensä vierellään enkelin, suojelusenkelin ja sanoi jokaisella ihmisellä olevan sellaisen ja mies joka tämän kertoi ei ollut millään tavalla uskonnollinen. Hän vain tiesi sen kun oli itse nähnyt sen. Et silleen se vaan on epäilijät "mutta niin on ,ettei ihminen käsitä tekoja, jotka Jumala on tehnyt, ei alkua tai loppua"(Saarn.3:11)

"Monet skitsofreniapotilaat ovat uskonnollisia ja tuoreen tutkimuksen mukaan uskonnollisuus voi myös vaikuttaa potiliden oireisiin. .."

".. sillä 14 prosentille uskonto aiheutti henkistä epätoivoa, 10 % koki uskonnon pahentavan psukoosioireita ja yhtä monella uskonto liittyi myös itsemurhayrityksiin. .."

Seura 47/2006 s.79

http://www.seura.fi/

• ajatus.
        kokis kirjoitti:

" Uskovat puhuvat paljon helvetistä juuri siksi ettei kukaan joutuisi siihen paikkaan elämänsä jälkeen.Kuka nyt helvettiin haluaa joutua? "

Kyllä tuo kaksinaisuus (taivas ja sen "vastakohta") suhteellisella tasolla on täysin paikkansapitävää. Suhteellisella tasolla täysin varmasti oikein.

On kuitenkin olemassa sellainen laki kuin lisäämisen laki, eli sitä mitä pelkää tai ajattelee, niin sitä tulee täysin varmasti kokemaan. Ihminen voi tosiaankin valikoida ajatustensa laadun, mikäli näin tahtoo.

Ajatelkaamme siksi hyvää, että kokisimme hyvää!

• kokis
        on psykoosi kirjoitti:

"Monet skitsofreniapotilaat ovat uskonnollisia ja tuoreen tutkimuksen mukaan uskonnollisuus voi myös vaikuttaa potiliden oireisiin. .."

".. sillä 14 prosentille uskonto aiheutti henkistä epätoivoa, 10 % koki uskonnon pahentavan psukoosioireita ja yhtä monella uskonto liittyi myös itsemurhayrityksiin. .."

Seura 47/2006 s.79

Onneksi Jeesus on uskonnonloppu ja monelle uuden elämän alku.Jeesus on tullut antamaan vapauden ihmiselle eikä sitomaan häntä monenlaisten vaikeiden taakkojen alle niinkuin monet, jotka ei Jeesusta vielä tunne omassa elämässään luulevat.No se siitä ja hyviä öitä!!!

• Risto reipas
        kokis kirjoitti:

Muutamia vuosia taaksepäin, tiedän että Jeesus käytti minua ensin taivaassa ja sitten helvetissä useita kertoja, enkä ollut vielä missään uskossa. Kokemus oli niin hätkähdyttävä, että ei voinut koskaan aikaisemmin kuvitellakkaan, mitä voi olla taivas ja helvetti.

• jumala
        kokis kirjoitti:

yksitoista ?

• anonymus
        on psykoosi kirjoitti:

Seura 47/2006 s.79

uskonnolliset psykoosit, totta ovat, MUTTA: hoitajana sivusta seuranneena ja potilaiden kanssa keskusteltuani psykiatrisilla osastoilla työskenneltyäni, kaikilla heilla uskonnollinen yhteisö (perhe tai seurakunta) on toiminut ihmisen henkisyyttä /hengellisyytta/psyykeä rikkovalla tavalla...ja tapoja on monenlaisia.... Nämä uskoa väärinkäyttävät ihmiset/yhteisöt ovat syynä uhrien psykooseihin, ei itse usko/raamattu/Jeesus.....Ja viestiketjun esimerkissä on kyseesä täysin eri asia kuin psykoosi...psykoosissa ihminen ei ole tajuton,poisa kehostaan millään tasolla...mieli tekee omia kuvioitaan ihan "täässä ajassa" ollessaan, tarumaattisten kokemusten takia, mielen pyrkiessä selvittämään ja parantamaan itse itseään. Itseasiassa psykoosi on mielen oma parannuskeino ,kun se ei einää kestä kokemuksiaan, jokaisen yksilön kestorajat ovat yksilölliset, mikä yhdelle aheuttaa psykoosin, ei tiselle aiheuta mitään. Olen itse hoitanut omahoitajana monenlaisia psykoosipotilaita ja nähnyt myös parantumista..ilman uskonnillisia manifesteja ja niiden kera....

• tulimerestä

Tulimeri on hyvin todellisen tuntuinen. Se syntyy kuitenkin ihmisen omasta hämmennyksestä, tietämättömyydestä.

Se on asian kokevalle oikeasti pelottava, mutta ilman pelkoa ja hämmennystä sekä epätietoisuutta tuota tulimerta ei voi kokea tuollaisena. Se on kangastus, ja siksi siitä tullaankin hämmentyneet ihmiset pelastamaan. Se on ihmisen luoma harha.

Vinkki: KAIKKI ulkopuolelta tulevat vaikutelmat (sekä fyysiset että ylifyysiset) ovat kangastusta. Tämän jos oikeasti kokee ja tietää niin ei jää minkään tulimeren tai muun kangastuksen vangiksi hetkeksikään.

• ...

Vihdoinkin joku tällä palstalla, jolla on hiukan tolkkua.

Se on juuri täsmälleen noin. Me olemme paljon vahvempia hengessä kuin ikinä materiassa, ja kykenemme kyllä luomaan itsellemme juuri sellaisen helvetin kuin pahimmissa painajaisissamme kuvittelemme.

Kun sen tajuaa, niin siitä pääsee vapaaksi. Vaikka niin, että huutaa Jumalaa avuksi. Howard Storm pääsi vapaaksi psalmin 23 avulla.

• ...

Taas näitä krisselien "kokemuksia", mistä loistaa kilometrin päähän, että ne ovat VÄÄRENNÖKSIÄ.

Krisselien propaganda perustuu sille UKK-periaatteelle: Uhkailu, Kiristys ja Kosto. Eivätkä he häikäile edes turvautua suoranaiseen valehthelemiseen ja väärennöksiin (vrt. keskiaikainen pyhäinjäännöstehtailu) tehdessään Jumalasta, joka on Rakkaus, heidän uskonsa mukaisen brutaalin ja sadistisen kostajapsykopaatin.

Aitoja kuolemakokemuksia löytyy osoitteesta http://www.nderf.org tuhatmäärin - ja ne ovat järjestään erilaisia kuin tuo Welschin surkea tekele.

• pippuri

Jumala ei ole pelkästään Rakkaus, vaan Hänestä löytyy myös toinen puoli. Lukekaa raamattua, niin tiedätte eikä tarvitse puhua/kirjoittaa luuloja ja uskomuksia.

• ...
        pippuri kirjoitti:

Jumala ei ole pelkästään Rakkaus, vaan Hänestä löytyy myös toinen puoli. Lukekaa raamattua, niin tiedätte eikä tarvitse puhua/kirjoittaa luuloja ja uskomuksia.

Sellaisen kosmisen psykopaatin kanssa tässä ihan tosissaan halutaankin olla yhtään missään tekemisissä joo.

Jos sinä haluat uskoa kosmisiin diktaattoreihin ja omia lapsiaan vihaaviin luonnevikaisiin psykopaattijumaliin, niin oma on asiasi, mutta älä tule kaatamaan niitä kurkusta alas meille, joilla on Jumalasta ja hänen Rakkaudestaan omakohtaisia kokemuksia.

• ruuhkaa helvetissä

aitoja? mistä helvetistä sinä voit tietää että ne kaikki on aitoja? :D kuule miust on vaa hyvä että suurinosa maailmasta ei usko, sillä ne ei ole edes ansainnu pelastusta. siellähä sit palatte helvetissä, omapaha on asianne. ei se totuus kuule muutu sinun ai kenen tahansa muun mielen mukaan. joku päivä huomaat olevasi väärässä ja ai että minä nautin sillon ku kaikki ylimieliset ja pahat ihmiset kärventyy siel helvetin tulessa..=) saattepa sit mitä ansaitsettekin. helvetissä tulee olemaan ruuhkaa tätä menoa ku on nii paljon epäuskovia..=) sit on turha enää huutaa apua. tilaisuus on annettu ja os ette älyä kuunnella ni oma on vikanne. jotku ihmiset ei vaa koskaan voi myöntää et on ehkä mahdollisuus että he saattavat erehtyä..."olen aina oikeassa"...vähintää yhtä yliluonnollista on uskoa että Jumalaa ei ole olemassa. mutta itepähän pilaatte elämänne...

• 17.7.2010
        ruuhkaa helvetissä kirjoitti:

aitoja? mistä helvetistä sinä voit tietää että ne kaikki on aitoja? :D kuule miust on vaa hyvä että suurinosa maailmasta ei usko, sillä ne ei ole edes ansainnu pelastusta. siellähä sit palatte helvetissä, omapaha on asianne. ei se totuus kuule muutu sinun ai kenen tahansa muun mielen mukaan. joku päivä huomaat olevasi väärässä ja ai että minä nautin sillon ku kaikki ylimieliset ja pahat ihmiset kärventyy siel helvetin tulessa..=) saattepa sit mitä ansaitsettekin. helvetissä tulee olemaan ruuhkaa tätä menoa ku on nii paljon epäuskovia..=) sit on turha enää huutaa apua. tilaisuus on annettu ja os ette älyä kuunnella ni oma on vikanne. jotku ihmiset ei vaa koskaan voi myöntää et on ehkä mahdollisuus että he saattavat erehtyä..."olen aina oikeassa"...vähintää yhtä yliluonnollista on uskoa että Jumalaa ei ole olemassa. mutta itepähän pilaatte elämänne...

>> joku päivä huomaat olevasi väärässä ja ai että minä nautin sillon ku kaikki ylimieliset ja pahat ihmiset kärventyy siel helvetin tulessa..=)> :D kuule miust on vaa hyvä että suurinosa maailmasta ei usko, sillä ne ei ole edes ansainnu pelastusta.

• hihbgytgvty
        ... kirjoitti:

Sellaisen kosmisen psykopaatin kanssa tässä ihan tosissaan halutaankin olla yhtään missään tekemisissä joo.

Jos sinä haluat uskoa kosmisiin diktaattoreihin ja omia lapsiaan vihaaviin luonnevikaisiin psykopaattijumaliin, niin oma on asiasi, mutta älä tule kaatamaan niitä kurkusta alas meille, joilla on Jumalasta ja hänen Rakkaudestaan omakohtaisia kokemuksia.

Niin hyvin sanottu et huhhuh :) propsit sulle ;)

• M. Eläjä.

Mitään helvettiä ei ole olemassa tulevassa tietoisuudessa, se helvetti jota nyt koemme on meille tässä ja nyt.
      Jumalamme on Rakkaus, johon kaikki sielut yhtyvät... kokemuksien saatossa.

• mhmjm

Helvettiä ei ole olemassa. Eikä muuten sitä jumalaakaan ole olemassa.

• mene polvilles
        mhmjm kirjoitti:

Helvettiä ei ole olemassa. Eikä muuten sitä jumalaakaan ole olemassa.

On jumalia, niitä ovat kaikki ihmisiä viisaammat ja vahvemmat sivilisaatiot, myös erillaiset sivilisaatiot ihmiseen nähden voidaan määrittää jumaliksi.

Alienit voivat olla niitä suberkehittyneitä rotuja jotka puuttuivat myös ihmisen jälkeenjääneeseen kehityskulkuun ja heimoon?

• ..k.
        mene polvilles kirjoitti:

On jumalia, niitä ovat kaikki ihmisiä viisaammat ja vahvemmat sivilisaatiot, myös erillaiset sivilisaatiot ihmiseen nähden voidaan määrittää jumaliksi.

Alienit voivat olla niitä suberkehittyneitä rotuja jotka puuttuivat myös ihmisen jälkeenjääneeseen kehityskulkuun ja heimoon?

Jos on vähän viisaampi, niin ei se vielä jumalaa tee. Pitäisi olla vähintään kaikkivaltias ja maailmankaikkeuden luoja. Ja vielä ihmisennäköinen parrakas ukko, joka päivittäin puuttuu ihmisten asioihin, kun tarpeeksi anellaan. Esimerkiksi kun halutaan tietyn jalkapallojoukkueen voittavan.

Sitäpaitsi kehittyneistä alieneista ei ole mitään todisteita. Kuten ei jumalistakaan.

• Moi taas
        ..k. kirjoitti:

Jos on vähän viisaampi, niin ei se vielä jumalaa tee. Pitäisi olla vähintään kaikkivaltias ja maailmankaikkeuden luoja. Ja vielä ihmisennäköinen parrakas ukko, joka päivittäin puuttuu ihmisten asioihin, kun tarpeeksi anellaan. Esimerkiksi kun halutaan tietyn jalkapallojoukkueen voittavan.

Sitäpaitsi kehittyneistä alieneista ei ole mitään todisteita. Kuten ei jumalistakaan.

Kyl mää vaan sanoisin taas että ne teidän astraalitasolle siirtyneet kuolleet sukulaisenne ja muut sillä tasolla olijat ovat niitä auttajia suureksi osaksi.

Kun tunnette rakkauden tunnetta tulevan ulkopuolelta, tulee se teidön joltyakin ystävältä tai sitten taustalla olevilta korkeampien astraalitasojen auttajajoukoilta. Enkeleiltäkin apua voi saada.
        Tässäpä niitä avun tuojia, jotka reaalisesti teitä auttavat ja nostavat. mutta vain jos pyydätte, ilman pyytämistä kukaan ei välttämättä huomaa tilannettanne.
        Ja vaikka huomaisi, joskus tulee auttaa itse itseään. Nostaa itse itseään, jotta tulisi avun ulottuville. Jotta tulisi vastaanottokykyiseksi ulkopuoliselle avulle.

• ..k.
        Moi taas kirjoitti:

Kyl mää vaan sanoisin taas että ne teidän astraalitasolle siirtyneet kuolleet sukulaisenne ja muut sillä tasolla olijat ovat niitä auttajia suureksi osaksi.

Kun tunnette rakkauden tunnetta tulevan ulkopuolelta, tulee se teidön joltyakin ystävältä tai sitten taustalla olevilta korkeampien astraalitasojen auttajajoukoilta. Enkeleiltäkin apua voi saada.
        Tässäpä niitä avun tuojia, jotka reaalisesti teitä auttavat ja nostavat. mutta vain jos pyydätte, ilman pyytämistä kukaan ei välttämättä huomaa tilannettanne.
        Ja vaikka huomaisi, joskus tulee auttaa itse itseään. Nostaa itse itseään, jotta tulisi avun ulottuville. Jotta tulisi vastaanottokykyiseksi ulkopuoliselle avulle.

...muinua tartte kenenkään auttaa. Ei varsinkaan kuolleitten sukulaisten. Kopsin turpiin, jos tänne tulevat neuvojaan tyrkyttämään.

• Moikkka
        ..k. kirjoitti:

...muinua tartte kenenkään auttaa. Ei varsinkaan kuolleitten sukulaisten. Kopsin turpiin, jos tänne tulevat neuvojaan tyrkyttämään.

Niin teki Martin Lutherkin. Heitti sanojensa mukaan "pirua" eli ts. astraalista immeistä mustepullolla. Tapaus dokumentoitu.

Olet hyvässä seurassa.

• hyhhyh Marttia!
        Moikkka kirjoitti:

Niin teki Martin Lutherkin. Heitti sanojensa mukaan "pirua" eli ts. astraalista immeistä mustepullolla. Tapaus dokumentoitu.

Olet hyvässä seurassa.

Martin Luther Kingdom come!

Lutteri oli varsinainen velikulta. Naisia, viiniä ja laulua. Kärsi kroonisesta ripulista ja kun hän pieraisi, niin se kuului aina Vatikaaniin saakka. Joku ruhtinas makso viinin ja kirjoittipa Martti pikku kirjasen "Juutalaisista ja heidän valheistaan" josta eräs hassuviiksinen ukko otti peräti 10 painosta eräässä hassussa Euroopan valtiossa joskus 1930-luvulla.

Semmonen setä se Martti oli! HYvää seuraa ihan varmasti!

• Moro vain
        hyhhyh Marttia! kirjoitti:

Martin Luther Kingdom come!

Lutteri oli varsinainen velikulta. Naisia, viiniä ja laulua. Kärsi kroonisesta ripulista ja kun hän pieraisi, niin se kuului aina Vatikaaniin saakka. Joku ruhtinas makso viinin ja kirjoittipa Martti pikku kirjasen "Juutalaisista ja heidän valheistaan" josta eräs hassuviiksinen ukko otti peräti 10 painosta eräässä hassussa Euroopan valtiossa joskus 1930-luvulla.

Semmonen setä se Martti oli! HYvää seuraa ihan varmasti!

Luther oli vanha sielu, vaikka tekee pahaa sanoa näin. Näin se vain on. Oli myös Hitlerkin vanha sielu. Suurmiehiä omalla tavallaan molemmat. Luther positiivisempi, vaikka sortui itsekin ajattelemaan massatietoisuuden mukana (juutalaisvastaisuus oli suurta muotia silloin).

Vanha sielut tykkäävät kulinarismista, maku- ja hajuaisti on pitkälle kehittynyt. Rupesin muutern diggaamaan erilaisia liköörejä, Fernet-Branca italialainen erinomainen ruuansulatusta edistävä. Maistuu yskänlääkkeeltä.

Hitleristä saan jatkuvasti Chaplinmaisia mielleyhtymiä, luin että viikset olivat sitä varten, että Aatu halusi niistä eurooppalaisen muodin. Tuollaisia viiksiä käyttävä näyttää terhakkaalta, ja Aatu halusi olla terhakkaan sotilaallisen pönäkkä koppalakkeineen. meidän mielestä tuo näyttää hassulta, Aatu oli kyllä naiivi ja se näkyy päältä. Myös lapsellisen epäluuloinen, pienikin vihjaus epäluottamukseen sai A:n dellaamaan jonkun kentsun. Kuten Rommelin.
        A itse oli suurin este omalle valtakunnalleen, se oli tuomittu epäonnistumaan. Naiivi lapsellinen, jolla onm energiaa kuin vanhalla sielulla, tällaisesta voi tulla vain komediaa. Rajua sellaista.

Luther ja Aatu kuvaavat hyvin vanhoja sieluja, joilla on voiman tuntoa mutta opinnot on vielä rajusti kesken. Suorastaan jumalallinen voiman tunto ilman suurempaa viisautta, paneppas sellainen johtamaan valtakuntaa niin tapahtuu satavarmasti jotain dramaattista.

Vanha sielu on myös joskus hirveä pervo niinkuin Aatu tai vaihtoehtoisesti aistikas mahtava rakastaja. Aatulla "vanhaa" oli tuo valtava psyykkinen energia, mitä hän oli kerännyt, ja mikä räjähteli sellain kuten dokkareista näemme. Fyysiset aistit hyvin kehittyneitä, joten ovat omilla alallaan varmasti tuloksia aikaansaavia.

Vanhat sielut ovat myös moniselitteisiä - vakavia ja yhtäkkiä saatavat äityä rajuun huumoriin. Osaavat teatterin ja maailman toimintavat hyvin pitkälle, myös ne raadolliset.

• virtuaaliheppu
        Moro vain kirjoitti:

Luther oli vanha sielu, vaikka tekee pahaa sanoa näin. Näin se vain on. Oli myös Hitlerkin vanha sielu. Suurmiehiä omalla tavallaan molemmat. Luther positiivisempi, vaikka sortui itsekin ajattelemaan massatietoisuuden mukana (juutalaisvastaisuus oli suurta muotia silloin).

Vanha sielut tykkäävät kulinarismista, maku- ja hajuaisti on pitkälle kehittynyt. Rupesin muutern diggaamaan erilaisia liköörejä, Fernet-Branca italialainen erinomainen ruuansulatusta edistävä. Maistuu yskänlääkkeeltä.

Hitleristä saan jatkuvasti Chaplinmaisia mielleyhtymiä, luin että viikset olivat sitä varten, että Aatu halusi niistä eurooppalaisen muodin. Tuollaisia viiksiä käyttävä näyttää terhakkaalta, ja Aatu halusi olla terhakkaan sotilaallisen pönäkkä koppalakkeineen. meidän mielestä tuo näyttää hassulta, Aatu oli kyllä naiivi ja se näkyy päältä. Myös lapsellisen epäluuloinen, pienikin vihjaus epäluottamukseen sai A:n dellaamaan jonkun kentsun. Kuten Rommelin.
        A itse oli suurin este omalle valtakunnalleen, se oli tuomittu epäonnistumaan. Naiivi lapsellinen, jolla onm energiaa kuin vanhalla sielulla, tällaisesta voi tulla vain komediaa. Rajua sellaista.

Luther ja Aatu kuvaavat hyvin vanhoja sieluja, joilla on voiman tuntoa mutta opinnot on vielä rajusti kesken. Suorastaan jumalallinen voiman tunto ilman suurempaa viisautta, paneppas sellainen johtamaan valtakuntaa niin tapahtuu satavarmasti jotain dramaattista.

Vanha sielu on myös joskus hirveä pervo niinkuin Aatu tai vaihtoehtoisesti aistikas mahtava rakastaja. Aatulla "vanhaa" oli tuo valtava psyykkinen energia, mitä hän oli kerännyt, ja mikä räjähteli sellain kuten dokkareista näemme. Fyysiset aistit hyvin kehittyneitä, joten ovat omilla alallaan varmasti tuloksia aikaansaavia.

Vanhat sielut ovat myös moniselitteisiä - vakavia ja yhtäkkiä saatavat äityä rajuun huumoriin. Osaavat teatterin ja maailman toimintavat hyvin pitkälle, myös ne raadolliset.

Joo-o, pahasti dementoituneita ja erittäin vanhoja sieluja nämä kaksi mainitsemaasi heppulia. Nyt he ovat jo valaistuneessa tilassa, odottelemassa seuraavan maailmankaikkeuden syntyä.

Onneksi ollaan nuoria sieluja me muut vielä täällä, joilla on kaikki sekkailut vielä edessään!!

Ehkä mä tyydyn vaan simulaatioon, jossa ei tapahdu sivullisille mitään vahinkoa. Ehkä koko tuntemamme maailmankaikkeus onkin vain oikeasti todelta tuntuva simulaatio?

• ,j,
        virtuaaliheppu kirjoitti:

Joo-o, pahasti dementoituneita ja erittäin vanhoja sieluja nämä kaksi mainitsemaasi heppulia. Nyt he ovat jo valaistuneessa tilassa, odottelemassa seuraavan maailmankaikkeuden syntyä.

Onneksi ollaan nuoria sieluja me muut vielä täällä, joilla on kaikki sekkailut vielä edessään!!

Ehkä mä tyydyn vaan simulaatioon, jossa ei tapahdu sivullisille mitään vahinkoa. Ehkä koko tuntemamme maailmankaikkeus onkin vain oikeasti todelta tuntuva simulaatio?

"Ehkä koko tuntemamme maailmankaikkeus onkin vain oikeasti todelta tuntuva simulaatio? "

Mitä muuta se voisi muka olla?? Mitä on aine? Mitä on todellisuus? Mitä on todellinen aine?

• Gurgel

Hammanjuuren tulehdus, leukasyöpä ja sitten joutuu vielä helvettiin. Siinä meillä on rakastava Jumala. Ja Jeesus hymyilee lammasmaisesti tulimeren äärellä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      64
      16008
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      32
      4094
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      296
      2535
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      133
      1835
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      131
      1513
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      384
      1454
    7. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1243
    8. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      13
      1243
    9. Onko PS kaaoksessa?

Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P
      Perussuomalaiset
      76
      962
    10. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      115
      935
    Aihe