Mikä se on kun nämä"vanhukset" mollaa meitä lintoilla ajavia harrastajia,se on täysiverinen harrastus.autojen choppaaminen,jatkaminen,laitureiden teko ym.ja ei monella parikymppisellä ole vara ostaa miljoonan markan hipleetä orkkis jenkkiä...jenkki kulttuuri kuihtuu jos meitö lintoilla ajavia "raggareita"ei olisi ja tulisi kokoajan lisää.ja moni meistäkin siirtyy aika varmaan joskus niihin hienompiin autoihin,kuhan on varaa.jenkki se on jenkki vaikka onkin matala,mattamusta ,neliovinen....antakaa poikien aloitella hyvä harrastus!
lintat
8
1121
Vastaukset
- mie
se johtuu niistä auton potkijoista jotka luulee että lintan voi itse tehdä, aito lintta syntyy vuosien hoitamattomuudella eikä potkimalla
- mop
Eipä ole tarvinnu potkia autooni.chopattu on ja matalampaa eioo vastaan vielä tullu,ja mattamusta on värinä,scallopeiden kera...ensi talvena on kyl tarkoitus vaihtaa paremmat ovet ja luukut,ja vaihtaa kattopelti parempaan....mutta väri tulee olemaan matta!kiiltävänki vois tehä mut mitäpä tuota,matta sävyisemmät on harvinaisempii...ja itseäni tympii nämä muka harrastajat,ostavat valmiin auton isin rahoilla,tai vielä parempi vievät pajalle romun ja maksavat miljoonia et joku rakentaa sen valmiiksi!mitä harrastamista se on jos ei eides kädet paskaannu millonkaan!
- joops
Jop Ei perkele olen niin samaa mielta sun kanssa chopatttu mattamusta perä alhaalla ja täynnä raggareita parempaa ei ole :)
- ei vanhus
..ei periaattees mitään linttoja vastaan, vaan niitä kuskeja! Vituttaahan se ketä tahansa ku kaikis tapahtumissa nää linttaporukat örveltää, huudellaan "anna pilluu", näytellään karvaista kuutamoa ja ölistään kuin Turkan elokuvissa. Tietty ei IHAN kaikki linttatyypit oo tommosia varmaan, mutta jokaikinen jonka mä tiedän kun itte harrastan jenkkiautoja..eipä tuo kännissä ajaminenkaan näytä olevan harvinaista..
- vielä vähemmän vanhus
Minä en itse näe noissa linttahommissa mitään järkee on meinaa perin nolon näköstä kun jengi cruisaa sellasella autolla joka tarkoituksella pilattu/tehty rähjäsen näköiseksi on siinä kyllä naurussa pitelemistä.
- mop
itsellä on mattamusta chopattu valsu,ja ajan sillä ympäri vuoden,enkä tosiaankaan humalassa!työmatkat ja kaikki!eipä yleistetä...mikäs sen mukavampaa ku ajaa itse rakentamalla paskalla
- phoenix82
Joskus törmää todellisiin helmiin jotka on pilattu ihan vaan pilaamisen ilosta ja sillon sylettää... Tiedän muutamia tapauksia joissa pojat on ostanu jonkun kärryn perikunnalta muutamalla huntilla ja sitten ne pilaa todellisen orkkis helmen. Sillon kyllä sylettää ja pahasti. Varsinkin kun itse on maksanu samanlaisesta autosta ittesä kipeeks.
- ....
Pontiac olis myynnissä Keltaisen Pörssin huutokaupassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h492938Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv372420- 332159
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151539- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050